Kilom yüzünden eziyet ediyorlar ne yapmalıyım?

İstanbuldan izmire gelin olarak geldim evleneli 1 sene olacak. Eşim kaptan olduğu için 5 aydır yok 1 ay sonra gelecek. Eşimin ailesi izmirli modern bir aile kaynanam ve 2 tane görümcem var 24 yaşındayım görümcelerimden biri benimle yaşıt diğer 3 yaş büyük izmirde onlara yakın oturuyorum. Tek kalmamak için de bazen ben onlara bazen de onlar ben de kalmaya geliyorlar. Evlendiğimde de çok hafif kiloluydum ve eşimin annesi bunu sorun etmişti kendisi ve kızları gerçekten dış görünüşlerine çok dikkat ederler ben de yanlarında kötü hissediyordum kendimi. Eşim burdayken herşey güzeldi ama eşim gittikten sonra ben evde daha çok kilo almaya başladım 5 ayda bu hale geldim ve göbeğim çok büyüdü. Kaynanam zaten çok söylenen biri kilodan nefret eder ama bana karşı çok nazik söyler bunu. Ama görümcelerim göbeğimle çok dalga geçiyorlar demedikleri kalmıyor. Lakaplar takıp aşağılıyo ve bunu şakaymış gibi yapıyolar alındığımı belli ettiğimde sen de zayıfla o zaman yağ çuvalı gibi gezme abim seni böyle görmesin falan diyolar. Eşim kiloma hiç laf etmezdi buna da edeceğini sanmıyorum ama görümcelerim çok psikolojimi bozdular. Sizce eşimle konuşmalı mıyım?
Kilom yüzünden eziyet ediyorlar ne yapmalıyım?
Kilom yüzünden eziyet ediyorlar ne yapmalıyım?
Cevapla