
Evi izole ettim, dışardan geleni hortuma tutup eve alıyorum 🙈😂 Peki siz ne yapıyorsunuz? 😜
Ben yıkıyorum 🚰
Yıkamıyorum 🤤
Bazen yıkıyorum 🧼
Dışarı çıkmıyorum ki 😂
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Coronayı hiç bilmediğimde de, elimi sık sık yıkarım ben, elim cebimde sokağa çıkıp, eve dönsem yine yıkarım. 2 saatten 3 saatten bir hep yıkarım ellerimi sebebi coronavirüs değil, alışkanlık, yıkamazsam rahatsız olurum
Ben sürekli yaparım. Bunu evde herhangi bir iş yapınca kesinlikle ellerimi yıkarım. Koronodan önce de böyleydi bu.
Teşekkürler canım
Sadece eve gelince mi 15 dk bir yıkıyorum 😂😂
Cevap
21Cevap
Valla gadası normal zaman bile yıkardım. Ama şimdi daha uzun ve sıklıkla yıkıyorum
El yıkama ne korona karantina hastanesinde çalışıyorum eve girer girmez kapıda soyunup kendimi duşa kıyafetleri makineye atıyorum
annem markete gidiyor, gelince aldiklarini kapida eline dokunmadan alip yine de elimi yikiyorum, o da tabi 😄
Ben zaten normalde de dışardan geldiğimde ellerimi yıkıyordum bir şey değişmedi
Cep telefonu cok oenmlı cunkı kımsnın elınden dsmeyen bır aksesuar
Corona ya gerek yok ben titiz olmayı seviyorum zaten.
Ben otobüsten inince başlıyorum dezenfekte etmeye ellerimi 😄
Günde 20 defa ellerini yıkayan biriyim.. Uzun yıllardır el yıkama hastalığı var bende..
Ellerimi yıkamaktan işlediğim günahlar ortaya çıkacak o derece 😂
Dışarı çıkmıyorum ama yarım saatte bir illaki elimi yıkıyorum. Elimde sürekli kolonyam dışarıdan gelenin önce elini yıkattırıp sonra kolonya veriyorum. 🤣🤣
Eve geleni önce el yıkamaya yolluyorum sonra kolonyaliyorum.
Cidden bunu sadece Corona'dan dolayı mı yapıyorsunuz ya normal zamanlarda bile yapılması gereken bir şey zaten
Her zaman yikarim. Korona olmasa da disarda yeterince mikrop var.
Virüs olmadığı zaman eve gelipte elini yikamayan varsa zaten daha ne diyim ki
Ben habire gir çık yika oldum artı kolanya sirke kafayı yiyicem 🥴
Eve gelince zaten el yıkanmalı. Coronaya gerek yokki
Sık sık elimi yıkarım özellikle de dışarıdan gelmişsem son zamanlara özel birsey değil.
Virüs yokken de ben her zaman elimi yıkardım. Temizlik İmandan gelir
Corona olmasa dahi olması gereken elleri yıkamak değil mi? 😅
Korona'dan önce de ellerimi sık sık yıkayan insandım. 😌😄
Çocuklarım için korkuyorum ben önemli değilm ama temizim zati
Normaldede 11 12. kez filan yikardim simdide ayni degisen bsey yok
Her zaman yikardim ki zaten yeni bişe değil benim için🙈😚
Yani her gün yaptığımız soru olarak sorulmaya başlandı
herzaman yıkıyorum zaten koronaya özel değil
Çamaşır suyu ile yıkıyorum hatta Sdfgdsfg.✨
Sürekli yıkıyorum derim aşındı artık
Evden hiç çıkmıyorum eşim yıkar her geldiğinde
Millet elini yıkamak için bahane arıyormuş.
her zaman yıkıyordum zaten
Elim zaten %90 suda yarısı çamaşır suyu 😁ohmiss
Her daim değişmez alışkanlık
Zaten sürekli yıkarım ellerimi kir toz sevmem.
Sürekli ellerimi yıkıyorum
Benim içim dışım sabun ve kolonya oldu 🤣🤣
Ben sık sık yıkamaya özen gösteriyorum.
El sabunları aşırı kalitesiz
Ben komple çamaşır suyuna girmek istiyorum.
Önceden yıkıyordum şimdi daha fazla yıkıyorum.
Üşenmezsem aklıma geldikçe dkdkkdkdk
Koranaya yakalanmamak için
Yıkıyorum.
Çok sık yıkıyorum
her zaman ki gibi yıkıyoruz
Burada 🖐️
Yikamayanda ne bilim yane
Ben hep yıkarım.
Beeeeenn
Ben tabii
Cıkamıyorum
Yikamiyorum
Herkessss
Bazen yıkıyorum
Ben yıkıuorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?