Kilomdan dolayı sürekli zorbalık görüyorum, ne yapabilirim?

Selam. Ben hayatım boyunca hep kiloluydum sürekli yaşıtlarımdan iri ve şişmandım. Bu hayatımda çok fazla zorbalığa kalmama sebep oldu. Mesela şu an da hala okulda zorbalık görüyorum, anneme gitmemek için yalvardım açığa geçmek için de yalvardım ama annem kabul etmedi okula dolmuşla gidip geliyorum inanın dolmuş acayip dolu oluyor. Çantam da olunca insanlar bana tip tip bakıyor kilolu olduğum için.. Mesela geçen dolmuşa bindiğimde 2 tane çocuk gözümün içine baka baka alaycı bir tavırla bana güldüler birşeyler dediler sonra birbirlerine. Bugün yine o kişiler dolmuşa bindi ve yine bana bakıp güldüler alaycı bir şekilde ineceğim yere kadar ağlamamak için zor durdum ben inerken de dalga geçtiler birbirlerine bakıp.. Dolmuş birini indirecekken frenden dolayı affalamamak için tutunuyorum ama inecek kişi hadi geçebilir miyim neden geçmiyosunuz falan diyor ve acele ediyor bende tutunamayınca düşecek gibi oluyorum. Bu sorundan da nefret ediyorum dolmuştan okulda da aşırı zorbalık görüyorum arkamdan konuşuyorlar çok kötü bir sınıf sürekli zorbalık yapıyorlar bana ve küfür de ediyorlar. şu an da tedirginim yine dolmuşta karşılaşırsak da gülerler diye çünkü aynı okuldaymışız dolmuşta karşılaşma ihtimali yüksek. Asıl konu ise ben rahatsız olmaya başladım artık kilomdan hem gördüğüm zorbalıktan dolayı hemde insanların gülmeleri, bakışları iyice rahatsız ediyor.. Nasıl diyet yapabilirim bilmiyorum 1. Gün başlasam sürmüyor bile bozuyorum ilk günden zaten astım hastasıyım kullandığım ilaçlar da kilo aldırdı ama zayıflamak istiyorum 100 kilo üzeriyim nasıl diyet yapıp bozmadan devam ettirebilirim? Bazılarınız zayıf olsan da başka bir şey ile dalga geçerlerdi falan diyor ama belki zayıf olsam gülmezlerdi dolmuşta.. teşekkürler şimdiden

Kilomdan dolayı sürekli zorbalık görüyorum, ne yapabilirim?
Cevapla