Ürölöji̇ seçsem mi diye düşündüm, sevgilim başka bölüm mü kalmadı diye kızdı?

arkadaslar ben tip fakültesinde okuyorum.Uzmanlik icin üroloji seceyim mi dedim sevgilim izin vermedi baska bölüm mü kalmadi diye kizdi.O da tip okuyor.Bunda bisey var mi sizce erkekler kadin dogumcu oluyor ben niye ürolog olamayayimki? Sevgilim diyorki erkek hastalar kadin ürologa gitmez.Sizce de öyle mi? Erkek hastalar kadin ürologa gitmez mi?
Ürölöji̇ seçsem mi diye düşündüm, sevgilim başka bölüm mü kalmadı diye kızdı?
Cevapla