Hiç psikologa gittiniz mi? Gitseniz ne sorardınız, gittiyseniz neden?

Şu devirde yavaş yavaş insanlar küçük bir olayda bile psikologa gidiyorlar. İnsanlarımız duyarlı olmaya başladı. Bende YGS zamanı dikkat eksikliğim var olumsuz soruları çözemiyorum diye gitmiştim. Çok da faydasını göremedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Peki sizin gitme nedenleriniz neydi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bende bir keresinde gitmiştim dikkat eksikliği için...
Hiç psikologa gittiniz mi? Gitseniz ne sorardınız, gittiyseniz neden?
Cevapla