1 aydır spor yapıyorum. Düzenli yürüyüşler falan filan. İnceldim gözle görülür farklılık var ama tartıdaki sonuç 2,5 kilo oynadı sadece. Tartıdaki sonuç niye değişmiyor nerde yanlış yapıyorum?
Spor yapıyorum, inceliyorum ama tartıda kilo aynı, nerede yanlış yapıyorum?
Vücut spor ve diyete alışması gerekiyor, birden birde 10 kilo vermeyi bekleme. Bir müddet sonra yağ yakman daha da hızlanacak. Bir diyet programına uyarak kilo vermeye çalışmalısın.
Bir oturuşta 2 paket cips yedikten sonra, neden kilo veremiyor dememek gerekiyor mesela. :D
O zaman tam olarak yorulmuyorsun veya yediğin şeyler yaktığın şeylere yakın düzeyde. Yani ya az yiyip çok spor yapacaksın ya da spor yaparken tam kendini zorlamıyorsun (ben spor yapmadan az yiyerek 98.5 den 94.6 ya düştüm ve hala düşüyorum)
Çunku ilk baslarda vucud odem yapar yani su toplar yaglardan versen bile bu tartiya yansir sonralari ise yaglardan verip kas alirsin ki zaten onemli olan tartida dusmek degil kas almak yag vermek
Yaptığın sporun düzeyi, süresi ve beslenmen bunda etkili.. Ve birden çok kilo veremezsin zaten versen dahi sağlık sorunların başlar. Kademe kademe verilir..
aynı anda yediklerinede dikkat ediyor musun? eger yediklerinede dikkat ediyorsan ilk etapta ödem atarsın spor yaptıgın için sıkılaşırsında ama zamanla yağdan da gitmeye başlayarak tartıyada yansıyacaktır. Azim ile devam...
Tartıda rakamın düşmesi için bacak çalışmayı bırakın.. Yürüyüşe devam. Bir de nabzınızın 145-155 arasında olacağı şekilde eliptik bisiklette koşabilirsiniz. Dışarda ortam varsa dışarıda da koşup cihaz ile kontrol edebilirsiniz. 145 i yakaladıktan sonra 155 in üzerine çıkmayın vücut yağ depolar ozaman.