115 kg oldum ailem çok baskı yapıyor bunaldım ne yapmalıyım? kendi mutluluğumu mu düşünmeliyim ailemin mi?

Zayıflamak bende isterim ama her şeyi yemek istiyorum boğazım durmuyor ya onları mutlu edip aç kalmak kendimi üzmek ya da onları üzgün yapıp kendimi mutlu etmek hangisi doğru olur?
115 kg oldum ailem çok baskı yapıyor bunaldım ne yapmalıyım? kendi mutluluğumu mu düşünmeliyim ailemin mi?
Cevapla