
Doğru bir söz mü sizce? Gülüşü güzel olanların acısı çok mudur?



Ne evet ne hayır.
Her insan farklı olduğu için bu her zaman değişik olabilir.
Bazı insanlar acılarını gizlemek için öyle güzel gülerler ki, içiniz gider, fark edemezsiniz (çoğunlukla aynı durumda olanlar fark eder).
Bazıları ise öyle acılar görmüş geçirmiş olur ki, gülmeye değer anılarını nasıl karşılamaları gerekir iyi bilirler. Tabii, bunu bir tuzak olarak kullananlar da vardır, içi fesattır bunların. Yine fark etmek zor gelir insana. Anlamazsınız.
Uzun lafın kısası: Her zaman için geçerli değil.
hersey e gülmedigi icin. aacili insanin gülüsü gercek olur bu yüzden güzeldir gülüsü samimi..
Her acının doğurduğu güzellikler elbette vardır.
Bir savaştan zafer ile ayrılan askerin gülüşü ile bir ortamda geçen komik bir olaya gülmek aynı değildir.
Rahatlama hissini yakalamış, bir işi başarmış ve en önemlisi hayallerine dokunmuş insan bir başka gülmez mi?
Yaşadıkların da acı olanın gülüşü güzel ve içtendir..
Müziği sevmedim.
Eig için teşekkürler.
Ya yüzü hic gülmeyenler.. :/
Bilemiyorum bu konulari ben :/
Cevap
1Cevap
Doğru bence acıyı iyi bildikleri için mutluluklarida samimi olur gerçektir o yüzden gülüşü de gerçek olup güzel olur
Doğrudur çünkü acı çeken gülmenin değerini en iyi bilendir :)
Doğru. İnsanlar yaşadıklarını gizlemek için daha çok gülerler sonuçta.
Katılıyorum çoğunluk öyle
Bence doğru bir söz sonuna kadar katılıyorum.
Acıyı gözler yansıtır bence!)
Bilmiyorum dişim yamuk gülmüyorum
Evt doğru bir r soz
Bence doğru bir söz değil kız ayool
Acım çok ve güzel gülmüyorum.
Bence dogru deyil
bence dogru
Olabilir.
ilk defa duydum
Bence doğru ya
:D oluyormu bir bak
Doğru
Aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar