İnsanlarla iletişim kuramıyorum, çekiniyorum ve heyecanlanıyorum. Ne yapmalıyım?

22 yaşındayım psikiyatriye gittim yıllarca 7-8 yıldır belli aralıklı yıllarda ilaç kullandım bıraktım 2 aydır kullanmıyorum ilaç biraz iyiyim ama sorunlarımdan dolayı hayattan zevk alamıyorum hiçbir şey yapamıyorum asosyalim sosyal fobi anksiyete bozukluğu takıntı panik atak için ne yapmalıyım?
İnsanlarla iletişim kuramıyorum, çekiniyorum ve heyecanlanıyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla