AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
231Cevap
Merhaba büyük geçmiş olsun 🙏🙏
Bende kapmış olabilirim diye ciddi endişe içindeyim
Bende hep evdeydim anca markete çıktım 🙁🙁 ama bazı belirtiler var.
Merak ettiğim siz ne gibi belirtiler ile sağlık kurumuna müracaat ettiniz?
Marketten nasıl geçtiğini düşünüyorsunuz, biriyle temas mı, aldığınız ürünün ambalaji yoluyla mi yoksa para ile mi? Cok geçmiş olsun
Ben de diyorum nereye kayboldu Luluş. Bariz ağrı hissettiğin oldu mu?
süreci bir benceyle paylaşsanız :)
yoğun bakımda canınız sıkılmıyor mu?
Öncelikle geçmiş olsun,
Nasıl bir süreç bekliyor bizleri hastane de
Allah korusun yakalanırsak?
Şimdiden teşekkürler
Çok geçmiş olsun, diğer aile bireylerine bulasmadi mi peki?
Ben 1.5 aydır evde tektim, sanırım en büyük şans bu oldu.
Geçmiş olsun çok zorladı mi bir de akciğer de kalıcı enfeksiyon bırakıyor mu
Abla geçmiş olsun, bir bence yazarsan iyi olur, tüm sorulara cevap vermiş olursun en azından.
Korktun mu? Öleceğini düşündün mü?
Nasıl bir tedavi uygulanıyo neler yapılıyo?
Sağlıkçıların muamelesi kötü mü?
Ne yiyip içiyosunuz?
Hastalık sana ne hissettirdi? Nefes alman zorlaştı mı? Sıradan bir grip gibi mi hissediyosun?
Birde haberlerde gördüğüm kadarıyla 2 kapılı bir odada duruyosunuz. Orda tuvalet ve duş ihtiyacınızı nasıl gideriyosunuz?
Geçmiş olsun @luluşka :) sadece tadavi sürecini anlatır mısın? Neler yapıldı? Sen neler yaptın? Sendeki etkileri nedi? Nasıl anladın?
Geçmiş olsun öncelikle.
İlk sempton ne idi? Ne hastalığı ne kadar sürede hissettiniz?
nefes darlığı ile hastaneye başvurdum direk özel odaya aldılar. Ateş 37.5 üzerine çıkmadı ama hala ciğerlerim sönmüş gibi hissediyorum.
İyileşme süreniz ne kadardı?
12 gün
Bilmem ne sorulur ki en bilinmeyeni evde birileriylr yaşıyorsan hastayken nasıl kaldın yemek işi tuvalet gibi
gecmis olsun Allah kimseye bunu yasatmasin
aminn 🙏
gerçekse geçmiş olsun. nasıl bulaştığını anlatsan bizde dikkat etsek nası bir temas, paramı, ürünmü, hapşurmamı, öpüşmemi her neyse
İlk başlarda ne gibi belirtiler gördün gögüs ağrısı da dahil miydi buna ne gibi belirtilerde hastaneye gitmeliyiz
Geçmiş olsun tedavi sürecinde telefon PC vs serbest mi? Canımız sıkılmasın ölmicez diye 🥺
çok geçmiş olsun şu an iyleşmiş ve iyi sağlıklı bir şekilde geri dönmene sevindim
Çok geçmiş olsun. Solunum konusunda ne kadar sıkıntı çektiniz?
Nasıl hastalık kaptığını biliyrmusun... ilk belirti neydi?
Çok geçmiş olsun gerçekten nasıl oluyor bir anlatır mısınız
Geçmiş olsun öncelikle, markete giderken eldiven veya maske kullanmadin mi? Nasil geçti
Hangi hastanede tedavi gördün tedavi görme aşamaların ne oldu
geçmiş olsun
hangi belirtiyle gittin?
orda neler yapıldı merak ettim
Geçmiş olsun. Bundan sonraki süreç nasıl devam etcek senin için?
Gecmis olsun senin gibi guzel kadina nasil virus bulasti anlamadim utancindan kendini imha etmeliydi
Begenmeyenlere ne batti anlamadim
Baştan sona anlat işte :)) tebrikler gözüne gözüne vuraydın
Çok geçmiş olsun luluş 😷
🙏🙏
kalıcı etki bıraktığı doğru mu?
zaman gösterecek 🤷♀️
Çok çok geçmiş olsun tedavi sürecin zor muydu
Zor değildi ama nefes alamamak zordu :(
Nefes alırken migden geriliyor ve kalbin yavaş atıyor ve nefesin daralıyor muydu
Korona burnunda leke bırakmış sanırım.
sanırım 🤭🤭
Göğüs kafesinin üzerinde ağrı hissediyor muydun
içe çökmüş gibi hissediyodum ve hala öyle.
Kimseye bulaştırdın mı?
hayır :)
Nasıl oldu ailenle birlikte yaşamıyor msun?
2 haftadır hastanedemsin
13 gün toplamda
Kan vericekmsin peki serum tedavisi için
Allah şükür iyileşmişsin
🙏🙏🙏
Geçmiş olsun.. Sorum yok.. 🍀💙💚🧡🧡❤️❣️💜
😘😘😘
Geçmiş olsun, hastalık en çok nerede zorladı?
nefes almada zorladı :)
Ay Çok geçmiş olsun kalıcı hasar bırakıyor mu
zaman gösterecek 🤷♀️
Kalıcı hasar bırakıyor mu? kalp akciğer gibi organlarda
Telefonunu vermiyolar mi karantinada ya
yanında götürürsen olur, sonra dışarıdan bişey alamıyosun.
Babamda atlattı. Çok zorlu süreç.. geçmiş olsun. Allah kimseye göstermesin
Öncelikle geçmiş olsun..
İyi olmana sevindim.
Teşekkürler 🙏
Çok geçmiş olsun, gözün aydın:)
Teşekkürler 🙏
çok geçmiş olsun Allah senin ailene bağışlamış
gerçekten öyle :) Teşekkürler 🙏
cidden merak ettiğim şey ciddi solunum zorluğu oluyormu
hemde nasıl :( nefesı cihaz sayesinde alabiliyosun. Sigara kullananlar bu aşamada daha kötü atlatıyo.
sanırım sen kullanan değilsin valla allah yardımcın olsun
Çok sevindim bir daha olmamanızı dilerim
kimse olmaz inşallah 🙏
Çok geçmiş olsun bian önce eski sağlığına tam anlamı ile kavuşman dileği ile 😊
Size demiştim yeneceginize şüphem yok diye.
Herzamanki gibi yine haklısın sanırım :)
Çok ağrılı mıydı? Çok mu zor geçti? İlk belirtileri nelerdi?
Geçmiş olsun Allah tekrar böyle birşeyle sınamasın güzel kardeşim
Çok geçmiş olsun 💕 💕 💕 hoş geldin tekrardan..
teşekkürler 🤗
Covid19dan ölmek için ne yapmak lazım? Bu sene 15. defa kpss gireceğim aynı tas aynı hamam.
Geçmiş olsun. Adınıza sevindim. Darısı diğerlerinin başına
Çok çok geçmiş olsun 🌼
çok teşekkürler 😘
Geçmiş olsun , bir an şaka yaptığını düşünmüştüm
Yok ya 2 haftadır pertim çıktı :)
Zor bir hastalık :)
şakaya gelmeyecek bişey cidden :)
Allah korusun :) , nerden nasıl kaptın
Marketten %99.12 :) çünkü etkikeşimde bulunduğum herkes negatif.
Muhtemelen öyle oldu :)
Yer neresi onu merak ediyorum
İstanbul :)
geçmiş olsun... Akciğerlerinizde hasar bıraktı mı?
zamanla çıkacak 🤷♀️
inşallah tertemiz devam edersiniz...
Tedavi olarak neler aldınız? Hangi serviste yattınız? Entübe oldunuz mu? Sizi en çok yoran şey ne oldu hastane de
Çok geçmiş olsun nasıl anlasın covid oldugunu
nefes alamayınca :)
Sen ciddi misin ya geçmiş olsun
Malesef :) Teşekkürler 🙏
Aaaa ben şu an şok odum. Çok geçmiş olsun ya
Ya işte geldi geçti :)
Çok mu kötüydü :)
Anlatmam mümkün değil ama sigara kullanmadığıma duacıyım :) Nefes alabilmek muntazam güzel bişey.
Evet Allahtan kullanmıyorsun :) biz biteriz kesin nefes alamam ben bir etkisi var mı devam eden
hala böyle havayı tam içime çekemiyorum sanki, bir sorun var ama düzelecek umarım. Bunada şükür :)
Olsun inşallah düzeleceksin çok geçmiş olsun Tekrardan ya üzüldüm çok :)
Üzülme ya geçti gitti, unutmayı tercih edelim 🤭
Peki geçtiyse inşallah her şey güzel olur :)
Çok çok geçmiş olsun. 🙏 Neler hissettin, öleceğini düşündün mü, bunun için korktun mu?