Burnumun ucu çok kalkık ameliyat olalı 23 gün oldu.. Nasıl geçer ya da geçmez mi?

burun ucum iner mi doktoruma kaldırmamasını söylediğim halde kaldırdı aslında yandan bakışta gayet güzel ama burun yüzüme küçük geldi uç kısmı kalkık çünkü ne yapacağımı bilmiyorum :( bilgisi olanlar var mı?
Burnumun ucu çok kalkık ameliyat olalı 23 gün oldu.. Nasıl geçer ya da geçmez mi?
Cevapla