AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
bence çok güzel adam akıllı kıyafet giy ve kullanmasını bil
Benim de öyle vücuduna göre giyinirsen sorun olmuyor
Evet sanırım haklısın, buradakilere kalsa 100 kilo olmalıyım..
bıraz kas calıs hafıf agırlıklarla mesala bıraz kalınlasır bence
Yağ oranını düşürmeden kilo al biraz. Bende bulktayim
Kilo almaya çalışıyorum protein ağırlıklı beslenerek, ama aldığım kilo alt karına göbeğe gidiyor, ben anlamadım nasıl olacak bu iş?
Zaten yağlanmada ilk olarak alt karın ve yan karın yağlanır. Temiz karbonhidrat alarak beslen ve su atmak için uğraş
Ne yani ne kadar proteinli beslensem de aldığım kilo ilk karın bölgeme mi gidecek:/
Hayır da sadece protein deilki olay. Yağ da alıyo musun. Ve antreman yapınca kilo orantılı dağılır. Bol su da içmen lazım yeşil çay falan da. Alt karnında olan sudur belki. Su atman lazım
Evet bol bol ceviz fındık kuruyemiş yiyerek yağ alıyorum, su olduğunu nasıl anlarız ki bence bıngıl bıngıl et
Hangi bölgeye yönelik antrenman yapmamı Önerirsiniz peki?
Zaten evde yapabileceğimiz kısıtlı hareket. Bacak ve karın yapsan yeterli bence
Peki teşekkürler
Önemli deill. Bişey olursa yaz
yaşın küçük daha evlenince kilo alırsın bu halin gayet güzel.
Göbeginden koluna dikkat etmedim harika gobegin var
Kilo alayım derken göbek yaptım..
Ya olsun o kadar mis gibi valla yemin ediyom üstüne yatar uyurum sabaha kadar deliksiz uyku cekerim😂😂😂
Patlayacak yakında nesi iyi olabilir ahahh
Yaaaa patlasınnn bananeee cok tatlış beeee amaa yaaa 😂😂😂
bilemiyorum ama zayıf olmak şişman olmaktan iyidir kilo almaya çalışma bence
itici değil şu an ama bir 4-5 kilo alsan iyi olur
Hmmm evet çok ince görünüyor biraz görsel dezavantaj ama sıkıntı yapacak kadar değil
Sportif biri gibi görünüyorsun o yüzden bir tık daha kilo alman gerekiyor kaslar açısından
bence bayanlara siz bayanlara zayıflık com yakışıyor bence cok hos duruyor ben takmaniza gerek yok derim cunku com hos ama tabi siz bilirsiniznyinede
Daha kolo verme.. kurdan olmakta saglolli olmak manasina gelmiyor
Kolun ince olsun önemli değil
Popon ve memelerin güzel olsun 😊
çok zayıf be hiç zevk vermez itici kemik kemiğe kıvılcım yavşanılmayacak bir tip çok itici
Ben böyle skinny seviyorum, herkes koca popolu, koca göğüslü, kilolu seviyor
kardeş yemek vermiyorlar mı sana
Günlük 3ana 3-4 ara yiyorum şimdi gene mutfaktan geliyorum ahhdjs
ozaman sende genetik yiyon kilo felan alamıyon sağlamda sıçıyorsundur :D
Kilo alırsan çok daha tatlı olur.
Hangi bölgeden kilo almalıyım?
Sen kilo al zaten spor yaptığın için bir yerine gitmez o kilo dağılır. Bence genel olarak kilo alman çok hoş olur. Her ne kadar kızlar böyle olmaktan hoşlansa da bence hoş değil.
Peki teşekkürler
Biraz kilo alman lazım sadece kol değil
Kilo almaya çalıştım iki haftadır öğün sayımı ve yediklerimi artırdım ancak alt karnıma yağ olarak gitti nasıl kollarım ya da diğer bölgelerim kalınlaşacak ki?
Genel olarak çok zayıfsın biraz kilo al
Aslında iyi duruyor ama kilo alsan nolur ki?
Az kilo al gecer sagliklysan sorun etme bence
nasil beğeniyorsan öyle yap prenses
protein agırlıklı beslenmemizi öneririm
Öyle yapıyorum günlük 50-60 gram protein alıyorum ama nafile..
devam ediniz
Çok zayıfsıniz... çıtkırldım bir yapınız var
kötü gözüküyor cok ince böyle
Biraz kilo alabilirsin
Kilo al bence çok düzsün
Oda bu fiziğin kefareti olsun bırak
Bence vücudun çok fit gayet iyi
Nefesini tutma ölürsün
Açılın itfaiyeci geldi 😂
Bence çok tatlısın hiç gerek yok 😘😘
Kol kol deıl çalı kanks
Kilo almadan olmaz 😒
Vitaminsiz kalmışsın Tavuk pilava dayan gitsin
Normal?
Gerçekten mii
Evet normal yani sen kafana takıyorsun farkında bile olmadım.
Ben böyle çok mutluydum 15 kilo verdim bu hale gelmek için. Taa ki çevremdeki herkes ‘kız erimişsin, az ekmek ye bu ne hal sana yemek vermiyorlar mı iskelet gibi kalmışsın çok kötü görünüyorsun çocuk gibi vücudun var’ cümlelerini duyana kadar. Morslim feci bozulmaya başladı ben de bir de buraya sorayım dedim
Şimdi şöyle söylemek lazım kadın da olsan erkek de olsan çok hafif, ince olmak iyi değil. Hafif balık etli tabiri vardır ya hani klasik o ayarda olmak her iki cins içinde gerek sağlık durumu olsun gerek de görünüşü olsun çok daha iyi hem toplum daha fazla beğeniyor böylelerini. şu an bir sıkıntın yok gibi ama kendini şartlama bu kadar kiloya düşeceğim gibisinden.
Evet bu eleştirilerden sonra baktım ki inceyim ve kilo almaya çalıştım bir süre sonra vazgeçtim böyle kalayım dedim açıkçası her kafadan bir ses çıkıyor sanırım kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle kalman enn güzeli..
Aynen öyle
İlik gibisin. Daha ne olsun?
Kola rağmen?
Koluna rağmen. Kız kolu narin olmalı.
Çocuk kolu gibi durmuyor yani?
Yürüyen kemik 😃
Sen de yürüyen et :)
kas yapman gerek kilo almadan
Fiziğin iyi ama az kol kası yap
inceciksin kız
Çok zayıfsın yüzün nasıl
Tam zevkim gibi bir fizik 😍
Gerçek misin
O kadar mı kötü :/
İncecik
Kolum vücuduma göre biraz ince kalıyor evet
Kaç kg sın
155/44
Çok zayıfsın canım
Boya göre ideal 45 oluyor
Ölçüler nasıl
biraz daha kilo almassan kolların yok olacak
İtici değil
Kilo al
Evet kilo almalısın
Zayıfsın kilo al.
Sıkıntı şu ki kilo almaya çalıştım iki üç hafta, ama aldığım kilo katiyen vücuduma yayılmıyor, alt karın ve göbekte toplanıyor..
Sporla destekle, diyetisyene görün o zaman belki vücuda yayılır.
İtici 😦
Koldan dolayı mı :/?
Güzel bence
Kendini rahat bırak
İyi 😏
Kilo şart ve guzel ayak
Bune ya
yok bebir sorun
Çok inceymiş be
Tamam babamın oglu
Aşırı ince ya
Kardiyo çalışarak
Amaç? kardiyoyla daha da yok olsun diye mi?
Kalcan nerde