
Kesinlikle ayrılık sebebidir
Ayrılık sebebi değildir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

o disler gunde iki kez sabah ve aksam fircalanmazsa adriana lima olsa farketmez biter abi, ayrilik sebebinin tillahidir benim icin, sadece disler degil komple vucut hijyeni, genital hijyen, gunluk dus, oyle makyaj falan sevmem, temiz ve bakimli insan guzeldir, guzellik iki seye baglidir, bir temizlik, iki dogallik
Sevgili olmasa tamam iğrenirsiniz de o artık sevgiliniz sevgi beslediğiniz insan duygusal bağınız var dişleri fırçalamıyor diye ayrılmak neymiş. Evlenseniz eşiniz hasta olsa altına kaçırsa siz temizlemek zorunda olsanız balkondan mı atacaksınız yani. İlişkileri oyuncak haline getirdiler
Dişlerine önem vermeyen birisi ile beraber olmak istemem doğru söylemem gerekirse. Kendisine ait ve sürekli kullanılması gereken dişlerine de önem vermiyorsa başka bir şeylere verdiği önemler değersiz kalır benim için. Haftada bir fırçaladığı dişin ne kadar temiz olduğunu düşünebiliriz ki...
Kisisel bakim önemli kesinlikle ✋ günlük fircalamiyorsa zaten agzi kokuyordur onun oyle iliskinin de edeyim yani
Cevap
47Cevap
Ayrılık sebebi değildir ama uyarırım ve kesinlikle de günde 2 sefer dişlerini fırçalar.
Ayrılık sebebi nedir ya öyle bir adam sevgilim asla olamaz sevgilimi bırak kapı komsum olsa selam vermem 🤮
Bakımsız insana tahammülüm yok. Zaten 3. Günden sonra ağzı kokmaya başlar. Değil sevgili, arkadaşı bile olmaz bu tür insanın.
Samimiyim ayrılırım. Kişisel bakımına dikkat edecek temiz kokacak. Temiz olduğu sürece kılık kıyafet dış görünüşe takılmıyorum
Diş fırçalamak insanın kendisine olan saygısı ile ilgili bir konudur
Kendisine saygısı olmayan insana ben niye saygı göstereyim niye sevgi göstereyim
Ayrilma sebepi olmaz ama ona soylerdim gunde 2 kere fircalamasini isterdim, belki bilmiyor belki ailesi bunlari onemsemedi seviyorsam ne dite ayriliyim herseyin bir cozumu var.
Nasıl bomba sorular bunlar ya. Parlak zeka ürünü sorular tebrik ederim 👍
Tabii ki ayrılık sebebidir. Bari bıraksında yosun tutsun dişleri. sjsjsjsjsj
Bence sebeptir insan temiz olmalı sevdiği için olmasa bile kendi sağlığımız için ;)
Kesinlikle sectigim dogrudur kesinlikle ayriluk sebebi
Ağzında bir hafta boyunca sarımsak kokusu taşıyan biriyle yapamam... Tabii yapabilenler de varmış. :)
kişisel bakım önemli karşı taraf için saygı göstermek gerekir
Fırçalamasi gerek ya bakımlı titiz biri bunu bilmeli
Bu gayet basit bir problemdir. Konuşarak çözülebilir.
Ama olmalı kesinlikle tavlama kısmında olsa her gün fırçalar bir Özen’ler parfümler sonra
Sonra nasılsa aldı dimi?
Bence bırakmak gerek ama diğer yönleri ağır basıyorsa oturuyosun oturduğun yerde...
Şu hayatta diş fırçalamaktan daha önemli ne var kii?
Hiç fırçalamasın. bhaftada 1 kendini yormasina da gerek yok böylece
Bence firçalamalı konuşarak çözülebilecek bir problem.
Öpüşüyorsam ve hep yüz yüzeysem ve kokuyorsa söylerim ama ayrilmam sanirim
Kisisel hijyenine dikkat etmeyen biri hayatimda ol (a) mayacagi icin ayrilik sebebi de degil 🤔
Acıkınca yemek yemeyi biliyorsa aksatmadan fırçalaması gerekiyor.
Haftada 50müşteri si olmasında ister se agzına diş olmasın
Kesinlikle ayrılık sebebidir eğer uyardığım halde devam ediyor ise
Bir hafta iymiş, bir sene fırçalamayanı gördü bu gözler..
ayrılık sebebi değil ama uyarmak lazım sağlık sonuçta
Lağım gibi kokar çünkü sigara içen erkek benim herif
Kişisel bakım çok önemli benim için uymayanla hiç işim olmaz
Okadar büyük sıkıntılar dert olmuyorken bunun dert olması şaçmalık
Yönlendirmek anlatmak destek olmak lazım.
Kesinlkle ayrılık sebebi.
Ona bu aliskanlığı kazandırmayı denerim
Ağzına bakmayan hiç bir yerine bakmaz :))
Kesinlikle ayrılık sebebi...
Ayrılık sebebidir, net..
Ayrılma olmaz da guzelllikle söylerim
uyarırım.. ısrarla fırçalamazsa öpmem
hiç fırçalamayanlar var onlarıda söylemek lazım :)
Sen ayrılırdın galiba
ben onu sevmişimdir. dişlerini değil. ondan hayır.
Hiç fırçalamasın daha iyi 😂
kişisel bakımını yapmalı.
Bence çok saçma bişey
öyle biri sevgilim olamaz
Değil. Ayrılık basit birşey olmamalı
Ben hiç fırçalamıyorum bebek gibin🤣
Kesinlikle ayrılık sebebidir
Ağzı pis kokan birisi gerçekten çekilmez.
3 ayda bir fırçalayınca bembeyaz oluyor
Ayrılık sebebi değilde yitici sebepdir
Hayır ama gunluk bakım yapması daha iyi olur
Ben temizsem eşimde temiz olmalı
Saçma bir neden olurdu
ayrılık değil uyarma nedeni
Herhalde ıyyyy ööğğğ
Gerek yok
Diş sağlığı önemli vücut için diş önemli
İğrenç
Ayrılık sebebi 🤣
Bu arada aşka pek inanmam, hiç aşık olmadım ondandır herhalde.
Biter ben 6 kez fircaliyorum gun de
Değildir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar