AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
231Cevap
Seni tam olarak nasıl tedavi ettiler heralde biyerlerini kesip biçmemişlerdir 😒🤔hastanede cihazlara mi bagladılar seni solunum cihazlari vs
Benim durumum o kadar ağır değildi o yüzden biyerimi kesip biçmediler :) Ama çok ağır geçirenleri hayatta tutabilmek için denemedikleri yöntem yok. Ben sadece maskeyle solunum cihazına bağlı kaldım 4 gün, 2 günüm yoğunbakımda geçti sadece.
Gecmiş olsun luluşka gazi 😂
Bir şey sormak değil tebrik etmek istiyorum aramıza hosgeldin. Umarım eskisinden daha sağlıklı ve güzel günlerin günlerimiz olur.
Marketten kaptığını nasıl anladın? Evden çıkmadığına göre dikkat eden birisin. Demekki bu virüsün bulaşma şekli çok hızlı.
Yaaa çok çok geçmiş olsun sağlık ve huzur her şeyden önemli geliyor inanın bir daha bu kötü virüsü yaşamamanız dileğiyle 😊
Geçmiş olsun. Bu süreçte nefesin falan kesiliyor muydu? Tedavini ne ile yaptılar? İlaç mı yoksa plazma tedavisi mi?
çok geçmiş olsun. yakalandığınızı nasıl anladınız ve çok fazla ağrı/sızı vb. şeyler yaşandı mı acaba?
Covit 19 virüsünü kaptıktan kaç gün sonra bunu farkına vardınız. Ve ilk belirtileri nelerdir. Teşekkürler.
Allah'ın kaderinin sonucu olarak bir musibet başına gelip sonra da iyileştim değil de aldım elime kılıç kalkanı yendim devirdim hastalığı demek? Kadere iman yok siz de sanırım. Müslüman değilseniz üstteki mesaj dikkate almayın , geçmiş olsun
Aynen katiliyorum sanki hastaligi yenmek bizim elimizde
Gelmiş geçmiş olsun. Bir sorum olacak, hastalıktan kurtulduktan sonra solunum sıkıntısı, tat alma vs herhangi kalıcı bir değişiklik hissediyor musun vücudunda?
Yoksa grip gibi belli bir süre sonra tamamen düzelme oluyor mu?
Gençlere bişey olmuyor grip nezle gibi atlatıyor diyolar sen nasıl atlattın durumun nasıldı yani ağır mı yoksa hafif mi
Geçmiş olsun öncelikle seninle konuşurken de virüs geçmesin bizlere eğer daha kaldıysa sende o virüsten 🤭😂😂
Çok büyük geçmiş olsun. Virüstan sonra başka sorunlar çıktımı sizde
ilaçların kesilmesine bağlı kalp çarpıntısı vardı ama oda geçti şükür :)
Geçmiş olsun Allah şifalar versin, hasta ziyaretine gelemedik 💐
Dışarıyla temas tamamen yasak :) Şu anda da eve dışardan insan yasak :)
Evet tekrar geçmiş olsun, çok dikkat et kendine iyi beslen
Yiyorum ama kontraplakmı yoksa yemekmi farketmiyor.
Gerçekten zor bir durum, en yakın zamanda herşey düzelir umarım🤗
m.facebook.com/story.php
Öncelikle marketten nasıl bulaştı bide semptomlar nezman başladı
Öncelikle geçmiş olsun. Hastalıktan önceki sen ile şimdiki sen arasında ne farketti? Hastalığı çok mu ağır geçirdiniz?
şu anki ben halsiz ve yorgun, en ufak hızlı harekette kalbim yerinden çıkıyomuş gibi oluyo malesef :(
Ne hissettiğinizi anlamak zor. Yaşayan bilir.
Peki hastalık siz de neyi değiştirdi? Hayat gorusunuzde bir fark oluşturdu mu?
Bir sorum yok sadece çok geçmiş olsun demek istedim.
çok geçmiş olsun , yorumları okudum sorulmayan soruları sormak isityorum. Çalıştığım icin her gün dısardayım arabayla işe gidip eve geliyorum. Allaha emanetiz yani, maske taksak ta koridorda ya da markette mutlaka temas olmasa da yakınlık oluyor. siz hangi hastenede tedavi gördünüz? birde solunum cihazı beni hep korkutmuştur, ama ne olacagımızı da bilemeyiz, psikolojinizi nasıl topluyorsunuz? ne tavsiye edersiniz benim gibi her gün dısarda olan birine
Hastaneye yatınca ne hissettin kesin öldüm dedin demi
kesin öldüm değilde keşke ölsem bunu yaşayacağıma dedim.
Allah korusun tekrar geçmiş olsun
Çok geçmiş olsun şu an bunu atlattığın için hasar var mı ciğerlerinde vs gibi kilo vermek gibi
1 hafta oral beslenme kapatıldığı için kilo verme oldu ama hasrı zaman gösterecek gibi.
Geçmiş olsun ve allah bir daha göstermesin
Nüksediyor mu sonradan ne dediler
Kazanılan bir bağışıklık var ama tekrar etme riskide var malesef. Bende sonuç şu an negatif ama tat ve koku hala tam gelmedi.
Hımm umarım en kısa sürede hiç yaşamamış gibi olursun.
İyileşme süreci de mi iki hafta sürüyor
aslında kişiye göre değişiyor. Oksijen sorunu yoksa evde tedaviyi tercih ediyorlar. Kolay kolay hastanede yatırmıyorlar.
İ umarım ülkece en az hasarla kurtuluruz bu illetten
Nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz
Testlerde %100 sonuç verilmiyor
kronik bronşit ya da astımın var mı?
Geçmiş olsun 🙏🏻
Gecmis olsun bende 14 tek odada kaldim ama birsey cikmadi
Geçmiş olsun.
Bence hastalık anında en büyük destek insanın psikolojisidir.
Gecmis olsun nice saglikli bir toplum haline donusmek dilegiyle
Soru yok. sadece geçmiş olsun demek istiyorum. ve umarım bir daha yakalanmassın.
Çok geçmiş olsun hoş geldin tekrardan aramiza..💐💐
Büyük geş
çmiş olsun çektiğin sıkıntılı sürecin mükafatını en kısa sürede alırsın umarım.
Geçmiş olsun Allah bir daha göstermesin. Allah hasta olanlara da ŞAFİ İsmiyle Şifa versin İnşallah
Geçmiş olsun öncelikle..
Entübe durumu zor mu, tam olarak nadıl, nedir?
Geçmiş olsun öncelikle. Ellerde bir ağrı felan oldu mu?
Büyük geçmiş olsun.
Bana bulasırsa eğer asla savaşmam.
Savaşacak nedenim yok.. :)
Adına cok sevindim.
Savaşacak nedeninin olmaması bir neden zaten. Kendine savaşacak şeyler bulmak için yaşamalısın.
@Gokyuzunuhisset Umarım.
Desteğin icin teşekkür ederim. :)
Destek olarak da görebilirsin de olması gerekeni söyledim. Hayatı hayat yapan sen ve senin sevdiğin şeylerdir.
öyle deme, bende kendimi ölümden korkmaz sanırdım ama orada yatarken reamen yusuf yusuf :) Can tatlı geliyo o radede..
@luluska Eski ben olsa.
Dogruya dogru.
Can tatlı gelirdi.
Şimdi ne bileyim.
Hayata karşı nefret var.
Hakkımız da hayırlısı.. :)
Sizce hastalık devam edecek mi? İkinci, hatta üçüncü dalga bekleniyor, insanlar çok boşvermiş durumda
Bunu sorman için hasta olmuş olmaya gerek yok. Evet devam edecek ve alınan son saçma kararlarla artacak da. Aklıselim olan herkes bunu algılamalı.
Hayır, hastalığı atlatmış bir insan daha net bilgiler verebilir, hastahane içerisinde ki yoğunluğu hissetmiş en azından
Kan grubunuz nedir? İnternetde dolaşıyor bir şeyler, b rh+ olan grup ağır atlatıyor, a rh- hafif gibi, merak ediyorum doğru mu diye?
ab rh+
Çok da takılmamalı açıklamalara demek, geçmiş olsun size.
Onlara fazla inanmamak lazim sadece sigara icenlerin ve yasi yuksek olanlarin asiri risk tasidiklari
Her hastaneye gidene test yapıyorlar mı? Geçmiş olsun.
hastalığın sırasında nerelerin ağıdı ya da acıdı bu arda geçmiş olsun
Çok geçmiş olsun 😊 bütün hastalarımıza acil şifalar dilerim..
Çok geçmiş olsun, bir daha yaşamaman dileğiyle 🙏🙏
Çok büyük geçmiş olsun. Mevlam korumuş. Darısı diğer hastalarımıza da nasip olsun inşallah.
Ne sorabilirim ki kalp, böbrek, tansiyon ve akciğer hastasiyim bagisikligimda extra baskilaniyor kaparsam ölmeme ihtimalim yok gibi.😅 artık cidden şans ile yaşıyorum. Geçmiş olsun kurtuldun sen.👏
Geçmiş olsun
Kişi hissediyomu peki yoksa grip gibi mi
Geçmiş olsun inan bilmiyordm iyimisinz su an efendm
Çok geçmiş olsun nerede yaşıyorsun markettenmi kaptın virüsü
Öncelikle çok geçmiş olsun Allah tekrarını yaşatmasın ne belirtileri gösterdi ilk olarak
Geçmiş olsun. Sağlık çok önemli umarım bu dönemi de atlatırız.
çok büyük geçmiş olsun. Allah herkese şifalar verdin inşaAllah...
Çok geçmiş olsun herkes kendine dikkat etsin markete gitmek bile sorun adeta.
Tatlı bir bayansınız çok geçmiş olsun. Hastane de ne gibi müdahalede bulundular ne tür ilaç veya serum verdiler.
Çok büyük geçmiş olsun. insalllah her hasta iyileşir, yaşam ile ölüm arasında ki ince bir çizgiyi geçmişsin tebrik ederim ☺️
Koronayı yenmek dünyanın en basit şeyi
Yüksek dozda c vitamini
Yüksek dozda d vitamini alıyorsun
Spor yapıyorsun ve sağlıklı besleniyorsun tüm olay bu kadar
siz yakalanırsanız öyle yaparsınız 🤗
Öncelikle geçmiş olsun @luluska Nefes darlığı falan yaşadın mı ve nasıl fark ettin, semptomları? Her insanda değişiklik gösteriyor diyorlar.
ben nefes alamadığım için 112yi aradım, bendeki semptomlar koku tat gitti nefes alamadım bide çok kuama vardı :(
Öncelikle geçmiş olsun. Allah şifa versin.. Sorum şu, bu süre zarfında nefes darlığı yaşadın mı? Yaşadıysan eğer nasıl atlatabildin? Teşekkürlerimi sunuyorum :)
var ne gibi belirtiler oldu tedavi surecini anlatir misin nasil gecti nasil iyilestin ne tedavisi gordun tesekkurler
Geçmiş olsun öncelikle. sigara kullanıyormusun. Sigara kullananlarda nasıl seyretiyor. Bir de tat ve koku alma problemi ve ayak parmaklarında morluklar oluşması sizde de varmıydı.
Geçmiş olsun bu virüsün nerden bulaşacağı belli değil
malesef, teşekkürler 🙏🙏
iyileşme süreci nasıldı ne yaptılarda iyileşmeni sağladılar tedavisi ne?
belli bir tedavisi yok zaten çok açıklamada yapmıyolar, zatüre tedavisi eder gibi ama daha yoğunu.
Geçmiş olsun da marketten kaptığınızı nerden biliyorsunuz ki bu kadar emin konuşuyorsunuz
başka biyere gitmiyorsam ve görüştüğüm 3 kişi negatifse?
Hasta oldugunuzu ilk ogrendiginizde ne hissettiniz? Bir de evinizi de dezenftekte ediyorlar mi?
belediyeyi arıyosunuz geliyolar.
İlk tanı nasıl kondu kan tomografi ya da sürüntü örneği hangisi kesin net bilgi veriyor?
Sigara icmek-Korona bağlantısı eğer içiyorsanız etkisi ne olmustu
içenlerin çoğu entübe :( ben kullanmıyorum...
Yks sinavinda ogrencilere virus bulasir mı. cunku giriste ogrencilerin uzeri araniyor iceri alinirken