"İnsanların yüzüne iyi bakın, acısı çok olanın gülüşü güzel olur."Doğru bir söz mü sizce? Gülüşü güzel olanların acısı çok mudur?

"İnsanların yüzüne iyi bakın, acısı çok olanın gülüşü güzel olur."Doğru bir söz mü sizce?Gülüşü güzel olanların acısı çok mudur?

Doğru bir söz mü sizce? Gülüşü güzel olanların acısı çok mudur?




"İnsanların yüzüne iyi bakın, acısı çok olanın gülüşü güzel olur."Doğru bir söz mü sizce? Gülüşü güzel olanların acısı çok mudur?

"İnsanların yüzüne iyi bakın, acısı çok olanın gülüşü güzel olur."Doğru bir söz mü sizce? Gülüşü güzel olanların acısı çok mudur?
Cevapla