SAĞLIKÇILAR BURAYA! TİROİD BEZİM YAVAŞ MI ÇALIŞIYOR, HIZLI MI ÇALIŞIYOR?

Merhaba dostlar, ben 19 yaşındayım. 2018 yılının Haziran ayında girdiğim diyet ve yürüyüşle şu ana kadar 114 kg den 62 kg ye düşerek toplam 52 kg verdim. Ne ilaç kullandım, ne diyetisyene gittim ne de spor salonuna gittim. Sadece Kalori ve besin değerleri araştırdım. Yemeğime dikkat ettim, günde 1 saat tempolu yürüyüş yaptım. Toplam 5 ayda 52 kg gitti. Biliyorum çokta sağlıklı olmadı. Ama vücudumu sandığınız kadar yormasın. Benim asıl merak ettiğim biliyorsunuz TİROİD bezi hızlı çalışanlar (Hiper-Tiroidi) ne yese de kilo alamıyor yavaş çalışanlar ise (hipo-tiroidi) yemek yemeseler de zayıflayamıyorlar.
Şimdi size bir sorum var: benim TİROİD bezlerim hızlı mı ÇALIŞIYOR, yavaş mı ÇALIŞIYOR nasıl anlarım, belirtilerini söylerseniz veya nasıl hızlandırılmış tavsiye ederseniz sevinirim. Kuzenim yavaş çalışsaydı böyle kilo veremezdin diyor ya sizce? Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Yoruma gelin. Teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Sualimde yazım hataları olmuş kusura bakmayın.
SAĞLIKÇILAR BURAYA! TİROİD BEZİM YAVAŞ MI ÇALIŞIYOR, HIZLI MI ÇALIŞIYOR?
Cevapla