
Kalıcı bir çözüme mi ulaştınız?
Ya da sadece selam verip geri mi geldiniz?
#hepimizdeliyiz
#hepimizdeliriyoruz
#akilküpü

seni bulunduğun travmadan çıkaracağını düşündüğün ya da bunu başaran kişi esas psikologtur.
diplomalı psikologlara yolumun hiç bir zaman düşmeyeceğini biliyorum.
zihin ve ruh olarak güçlü bir birey olduğumu düşünüyorum.
bu arada okuyup psikolog olmayı isterdim. favorim bu eleman
ne anlamalıyız bundan 😃
Askerde gitmiştim. Annem rahatsızlanmıştı benim de biraz üzerime üzerime gelmiş gibi olmuştu her şey. Yardım almak için gitmiştim ama faydasını da pek gördüm desem yalan olur. Askeriyenin personeli psikolog hanım Türk kahvesi içmekten işini doğru düzgün yapmıyordu çünkü.
Tek gittiğim psikolog oydu benim olaya tamamen yüzeysel bakıyordu. Düz mantık kelimelerle yanıt veriyordu geniş kapsamlı bana yardımcı olmadı hiç. Gönderdikleri psikolog ta da bir sıkıntı olabilir. Birde bazı şeyler psikolog ile çözülebilecek şeyler değil kafaya uygun biriyle konuşmak lazım
Gitmeyi çok istiyorum ama bena anlat diyecek ne atamam gerektiğini bilmiyorum 🤷🏻♂️
Gerçekten hangisinden başlamam gerekiyor mesela bilmiyorum
Gitmedim, gidenlerin hala hasta olduğunu görünce de gitmeyi düşünmedim.
Cevap
13Cevap
valla akıl hastanesine kapıtılıcak kadar kafayı yiyen birisi olarak annem evde cırt kelepçeyle peteğe bağlanınlan birisi olarak Sorunu pisikolok değil en son sen çözüyorsun ve daha fazlasını söylememe gerekirse iyi bayramlar aramıza hoş geldin
knk şimdi kafana taktığın yaranın üstünü kapatma biraz eş oyna sende bir iz bıraksın yaran bir hataysa bunun sende bıraktığı izi hatırlar kısır döngüye girmezsin
ama konunun ne olduğnu bilmediğmiz için sana ne konuda yönlendirme yapabiliceğmizi söyliyemiyoruz
Mecburen (kanun nedeniyle) gidiyorum, kişisel bir sorun sebebi ile hiç olmadı uğradığım.
Ben tipinde insanlar için, o kadar vakit kaybı ki...
Ben her zaman psikiyatrs oldum emrimdeki askerliğini yapan vatan çocukları için.. Bunun için onur duyuyorum.
Allaha şükür gerek duymadım daha dogrusu o duruma düşecek kadar bozulmadım
Estağfirullah
Çözülebilir konular bunlar
Güçlü olmayı bilin yeter
Psikoljik bir durum değildir
Arkadasim psikolog sorun cozemezler sana hayati kabullenebilmen icin yardimci olurlar
yok gıtmedım hıc gıtsem benı kovarlar sen iflah olmazsın dıye :D
Ben psikoloğum bana gelin
evet gittim..
en son öldürecektim doktoru..
Gitsem psikolog sorunlu çıkar
gittim trample için
kötü bir yanı olmadığını öğrendim
söyle söyleyim mesela ayaklarınla karnımı çiğnesen bişey olmuyo ezilmiyo yani
yok aslında öyle kötü bişey değil çünkü acımıyor aksine mutlu oluyorum
elimde değil ki zaafım
Gittim işe yaramadi
psikolog bana bir kız bulmalisin dedi 🤣🤣🤣
Hiç gitmedim
Gitmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar