Şu an bi aydınlanma yaşadım;
Öhömm aslında ne zaman sizi eğlendiren sorular sorduysam meğer kendi sorunlarımdan duygularımdan kaçmışım

Şu an bi aydınlanma yaşadım;
Öhömm aslında ne zaman sizi eğlendiren sorular sorduysam meğer kendi sorunlarımdan duygularımdan kaçmışım

Yani biraz öyle sanırım. Böyle yaparak ve duygulardan kaçıyoruz. Mesela evli arkadaş ortamına gidince genelde evlilere takılırım. Onlar hep bekar hayatına özenirler ama bence çok bir avantajı yok. Ellerindekinin değerini bilmiyorlar ya da aile hayatını beceremiyorlar. Biz ise içten içe belli etmiyoruz. Yani yıkılmasakta bu durum sık sık olıyorö
gülmek iyidir aslında
ama gülünmeyecek bir duruma gülmek işte sorun burada başlıyor
eğer ki gülünmeyecek basit bir duruma kişi gülüyorsa gülme de değil resmen kahkaha atıyorsa bir kaç sebebi vardır
ya hayal dünyası geniştir kafasında bin bir benzetme kurup yaşıyordur karikatür çizimleri yapanlar gibi bir tür huyu vardır
ya sinirsel bir sorunu vardır
ya da dediğin gibi zamanında çok acı çekmiştir ve bunu gülme ile kapatmaya çalışıyordur
böyle bir tanıdığım var çünkü adam aklına gelebilecek her şeye gülüyor
normal bir konuşmaya bile sanırsın stand-up yapıyor
Sık sık değilde en güzel en samimi gülenlerin gözlerinde bir hüzün saklıdır ben öyle düşünüyorum.. benimde bazı gülüşlerimin kalbi kırık olabiliyor.. neden malefiz demiştin ya işte burada onun cevabını bulabilirsin:)) kanatları kesilmişti..
Teşekkür ederim 🦋🙏🏻
Yok ya bende hep gülerim ama acıların insani değilim pek😂😂
Sende gül hep lütfeennn🩷🍫
Şaka ayol ben hep gülüyorum ahsh
Sende hep gül💕
Oh sevindim 🎈🎊🙏🏻🥰
Teşekkürler eig için🎀🌹
Cevap
18Cevap
Hayır ya çok gülerim hiç de öyle edebiyatlı bir acı yaşamadım yani
Pek gülen bir insan değilim aslında. En fazla bir tebessüm edebiliyorum.
Kalbin mecazi kullanımını doğru bulmuyorum. Bu yüzden içten bahsedeceğim. İçim acılarla dolu değil tabii ama sarsıcı olaylarla yüzleştim.
Çok saçma bir cevap yazdım.
Hayır geçerli değil.
Omrum boyunca donem donem bana bunu soyleyenler oldu 🤦🏻♀️ ben de her defasinda gicik oldum... ne yani cook fazla guluyorum, cok neseliyim diye illa altinda gizli yatan kirginliklarim ya da psikolojik sorunlarim mi olmali 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Maalesef yılların derdi kederi içimdeyken yüzüm hep gülmüş
Yok ya ben duygularımı belli ederim mutsuzssam o günü karşıdakinede yansıtırım
Dibine kadar. Her şeyimi gizlerim gülüşümün arkasına..
Tabii ki insanlar Stres atabilmek için bu yönteme başvuruyor
Evet kesinlikle öyle çok gülenin çok derdi var derler
Bunu bana çok söylüyorlar. Çok gülüyormuşum. Yakın arkadaşlarım çektiklerimi bilir. O yakıştırmayı yapar. Olur ya Napalım
Bu soruya hayır benim için geçerli değil demeyi çok isterdim ama maalesef dışa neşe saçarken, içimde mezar kazan bir yapıya sahibim
Ben de çok gülerim ama benim için geçerli değil bu
Belki de mizacı öyledir. İlla asık suratlı mı olmalı kişi?
Acılarım var evet ama kahkahalarımın nedeni onlar değil.
Gülüşü güzel insanlar, acısı derin olanlardır.
Ben eğlenmek istiyorum sadece. Tabiki de zor zamanlarda oluyorda gülmek keyifliii.
Elbette öyle.. Gülerek acılarını saklıyorlar
Sayılır ama durmadan gülemez ki kimse, daha güleç bir karaktere sahip olabilir sadece
Sürekli gülecek bir sebebim yok sürekli gülecek kadar delirmedim henüz.
Güzel gülenler hayatta bir çok şeyi yaşamış ve hayatın değerini bilen insanlardır. Sık sık gülerler.
Neden sordun şimdi bunu ya
Keyfim istedi kahyam okay dedi😄
@helene1
Çok iyi cevap🤣🤣🤣
@Duyguuu7u11 😄
🤣😊🌸💐✨
Neden olmasın.
Olsun
Evet sana😇😊ama onlar gül değil karışık çiçek demeti.
Bu söz benim için yazılmış bile olabilir. 🤣🤣🤣
Evet benim için geçerli
Geçerli tabii.
Ben hep gülerim katılmıyorum bu lafın doğruluğuna
Evet ben öyleyim biraz herşeyi gülerek karşılarım ama aslında içimdeki acıyı böyle dışa vuruyorum
Öylemiymiş
Sen bugün neden sorularıma soruyla cevap veryon
İşteyim vaktim yok o yüzden
Vay vaktin yokken bile sorularıma gelyon🥹 çaaal kemancı
Yaaa öyle işte
Çok gülenin büyük yaraları olur derler
Doğru söylemişler.
Gecerli degil. İnanmıyorum. 🤷♀️
Arabesk insanlardan hoşlanmam
Pek sanmıyorum
Evet geçerli 😥
Geçerli değil bence
Doğru maalesef
degill
Bazen olur öyle
Değildir😏
Öyle maalesef
Benim için değerli..
evet çok dogru bir cümle
Değil
Evet gerçek
evet güzel tespit
Geçerlii
Evet doğru
Beni tarif ediyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?