İnsan gerçekten çok sevince bir gülüşü var dünyaya bedel diyor tabii. Seni uzun süre bekledikten sonra karşına çıktığında mutluluktan gülümsemesi, bir işle uğraşırken kendi kendine gülümsemesi, kalabalık bir ortamda göz göze gelip bakışlarla anlaştığınız andaki gülümsemesi... Say say bitmez. Bu yüzden sevdiğimiz insanları gülümsetmek için elimizden geleni yapmalıyız diye düşünüyorum.
En İyi Cevaplar