Merhaba dostlar, ben 19 yaşındayım. 2018 yılının Haziran ayında girdiğim diyet ve yürüyüşle şu ana kadar 114 kg den 62 kg ye düşerek toplam 52 kg verdim. Ne ilaç kullandım, ne diyetisyene gittim ne de spor salonuna gittim. Sadece Kalori ve besin değerleri araştırdım. Yemeğime dikkat ettim, günde 1 saat tempolu yürüyüş yaptım. Toplam 5 ayda 52 kg gitti. Biliyorum çokta sağlıklı olmadı. Ama vücudumu sandığınız kadar yormasın. Benim asıl merak ettiğim biliyorsunuz TİROİD bezi hızlı çalışanlar (Hiper-Tiroidi) ne yese de kilo alamıyor yavaş çalışanlar ise (hipo-tiroidi) yemek yemeseler de zayıflayamıyorlar.
Şimdi size bir sorum var: benim TİROİD bezlerim hızlı mı ÇALIŞIYOR, yavaş mı ÇALIŞIYOR nasıl anlarım, belirtilerini söylerseniz veya nasıl hızlandırılmış tavsiye ederseniz sevinirim. Kuzenim yavaş çalışsaydı böyle kilo veremezdin diyor ya sizce? Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Yoruma gelin. Teşekkürler.
Şimdi size bir sorum var: benim TİROİD bezlerim hızlı mı ÇALIŞIYOR, yavaş mı ÇALIŞIYOR nasıl anlarım, belirtilerini söylerseniz veya nasıl hızlandırılmış tavsiye ederseniz sevinirim. Kuzenim yavaş çalışsaydı böyle kilo veremezdin diyor ya sizce? Merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Yoruma gelin. Teşekkürler.
Güncellemeler
+1 yıl
Sualimde yazım hataları olmuş kusura bakmayın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar