120 kilo olmuşum moralim çok bozuk. Nasıl zayıflarım?

2 yıl önce 100 kiloydum salak gibi zayıflamadım homidi gırtlak yemeğe devam ettim şimdide bir tartılayım dedim 120 olmuşum şoklardayım. Ben bu kiloları nasıl vereceğim Allahım yardım et bana irade ver. 4 yıl öncede 85 kiloydum keşke o zamanlara geri dönebilsem 😥😣😪😫
Güncellemeler
+1 yıl
Cevremdekilerde durmadan guzel kizsin neden kendine boyle seyler yapiyorsun diyip moralimin icine ediyorlar. Cirkin olsan neyse hayattan bikmis derdimde bu ne hal kizim guzelligine yazik diyorlar. Kilolu oldugum icin bir nebze mutlu etmek icinmi yapiyorlar bunu bana
Güncellemeler
+1 yıl
120 kilolarda olan kizlar varsa diyet arkadasi olabiliriz arada hava atarim senden daha cok kilo verdim diye ahajskdk😂 bu arada super soru secilmis sasirdim
Güncellemeler
+1 yıl
Aradan bir yil geçmiş ve ben oldum 130 kilo, ben benim agizima sıçayım 👍🏿
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar 130 olmustumya, biraz diyet yaptim bir haftada 125 oldum.. keske bu soruyu ilk sordugum zaman diyete baslasaydim şu an filinta gibiydim
120 kilo olmuşum moralim çok bozuk. Nasıl zayıflarım?
Cevapla