İstanbuldan izmire gelin olarak geldim evleneli 1 sene olacak. Eşim kaptan olduğu için 5 aydır yok 1 ay sonra gelecek. Eşimin ailesi izmirli modern bir aile kaynanam ve 2 tane görümcem var 24 yaşındayım görümcelerimden biri benimle yaşıt diğer 3 yaş büyük izmirde onlara yakın oturuyorum. Tek kalmamak için de bazen ben onlara bazen de onlar ben de kalmaya geliyorlar. Evlendiğimde de çok hafif kiloluydum ve eşimin annesi bunu sorun etmişti kendisi ve kızları gerçekten dış görünüşlerine çok dikkat ederler ben de yanlarında kötü hissediyordum kendimi. Eşim burdayken herşey güzeldi ama eşim gittikten sonra ben evde daha çok kilo almaya başladım 5 ayda bu hale geldim ve göbeğim çok büyüdü. Kaynanam zaten çok söylenen biri kilodan nefret eder ama bana karşı çok nazik söyler bunu. Ama görümcelerim göbeğimle çok dalga geçiyorlar demedikleri kalmıyor. Lakaplar takıp aşağılıyo ve bunu şakaymış gibi yapıyolar alındığımı belli ettiğimde sen de zayıfla o zaman yağ çuvalı gibi gezme abim seni böyle görmesin falan diyolar. Eşim kiloma hiç laf etmezdi buna da edeceğini sanmıyorum ama görümcelerim çok psikolojimi bozdular. Sizce eşimle konuşmalı mıyım?
Bence eşinle konuşmak yerine , kendi özgüvenin ve sağlığın için kilo vermelisin.. Eşin sorun etmiyor gibi görünebilir ama zamanla sorun olur görsellik.. Hele mi çocuk düşünülse hamşle kalırsan, altondan kalkamazsın.. Düzenli bir spor ve kararlı diyet ile kendine olan saygından dolayı kilo vermelisin
İzmir de yaşıyorum ben de neresindesin? İzmir de bunlar biraz normal canım genellikle bayanlar hep bakımlı onları boşver eşinin gözüne de hitap etmen gerekiyor üzülme hem sağlıklı olursun hem fit yeter ki iste 😘 ben de ramazan dan sonra sıkı diyete girecen 😂
Kendine genç yaşta yazık etmişsin. Esin kilo takıntısı yapmaz belki ama insanların sana saygısı olmasını istiyorsan senin önce kendine saygın olması lazım. Bu kiloda değil ayrıca bu bir hastalık gibi duruyor. Bir an önce önlemini almak için gerekli profesyonel yardımı almalısın.
kilo vermen sart tatlim bukadar lakaplara dalga gecmelerini icine at hirs yap ve ozguvenin yerine gelsin insanin basaramayacagi bisey yok yeterki kararli ol yasin kucuk allah korusun kiloyla birsuru hastalik geliyo insana gamsiz davranma ve spora falan yazil erit o gobegi
Kesinlikle spora git.. Kendini güzelleştirmeye ada. Hem mutlu olursun hemde hep daha iyi hissedersin kendini. Sağlığın içinde iyi olur. Eşim zayıf ama böyle kilolu olmasını asla istemezdim
Karaktersiz misin ya kız zaten uzun uzun yazmis görümceleri alay ediyor kötü hissediyroum diye ne kadar düşüncesizsin. Kötüymus kendisi zaten bunu farkında ve derdiniz yazmis ki teselli bulsun. Kınayanin başına..
En İyi Cevaplar