çok sıcak bu defa halı yıkamaya vereyim dedim metresi 18 liraymış 6 metresi 108 lira ben elimde yıkadım ama canım çıktı.

?
çok sıcak bu defa halı yıkamaya vereyim dedim metresi 18 liraymış 6 metresi 108 lira ben elimde yıkadım ama canım çıktı.

?
Sıcakta elde halı yıkamak çok keyifli bir fakir aktivitesidir. Genelde deniz görmemiş, tatil hikayeleri izlemekten gına gelmiş ve sıcaktan bunalmış fakirler hobi olarak halı yıkarlar. Halı yıkama sevdası bu gençler, su faturası gibi şeyleri asla dert etmezler çünkü cepleri fakir de olsa ince hesap yapmayacak kadar da alçak gönüllüdürler. En büyük aksesuarları arap sabunu ve soğan filesidir. Neyşinıl coğrafik
terasta yolluk vsleri yıkıyorum odamda ki halım peluş mesela onu terasta yıkıyorum ama biz her zaman evde ki tüm halıları halı yıkama şirketine veriyoruz
Valla bende verdim gali balım onu yıkadım iki gün belimin ağrısından oturamadim 😂
çok zor halı yıkamak bence ya :/
Benim belimde kayma var bacım çok yorucu bişey yapınca çok canım acıyor yapmıyorum eski Tuba olsa yapardı ama ihtiyar Tuba yapamıyor 😛
ya geçmiş olsun peki tedavisi var mı 🥺
Yok gülüm trafik kazasi geçirdim ben ondan ötürü kaburgalarım kırık ve yanlış kaynamış belimde kayma var hep dikkatli olacağım 🤷
fizik tedavi?
Doktor faydası olabilir dedi ama eşim yok çocuklarım küçük gidemem ki balım
enişte daha dönmedi mi :/ Rabbim Şafi adı ile şifa versin cancağızım
çok ağır işler yapıp zorlama sende kendini
Daha var bacım 20 gün belki 1 ay sağ salim gelsin 3 ayı geçti dayanamıyorum artık huysuzumu özledim 🥺 amin kardeşim bütün sağlık sorunlari olanlara🙏
Amin sağ salim gelsin inşaAllah 🤲🏻
Amin gülüm 🙏
Cevap
23Cevap
Yıkamaya veriyorum ben
Saçını sen yap. Halını kendin yıka. Esnaf taşmı yesin tuba
Esnaf ekmeğini yesin Murat ama ekonomik şartlar ortada.
Peki esnaf yiyin ekmeğinizi
İstanbul'da 30 lira metresi. Zamanın ve gücün varsa halı yıkama terapi gibi bişey
54 kiloyum deli gibi ağrıyor her yerim gücüm yok ama para veremem
Teşekkür ederim.
Halı yıkayacak yer yok bizde ayrıca olsa da yıkamam,. Her şeyi de yapamayızki, hizmetçi miyiz
Geçen yıllarda annem veriyordu, bazı zamanlar küçük halı olursa kendisi yıkıyor.
Evet veriyoruz buyuk halilari kucukleri yıkıyoruz elde
Bu sene bahçede hepsini kendim yıkadım
detaylarını bilmiyorum ama 2 halı 2 yorgan 1 yolluk 150 ye verdik ablam kampanyalı dedi bence kampanta takip et
Yıkamaya vermiyoruz kenfimiz yıkıyoruz
Evde halı kullanmıyorum kii
Biz terasta yıkıyoruz
burada m2 si 25 lira senden az almışlar
Benide yıkarlarmı güzelce keselesinler haha
Abla haber vereydin yardıma geleydik
Ben veriyorum her zaman
helal kız sana tam evlenilcek kızsin işteee
Ahanda halıda tarak var😆😆
evet biz kendimiz yıkayamıyoruz
Elde yıkamak daha zevkli oluyor
burada m2 si 9 lira galiba 😊
Veriyorum bacım güzel yıkıyorlar :)
Evde yıkardıo
canım çıktı
Kocana sahip çık be ablamı biraksin
Yoksun kaç gündür yine
Varim buradayım her daim olacağım
Nasılsın
Normal takılıyorum
direk yıkamacıya :)
Ellerine saglik
Veririm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?