Kilom 60 olmuş. Yaklaşık iki yıl önce boyum 1.65 ti şu an 1.67 diyebiliriz.
60 çıktığımı öğrenince bir şeyler yapmam gerektiğini farkettim çünkü 60 benim için çok fazla. Her gün sabah uyanınca bir saat yürürüm diye düşündüm ama internette yürümek bir işe yaramaz diyenleri görünce moralim bozuldu. Şehir dışında üniversite okuyorum ve buraları pek iyi bilmediğim için ana cadde üzerinde dümdüz yol boyunca yürürüm diye düşünüyordum çünkü burada yürüyüş veya koşu için gidilecek bir park vs yok ve sokak aralarıda pek tekin değil. Ana cadde de herkesin gözünün önünde koşmak için çok utanıyorum. O caddede yarım saat falan düz yürüyüp ardından tersi yönde geri yürüyerek bir yarım saatte öteki yeri yürürüm sonra bildiğim bir kaç ara sokaktan dolanarak geri yurda dönerim diye düşünmüştüm.
Kahvaltı yurtta çok çeşitli ve iç açıcı değil zaten;
Bir çeyrek ekmek, bal, kaymak, çay, tadı güzel olursa (genelde çiğ oluyor ve yiyemiyorum) patates kızartması ve haşlanmış yumurta (veya bir tane sucuk) oluyor sonra tüm gün hiçbir şey yemiyorum.
Ne yapmalıyım? Gerçekten yürümek hiç işe yaramaz mı? İnsanların önünde koşmak veya spor yapmak benim için utanç verici.
60 çıktığımı öğrenince bir şeyler yapmam gerektiğini farkettim çünkü 60 benim için çok fazla. Her gün sabah uyanınca bir saat yürürüm diye düşündüm ama internette yürümek bir işe yaramaz diyenleri görünce moralim bozuldu. Şehir dışında üniversite okuyorum ve buraları pek iyi bilmediğim için ana cadde üzerinde dümdüz yol boyunca yürürüm diye düşünüyordum çünkü burada yürüyüş veya koşu için gidilecek bir park vs yok ve sokak aralarıda pek tekin değil. Ana cadde de herkesin gözünün önünde koşmak için çok utanıyorum. O caddede yarım saat falan düz yürüyüp ardından tersi yönde geri yürüyerek bir yarım saatte öteki yeri yürürüm sonra bildiğim bir kaç ara sokaktan dolanarak geri yurda dönerim diye düşünmüştüm.
Kahvaltı yurtta çok çeşitli ve iç açıcı değil zaten;
Bir çeyrek ekmek, bal, kaymak, çay, tadı güzel olursa (genelde çiğ oluyor ve yiyemiyorum) patates kızartması ve haşlanmış yumurta (veya bir tane sucuk) oluyor sonra tüm gün hiçbir şey yemiyorum.
Ne yapmalıyım? Gerçekten yürümek hiç işe yaramaz mı? İnsanların önünde koşmak veya spor yapmak benim için utanç verici.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar