



Kendini çok zorlamamaya, başkanları ile kıyaslamamaya, kendi ritminde ilerlemeli, yavaş yavaş başlamalı, hırs yapıp acele edip çabuk pes etmemesi için başarısız olduğunu görüp ağır hareketler yapınca.
Sen nasil kilo verdin spor yaptin mi?
Spor yapıp verdiğim dönemler de oldu, yapmadan da. En iyisi spor yapmak tabikide, tek kilo kaybı için değil, yanında getirdiği birçok olumlu özellikleri için de. Ben şu an sadece yürüyüş yaparak, birde yediklerime dikkat ederek veriyorum.
Baslangicta spor yaparken cok zorlandin mi kilon bu derecede miydi?
Bu derece değildi, bir dönem çok almıştım, kiloma bakmaya korkuyordum ama tahminen 90 kiloya yaklaşmıştım ama hareketsiz değildim, daima spor yapardım o dönem, bir saat kadar yine koşabiliyordum, bisiklet yapıyordum, evde de ip atlıyordum 2000 e yakın kısa molalar ile, mekik çekiyordum 200 e yakın... Ama çok yiyordum, ondan dolayı veremiyordum. Artık normalin az altında yiyorum, üstüne de yürüyüş yapıyorum 1 2 saat bazen 3 4 saat, bedenim sarkmadı, kiloma da bakmadım görenler çok verdin diyor böyle iyisin gibi şeyler diyorlar... Normal görünüyorum sanırım şimdilik. Sarkma da oluşmadı.
200 mekik baya savlam egzersiz onu yapiyorsan hic gobek olmamasi lazim sende 90kilo oldum diyosun da boyun kac ki
Olmuştum, boyum 162. Göbeğim hala vardı, ama aşırı miktarda yiyordum, kime anlatsam yediklerimi şaşkınlık içinde kalıyordu, baya büyük miktarlar yiyordum. Yeme kapasitem çok geniş çocukluktan oburdum zaten. İşe yaramadığını görünce mekik çekmeyi de bırakmıştım zaten, kilo verme hırsıyla baya 100 200 e kadar mekik çekiyordum, aldığım enerjiyle çok da zor olmuyordu birde alışınca... Ama artık kendimi paralamıyorum kilo vermek için, sakince rahatça çok yorulmadan inceliyorum.
Faydasi olmustur ama ciddi kas yapmissindir bazal metabolizmani baya yukseltir fizkksel olarak ta baya dirayetli olursun sumo gurescisi gibi agir spor yapip dibine kadar kalori protein bombardimani yapiyomususn demekki 😉
90 gorduysen simdi de gobek falan gittiyse en az 20 30 verdin demektir az balik etli sismana yakin olmak güzel bence daha kasma bundan sonra 😊
Spor yapan kişilerden bile daha dirençliyim evet, spor yapan birisiyle bir yere çıksak veya çok yürüsek o çabuk yoruluyor mesela ama ben gayet iyi hissediyorum. Kilo verdikçe zaten daha da kolay geliyor her şey. Şu an da öyle ama spor yapmıyorum sadece yürüyüş yapıyorum.
90 görmedim de tahmin olarak o civarda idim. Şu an da bilmiyorum kilomu ama çok verdiğimi diyenler oluyor böyle iyi olduğumu da. Bilmiyorum, daha da vermek istiyorum, devam ediyorum düzenime.
Aman bide anoreksiya olma da sonradan ufakliktan beri kilisuna takan insanlar zayif olduklarini anlayamiyor psikolojik olarak kor oluyorlar. Tanistigima memnun oldum gonlunce olur hersey umarim
Onu da düşünüyorum, dikkat ediyorum sağlıklı besleniyorum, anireksiya olmam diye düşünüyorum. Sağ ol memnun oldum bende.
Tartil ve 55 kilonun altina inme kesinlikle bana kalirsa
Amacım 45 civarı olmak, çok incelirsem bakmayı düşünüyorum, şu an yine fazlam var
45 162 ye çok az ya tabi sen bilirsin
Kadının göbeği benim göbek kadar var masallah. En iyisi spor yapmamak sal gitsin hesabı. zaten biz bu kilolarla spor yapmayı bırak zar zor yürüyoruz. Hiç uğraşamam
Sen de buranin BHM si sin heralde 😂 profil resmin dogruysa senin gobek bu kadininkinin eline verir 😂
Ontario/Canada 2018 de çekildi bu photo. Elalemin resmini neden koyayım 🙂 BHM nedir anlamadım ama benim göbek bundan büyük o kesin
BBW=big beautiful woman demek
BHM=Big handsome man demek sisman fantezisi olan kadin ve erkeklerin jargonu biraz 😂 sende tam fetisin merkezinseymissin canadali kadinlar bayilir sisman erkeğe 😂 en cok feeder feedee falan orda var ayik ol senin hatun caktirmadan sismanlatiyor olmasin seni 😂😂
Yok eğitim için gitmiştik geri döndük. Çaktırmadan değil bilerek şişmanlatıyor Şişman seviyor. 2 senedir birlikteyiz 39 kilo aldım onun yüzünden ama bana bu BBW BHM olayından bahsetmedi hiç 🤔
daha doğrusu bahsetmesi gereken olay feederism fantezisiydi seni feedeesi yapmış şişirip duruyor ben de sizin durumunuzun tam tersini istiyorum ben karımı şişmanlatayım senin kilo aldığın gibi :D
Demek bu yüzden ben yerken sen bırak ben yediririm diyor. Şişirsin canı sağolsun madem böyle mutlu benlik sorun yok. Geçen hafta tartıldım 152 kilo gösterdi o da güzel ama 200 daha güzel bir sayı demişti anlam verememiştim. 😲 Sen nasıl bulamadın öyle birini çok rastlanmıyor mu?
bilmem denk gelmedim zaten senin hatunun yaptığı gibi çaktırmadan yapmak lazım azcık çok açıktan yapılmaz :D bide yemekleri genelde kadınlar yaptığından mıdır nedir pek dikkat çekmiyor kadın feeder :D
Sağlam keklenmişim ben o zaman. Bu işin fantezi boyutundan hiç haberim yoktu. Hani bazıları kilolu sever ya ben daha masumane bakmışım olaya desene. 😁 Kendisi kilo değil gram alırım diye ödü kopar zaten sporcu meslek olarak yapıyor ama ben önüme koyduğunu bitirmesem burnumdan getiriyor resmen
Balık Etli adı altında böyle kadınlar dan nefret ediyorum... (Sağlık problemi olanlar harici...)
Bubkadin balik etli adinin altindan taşar la 😂
boylelerine kesin tapiyorsundur 🤣
Cevap
2Cevap
Sevgilime benziyor😂
Doya doye seversin iste ne guzel
Göbeğinde yuvarlanıyorum, ben de zayıf olunca acayip oluyor
kilolulardan hoşlanıyordum heralde artık hoşlanmam
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar