Çok fazla kola tüketen biri olarak. şu an günde 200ml kadara düşürdüm.. bazen içmedim günde oluyor. Bu bağımlılık dan nasıl kurtulabiliriz. 5 yıl önce bakarsan. Yazları Günde 7 .8litre tüketen biriydim. Tamamen bırakmak istiyorum. Hayatım da şekeri sadece bundan alıyorum.😔
Cola Bağımlısı olan varmı? Bundan Nasıl tamamen kurtulabiliriz?
Günde 7 litre 😱😱bende çok tüketiyorumda 2.5litreden fazla olunca mafediyor mideyi o gün tamamen senin iradenle olan bir mesele ben bazen bir ay içmediğim oluyor mesela canım isteyincede kolayı kendim tutuyorum vücuda zarar uzun vadede o bırak kendi iyiliğin için
1
8 Yorumla
Soran
+1 yıl
şu an günde sadece 200ml. Geçen sene günde en az 2litreydi. Şimdi haftada en fazla 1.5litre
Azaltmışsin bende azalttim iş kötuye gidince çocukluktan beri iciyorum bide ilkokulda sabah poğacayla birlikte meyvesuyu flan almak yerine bir kücuk şise ml olanlardan kola aliyodum
Kolada çok kafein ve şeker çok fazla. Sivilce başka birşey bence.. eskiden en fazla 4gun kola içmedim kriz geçirir gibi oluyordum. Şu dan çok kola tüketen biriydim. Her yıl azalttim. şu an ki 200ml.150ml. ni içtim geri kalanı döktüm
Bu yıl komple birakacam. Şu dışında herşey zararlı millet fanta iç daha iyi. Meyve suyu iç daha iyi gibi şeylere yönlendiriyo. kolayi azalttıkca su tüketimim artti
bende işe yaramazki o :D yani ilkini geçiyorum dökmem çünkü gidip yeniden alırım bişeye yaramaz :D ikincisi ben zaten gün boyu 7-8 lt su içiyorum. kola içerken de yanımda hep su olur :D hiç etkilemiyo
Ozaman içmeden önce iyice çalkala öyle iç 😂😂gidip bende yenisini alırdım. Biri bitmeden diğeri gelirdi😂ama ben böyle azalttim. Sen ozaman suyu 15litre iç kolaya yer kalmasin. O değil sen sürekli wcde yaşıyor Sun ozaman🤣🤣
Yok. Ama bende 28yasindayim gör 50yasinda gibiyim kilo aldım hep. Ve kola yüzünden ölmek istemiyorum 😭 bugün bu bardak sondu elimi kesecek kadar sinir olup kırdım attım işte. Sende de saç beyazlamasi yapabilir. Sana tavsiyem azalt sende zayıflarda miğde rahatsızlığı hatta miğde delinmesi bile olan var bak
Herhangi bir alışkanlık kazanmak istediğinizde ya da bir alışkanlığınızı değiştirmek istediğinizde çevrenizden daima duyduğunuz bir cümle vardır:” 21 gün dayanırsan geçer!”. Kimimize göre bir şehir efsanesinden farkı olmayan bu cümle aslında içinde ciddi bir bilim barındırıyor. İnsanların çoğu için bu süre yetersiz ya da gereksiz olarak görülebilir. Oysa 21 gün beynin yeni bir şeyi kabullenmesi ya da var olan bilgiyi unutması için tamamen yeterli bir süre.
Şu gazlı içecekleri nasıl tüketiyorsunuz anlamıyorum doğrusu. Çok istiyorsan bırakmayı anında kesmelisin. Azaltmak işe yaramaz. Kuzenim şekeri hayatından çıkardı tamamen. Bunu bir anda keserek yaptı. Tamamen irade ve istek. Bence sen tam anlamıyla istemiyorsun bırakmayı.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
İrade herkeste bir değil Bağımlılık denen şeyin ne olduğunu bilmiyorsun sanırım. Öyle ha diyince birakanlar bağımlı değiller
Valla günlük 8 litreden.. günlük 200ml indim. 4 gün içmediğimde gece 1de evde kola yok diye taa evden 10km uzağa petrol marketine kola almaya gittiğimi bilirim. Bırak istediğim. Artık kendimi toplamak istediğim den
Ben de bu dertten muzdaribim sayılır. Gunde 2.5 lt iciyorum en az o da zararli oldugunun da farkindayim ancak birakmak istemiyorum sigarayi da ayni sekilde
Ben hergün.2,5 lt içiyordum hergün. Sonra çok tatlı gelmeye başladı o sebeble bıraktım.
1
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şimdi hiç içmiyor musun. Açıkçası banada pekmez tadı veriyor.. şu an günde en fazla 200. ml içiyorum onuda istemeye istemeye.. ama tamamen bırakmak istiom
En İyi Cevaplar