Dengim olacak kızın kalmadığını düşündüğüm için her haltı yedim iyi yapmış mıyım?

21 yaşında eli yüzü düzgün yakışıklı biriyim. Dini mevzular vb şeylerden dolayı sevgili işlerinden bile uzak durdum. Yaş oldu 21 çevreme bakıyorum eline erkek eli değmemiş ne güzel ne çirkin hiç kız kalmamış buraya bakıyoruz burada da yok. En sonunda inancım ve umudumu yitirdim yakışıklı olmamın fırsatı ile bara gidip bir kızla tanıştım sevgili olduk aklınıza gelebilecek herşeyi yaşadık. Rahatladım kafaya takmıyorum artık hangi kız ne halt yerse yesin elin oğluyla ben de yedim eşitiz artık

Güncellemeler
+1 yıl
İyi geceler soru güncel
Dengim olacak kızın kalmadığını düşündüğüm için her haltı yedim iyi yapmış mıyım?
Cevapla