Hepimiz zor zamanlar geçiriyoruz ama kendinizi en yakın bulduğunuz hastalık nedir? Daha önce psikoloğa gittiniz mi? Bence ben şuna yakınım dediğiniz hastalık var mı? Bunu sorunun amacı sadece düşüncelerinizi öğrenmek , kimseyi yargılamak değil. #psikolojiöğrencisi
Bipolar
Şizofren
Okb
Dürtü bozukluğu
Anksiyete
Depresyon
Günlük telaşlar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eğer psikolojik bir rahatsızlığınız olsaydı bu ne olurdu? Ya da var mı? Psikologa gittiniz mi hiç?
Yooo çok iyi yöntemlerde var ilaçsız. Boş beleş değil. Çaresi bulunan hastalıklar var ki bunlar geçici olanlar birde kalıcı hastalıklar var bunlar sadece ilaçlarla kontrol altına alınabiliyor. Bu önyargıların kırılması lazım.
Kim ne derse desin psikolog ve psikiyatrist boş ve gereksiz bir bilim dalı, genel olarak kimseye bir faydası yok zararı çok, ömür boyu ilaç kullanarak insanların beyni ölüyor,
Daha bu gün yazdı psikolok doktor hanım kendi kardeşimi kurtaramadım diye, bir gün herkez anlayacak bu rahatsızlıkların sebebini ve tıb hangi yüzle bakacak insanların yüzüne.
Ben psikologum öyle olmama ve elimden geleni yapmama rağmen abimi ruh ve sinir hastalıklarına yatırmak zorunda kaldım ailemi hiç affetlicem kendimi de basaramadim çünkü BUNU YAZAN BİR PSİKOLOG BU GÜN YAZDI
OKB ve depresyon bozukluklarım var. Özellikle aşksızlık krizini kafama çok takıyorum. Yaya yürürken dalıp tramvay yolunu ortalıyorum, arabayla tek başıma bir yere giderken bomboş yollarda aşırı hız yapıyorum. Başka hobilerle unuttursam da ikide bir aklıma geliyor.
En İyi Cevaplar