Bıktım bu şeyden yani tamam canım çekiyor yiyorum sonra o midemin doluluğu varya işte o kendime sövmeme neden oluyor 😣 ayrıca bu cornetto nun milkalısını beğenmedim haberiniz olsun
Bol şekerli şeyler yedikten sonra neden vicdan azabı çekiyorum?
Bence çok kasmayın yaa. Neden vicdan azabı çekiyorsun ki? Yedikten sonra kilo alırsan, spor yaparak yine zayıflayabilirsin. Çok fazla kilo takıntısı normal değil. Tatlıyı bende severim, kim sevmez ki çok ta kafaya takmamak gerek.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Desene aynı sen de bendensin Ama ben çok yiyorum ve hiçbir zaman da pişmanlık duymuyorum Çünkü yiyipte kilo almayanlardanim 😀😀😀
Maalesef o bizdede var ama yemekten vazgeçiyor muyuz tabii ki de hayır
Jelibon yer misin?
Rejim de misin? Şekerden vicdan azabı için aklıma gelen tek sebep bu...
Bence çok kasmayın yaa. Neden vicdan azabı çekiyorsun ki? Yedikten sonra kilo alırsan, spor yaparak yine zayıflayabilirsin. Çok fazla kilo takıntısı normal değil. Tatlıyı bende severim, kim sevmez ki çok ta kafaya takmamak gerek.
Ben dee bu yüzden 3 ayda 10 kilo aldım feci bir tatlı bağımlılığım var
yav kusura kalma senin üst ayrı bir dünya alta başka bir dünya
Kiloyu kafana takıyorsundur, cornetto disc en iyisi bence
Raad ol beağ ben çok yiyorum gel takıl bana yapma vicdan falan djdjd
Vicdanını rahat bırak
O bende de var mesela çaya püskevit batırıp yemek
Yemiyorum kafam rahat oyhhhhh
Bende bu aralar fazla kaçırmaya başladım.
Çünkü sen kutsanmışsın
Ye canım, can boğazdan gelir. 😄
pişman olacaksam yemen
Kilo aldığın için mi
Ne yiyorsun
😂😂😂😂