aşırı yaratıcılık yüzünden gitmiştim. Sürekli birşeyler üretiyorum. O dönemde en son mandalina suyu sıkma icadı üretmiştim. Psikologa gittim konuştum ettim. Bana en son tedavide '' düşüncelerini kontrol etmeyi unutmamalısın. Etrafındaki nesnelerden birşeyler üretmeye sürekli çalışırsan hayata başka bakarsın garip bir hale girersin dikkat eksikligi vb. yaşarsın. Sadece zamanı geldiğinde yap bunları'' dedi. O günden beri bişi yapmadım sadece dünkü kapıyı sağlamlaştırmak için ufak birşey üretmek dışında sıkıntım yok :D:D ama yararını görüyor insan herkeze öneririm.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
3 defa psikoloğa, 3 defa da psikiyatra gittim... Faydasını görmedim.
Bir defasında dolaylı yoldan psikolog hanıma: "Benim için fahişelerden farkınız yok, fahişeler ile yaşanan cinselliği sevgiliniz ile -mezhebinizin genişliğine göre; arkadaşınız veya dostunuz ile- de yaşarsınız. Tek farkı fahişeye para ödersiniz.
Bir dost ile edilebilecek sohbeti siz ile elde ediyorum. Tek farkı size para ödüyorum." demiştim. Tabi böyle söyleyemedim. Kondura kondura söyledim. :)01 Yorumla
+1 yılBen çok hızlı konuşuyorum diye gittim 9 sınıfta. Fayda göremedim. Doktorda senin hiç bir şeyin yok dedi. Benim yanımda güzel konuşuyorsun dedi başkasının yanında hızlı konuşuyorum nedense. Ama bazı konularda faydası dokundu. Motivasyon konusunda bana moral veriyordu.
00 Yorumla
+1 yılayda bir gidiyorum ben. bazen ayda iki kere. rapor veriyorum. bazen yersız endıselerı oluyor psikologların. kendime ya da cevreme zarar verecegımı dusunuyor bir gün. fazla büyütüyor.
34 Yorumla- +1 yıl
çekemiyorsan tesbih yap demeyi tercih ederim :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
- Sağlık konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılpsikolog ilaç yazmaz. senin gittiğin psikiyatr.bari mesleği karalama.
641 Yorumla- +1 yıl
edronax ilacında kabızlık yapıyordu. Verdiği ilaç yaşadığım sıkıntıdan daha çok sıkıntı verdi. Derdimden imrendim :)
ilaç verdi kabızlık yaptı :) derdimi fazla büyüttüğümü anladım :)
bunları yazan sen değil misin ? - +1 yıl
Psikiyatriye gitmiştim.
Bir ilacın yan etkisi olarak bazı sorunlar yaşamıştım.
Verdiği ilacı kullanmadım. Daha da gitmem.
diye cevapladı bende edronax ilacını verdiğini söyledim yani orada psikolog ilacı verdi diye bir şey yazmadım. Cevabı devam ettirdim. Yanlış anlaşılma olmuş. Ben hem psikologa hem psikiyatriye gittim. Psikolog beni psikiyatriste yönlendirdi. İlla en ince ayrıntısını yazmam mı lazım - +1 yıl
evet yazman gerek o zaman psikiyatra gittim bana şöyle yaptı demen gerek. Psikologu kötülüyorsun sebebi de yazdığı ilaç gibi bir anlam çıkıyor. O zaman psikiyatr diye soru ac yani insanları yanlış bilgilendirme arkadaşım.
- +1 yıl
ayrıca pdr öğrencisine böyle konuşmaları yakıştıramadım.. insanları psikolojiye özendirmen gerek bence
- +1 yıl
neyse senin tercihin bizi ilgilendirmez zaten. iyi akşamlar :)
- +1 yıl
özendir özendir kötüleme sakın :)
- +1 yıl
önemli değil tabi haklısın açıkçası çok işe yaramaz var. inşallah bizim faydamız dokunur insanlara :)
- +1 yıl
evet hatta 1 saat önce kazandım :D pdr değil ama psikoloji benimki , sen pdr galiba
- +1 yıl
19 mayıs üni , samsun :) evet meslektaş sayılırız. sizin şu yasaya ben de gıcık oldum ya sosyolojı mezunları da rehber öğrt olcakmıs hakkınızı yiyolar cidden
- +1 yıl
oo samsun süper ya geçen hafta samsundaydım yatay geçiş başvurusu yaptım. Gittiğinde Cumhuriyet meydanına aşık olacaksın , cumhuriyet meydanından tramvayla son durak üniversitede oradan iniyorsun kampüs otobüslerine biniyorsun :)) , Evet ya biz zaten 5 yıla kapatıyoruz açığı , imza flan topluyoruz ama yapacak bir şey yok kim geldiyse bu ülkede eğitimin anasını belledi
- +1 yıl
hadi ya o kadar iyi diyosun samsun öyle mi?sen bide konyadan samsuna mı geçmek istiyosun ya ilginç geldi bana bak :) aynen ben de desteğim kampanyanıza önümüzü kapatmasınlar ya piskoloji pdr cok gerekli ülkeye ama bir yasamız bile yok .s inş iptal olur o kurs ya. sizin hakkınız cünkü
- +1 yıl
sosyologlarla felsefecilere çalışma ortamı sunmuyor devlet bizim işimize yama yapıyor işte. Ya Samsun' u öve öve bitiremem Konya halt etmiş . Samsun' da gece 11 olsun yine cıvıl cıvıl insanlar var yani güvenli olduğunu gösterir şehrin. Benim arkadaş samsunlu tarif etmişti Samsundayken, tramvayları çok iyi sahil süper hele yabancılar çarşısını çok beğendim
- +1 yıl
ay çok moral oldu bana Samsun'da o kadar rahat edersem iyi valla :) seni de bekleriz geçiş yap Konya'yı da gezdim cok güzel bir yer ama biraz tutucu kesim var gibi geldi. boşver ya sizin bölüm de cok iyi ben de cok kaldım psikoloji pdr arasında psikoloji seçtim ama pdr de cok iyidir.
- +1 yıl
aslında benim amacım aile danışmanlığı , pdr yi kazanmadan önce düşünüyordum :) 2-3 yıl rehber öğretmeni olup sonrada aile danışmanlığı yapmayı düşünüyorum. İşte her insanın idealleri farklı yeter ki işini sev doğayı koru :)) ama Samsun ne bilim bir insan şehre aşık olur mu oluyor işte kampüste büyük tepede
- +1 yıl
olursun ya pdr bitirince rehber öğrt ve danışman olursun cok rahat. aile danısmanlıgı güzel gayet :)
- +1 yıl
ben de psikolog olmak istiyorum tabi ama y.lisans filan da istiyorum hayalim böyle benim de doktor unvanı almayı cok istiyorum :)
- +1 yıl
sorma ya onlar nasıl zor mu :)
- +1 yıl
yok hiçbiri maalesef :)
- +1 yıl
zaten yoktu ama açmak da istemiyorum. herkes kazandığı yeri yazmış ya nete komedi :D
- +1 yıl
Aynen millet havalanmış hemen komedi ya :) pdr okumak rahatmış ama öyle mi? psikoloji de öyle midir acaba :D
- +1 yıl
bu arada cok sordum rahatsız olmuyosun dimi? dimi ya herkes psikolojiye zor diyo. sizin dersler eğitim gibi herhalde bizimki daha tıbbi ama zevklidir dimi okuması? :D
- +1 yıl
Sen kac aydir girmiyosun ya :d
+1 yılbende gittim. anlattım olanları. yaptıgım kötü birşey oldugu halde yooo kadar kötü degil başkalarıda yapabilir dedi. kendmden nefret etmiyim ve kendimi kötü hissetmiyim diye herhalde. bence pskologun dindar olması önemli.. en azından manevi açlıgı tedavi etmeye çalışır
10 Yorumla
+1 yılBende gitmiştim. Hırçın bir cocugum diye annem götürmüştü bir faydası olmadı su an daha kötüyüm ama götüren yok :D
16 Yorumla- +1 yıl
Ben gelicem abi peşinden takip ediyorum seni psikoloji istiyorum senin gibi :) karşıklık sorunlarımızı çözeriz
- +1 yıl
biz bu işi ticarete dökelim :D Valla :D
- +1 yıl
Yaa valla muhasebeci belgemde var benm açarız bir iş yeri ohh miss :D
gitmedim ama universitede hocalarimin cogu piskolog oldugu icin hep onlardan sorardim yardim isterdim
21 YorumlaAçıkçası psikologa gittmenin gerekli olduğunu düşünüyorum her ne kadar insanın sorunu olmasa bile başkalarıyla /ailesiyle konuşamadıkları şeyleri içlerine atmaktansa uzman birine danışmanın en iyisi olduğunu düşünüyorum. 1 kere psikiyatriste gitmiştim bazı sebeplerden dolayı açılçası bilfiğin şeyleri söylese bile nedense imsan rahatlıyor. Hayırlısıylada ilerde psikolog olmayı planlıyorum..
00 YorumlaHiç gitmedim gerek duymadım açıkçası :) çnkü arkadaşlarım bana geliyor sürekli yardım istiyor. Bende şunu gözlemledim insanlar yanlız hissedince böyle bir ihtiyaç duyuyor konuşup dert anlatıyır sıkıntılara çare buluyorlar vs. bunlar hep manevi eksiklikten falan filan. Ama başka türlü gidenler amenna :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbende gideyim diyorum ama çekiniyorum birde hangi birini anlatsam bilmiyorum ders çalışırken çoğu zaman dalıp gittiğimi farkediyorum anlatılanları bir süre sonra dinleyemiyorum endişe korku ataklarım var ve kalabalıkta çok bunalıyorum topluluk önünde konuşamıyorum hadi onu bırak insanlarla birebir bile zor konuşuyorum... sanan ne dedi dikkat eksikliği için ilaç verdimi?
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir kere gittim çok hassas biriyim doktor yaşadıklarımla dermatitin bağlantısı olduğunu söylemişti bende gittim anlattım anlatırken boğazım düğüm düğümdü sanki duygulanmıştım ilaç verdi iyi bir şey mutlu olacaksın dedi ne olduğunu bilmiyordum meğersem anti depresanmış ihtiyacım yoktu aklım başımdaydı yanlış anlaşılmıştım ve olmuş bitmiş bir şey yüzünden intihar edecek ya da kendime zarar verecek bir şey yapacak değildim iade ettim bir daha da psikolağa gitmedim
00 Yorumla
+1 yılSen faydasını görmediysen bende hiç işe yaramaz,gitmem.
11 YorumlaGitmiştim 3 sene önce, çok sallantılı bir hayatım vardı özellikle aşk konusunda kendimi yerlebir edip psikologa atıyordum kendimi 4-5 seans gittim sonra kendi kendime herşeyi yenebiliceğimi anladım gitmeyi bıraktım. Ama bazı durumlarda gerçekten insan gitmeye ihtiyaç duyuyor sırf konuşup ağlamak bile iyi geliyor.
00 YorumlaDersler sevebiyle gittim, aileme tavır alıp çıktım. Bence var olan problemi çözmek yerine yeni sorunlar su yüzüne çıkıyor. Ne kadar çok sıkıltı, o kadar çok randevu, o kadar çok para. İşini tutmuyla yapıp sahtekar olmayan psikologlar vardır elbet ama azınlıktalar
00 Yorumla
+1 yılAnnem götürmüştü 7 ay evden cikmamisim okul dışında farkında değildim çok kitap okumamdan ve gece istemsiz aglamamdan yakınıyordu annem. Hastanelerde ki psikologlar ise yaramıyor özel terapi olmalı seans halinde etkisini gördüm tavsiye ediyorum tanımadığınız birine iç dökmek daha kolay oluyor inanin bana
00 Yorumla
+1 yılGittim tabi 8. sinifta annem zorla goturdu. Bana seans bittigi zaman bir daha buraya gelmek ister misin dedi bende hayir sorguya çekilmekten hoslanmam demistim o surat ifadesini görünce bütün psikolojim duzelmisti
20 Yorumla
+1 yılGittim. Problemim Dürtü Kontrol Bozukluğu. Normalde çok iyi bir insanımdır. Hatta sakin bir hayatı severim ancak ufak bir şey olur ve birden bire gözüm döner adeta. Kimseyi tanımaz olurum. Sanki bir kaç saniye bilincim yerinde değilmiş gibi olur. Sonunda pişman olacağım şeyler yaparım. Bana antidepresan yazdı, Senelerdir kullanıyorum.
02 Yorumla- +1 yıl
benim sevgilimde boyle aniden ufacik seylerde birden sinirleniyor cok siddetli oluyor sanki beni hic tanimiyormus gibi sonra ama geciyor sefkatlioluyor neden oluyormus bu sende eskiden yasadigin bir olay yuzundenmi yoksa sknsonralari oyle kendi kendinemi oldu? @SecretoranZio
- +1 yıl
Kendimi bildim bileli böyleyim dostum.
+1 yılBen gittim ama amacim " mesleginizden memnun musunuz" sorusu icindi. Yaptigim konusma sonrasi tamamen karar vermis oldum hukuk yerine psikoloji yazmaya :) tek psikolog maceram bu suanda. Ins daha cok yuzgoz olacagim ilerde :)
00 Yorumla
+1 yıl19 yaşımda gitmiştim çokk sorunlar yaşamıştım lakin fayda olmamışdı ilaca yönlendirdi daha berbat yapmıştı :D ilaçlıkda durumum yoktu amaç nasihat duyma ihtiyacıydı belkide :D şimdiki aklım olsa gitmem.
00 Yorumlabende gitmiştim bir süre ilaç tedavisi gördüm teşhişde sosyal fobi ve depresyon arada bir geliyorlar bana ama genel olarak iyi sayılırım bir tek problem yalnız kafa dengi bir arkadaş olmaması yakın çevremde...
00 Yorumlabenim en büyük hayalim psikoloji okumak ama çok zor kazanmam bu yıl :'( 15-16yaşlarındayken gitmiştim canımı sıkan bir mevzu vardı benim düşündüğüm aynı şeyleri bana aktarıyordu hiçbir yararı olmadı :D şimdi 18 yaşındayım -,-
00 Yorumla
+1 yılGittiğiniz kişi çok onemli bence.
Terapist mi? Psikolog mu? Yoksa sadece ilaçla çozume koşan hekim kılığında birimi.
Eğer kafanızın içinde bişiyler yolunds gitmiyorsa bir terapist bulun. Dusunce gucuyle aşmanıza yardımcı olsun bazı şeyleri..00 Yorumla
+1 yılBirinin psikoloğa gitmesi gerekiyorsa o da benim!:) cidden o kadar çok psikolojik sorunum var ki... biraz indirim falan yapsalar da herkes gidebilse:))
12 Yorumla- +1 yıl
Burdan yardımcı olalım ablacım sorunun neyse bedava hem de :)
- +1 yıl
karşımda bir uzman olsa anlatırm tabi ;)
gittim çok pahalı ya 75 liramı aldı sadece boş boş muhabbet ediyon emin ol bir faydası var gibi hissediyon para verdiğinden aynı muhabbeti ben arkadaşlarla kurdugum içki masasında yapıyorum boşa para verme
00 YorumlaSağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı. Gittim kendi çözemediğim sorunlar için psikolog psikolojik yönden yararı olur dikkat eksikliği psikiyatrinin işidir diye biliyorum neye bağlı olduğuna göre değişir
00 YorumlaHee gittim antidepresan kullaniyorum cok depresyonlu bir insanim karamsar falan mutsuzluklarimi buyutuyorm ve iyi seyler düşünemiyorum diye unutturucak ilaclar vrrdi daktirlar
00 YorumlaGittim ve bni kovdular aslinda gtmek istemedim zorla gonderildim kucuk yastan beri bir bayanlara karsi ayaksewerim die ama napim bnim huyum bu ve bn cok. memnunum
00 Yorumla
+1 yılben içime kapanıktım o yüzden götürmüşlerdi bir açıldım bir açıldım şimdi kapattırmak için götürüyorlar :D :D
01 YorumlaBagımlılık, hiperaktivite, depresyon ve dikkat eksikliği yüzünden gittim hiç bir boka faydası olmadı günde 10 tane ilaç içerek kurtuldum. Yani konuşmanın faydası yok kimyasal forever.
00 YorumlaSağlık konusunda 484 cevap paylaştı. faydayı sen göreceksin adam/kadın gerekeni yapmıştır, sen yapmadıysan sorun sendedir.
11 YorumlaGittim asiri ofkeliydim sinirlerime hakim olamayip herkezle kavga ediyodum bunalimdaydim hep aglayip yatiyodum surekli birileriyle kavga etmek istiyodum karsimdaki alttan alinca dahada sinirleniyodum gecti cok sukur
00 YorumlaBende gitmistim , cunku biraz dik basliydim hoca filan demeden dusuncelerimi soyluyordum bu yuzden hocalar hep sikayet etmisti anneme bide biraz dikkat daginikligi varfdi ben istedim gittik doktorda bana hak verdi sorun hocalarda :)
00 YorumlaBaş ağrısı şikayetiyle gittim, psikiyatri yönlendirirdim, sormadığı soru kalmadı, dört tane ağır sakinleştirici yazdı, iki hafta ful uyudum, kafayı sıyırdım, olacak gibi değildi ilaçları attım bir daha hastaneye gitmedim,
00 Yorumla
+1 yılBende gittim :D kendisini cok severim :D bir dostun soyleyebilicegi herseyi bilgili bir sekilde anlatiyo :D kendine olan guvenini arttiriyo bence bir sorunun olmasada gut dertlesirsiniz :) insanlar hep kendi derdini anlatir ama seni sormazlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılDüzenli olarak gittiğim zaman oldu.. Hatta pskayatırada gittim, 1 yıl ilaç tedavisi gördüm ama kendim bıraktım. Kullanmak istemedim.
Gitmem lazım ama gitmiyorum.
Hey aranızda dolanıyorum :D20 Yorumla
+1 yılben değil de kuzenlerim gitti sınav anında çok heyecanlanıyorlardı (lys ygs) ilaç kullandılar antideprsan mı neydi sakinleştirici etkisi olan bir şeydi. baya işe yaramıştı
00 YorumlaFaydasi olmadimi e ozaman bu insanlar neden bu kdr parayi basyorllar onlaraki bende gitmedim. ama gitmek isterim. ask durmum beni yiyip bitryor
00 Yorumlaevet gittim hiç bişey olmadı ben hala eski benim valla kafam aynı hala sadece aşırı bir mutluyum o kadar
00 YorumlaGittim degisik degisik resimler gosterdi :ddd nedenide siddetli bas agrisiydi hic birsey olamadilar beyinde acaba psikolojikmi diye yonlendirdiler ama sorun omurilikteymis :d
10 YorumlaBeni en iyi ben bilirim ve beni en iyi de ben tedavi ederim. Benden üstün bir yanı olmayan insanın bana faydası olmaz.
00 YorumlaSosyal fobi ve depresyon varmıs
Sosyal fobimi yendim sayılır depresyon ıcın aynı seyı pek dıyemıcem02 Yorumla
+1 yılhenüz psikoloji kitapları okumak yetiyor. işe yaramamaya başladığı zaman belki giderim.
02 Yorumla- +1 yıl
probleme bağlı tabi. mesela benim öfke problemim vardı. kolumu çatlatmıştım sinirden duvara vurunca. ileri seviyede yani. mehtap kayaoğlu nun öfke terapisi adlı kitabını okudum büyük ölçüde halloldu. kitapların yanısıra radyo programlarınında etkisi çok. yine mükemmeliyetçi bir kişiliktim. yani örneğin ödev yaparken sayfanın tam da en altında yazdığım bir kelime yanlış olsun hatta beğenmeyeyim yazımı hiç düşünmeden yırtıp atardım. onu da yine mehtap hanımın tavsiyeleriyle atlattım.
+1 yılEvet gittim kucukken cocuklara hipnoz yapılamayacagı halde cabalamıstı ve her adımın farkında olarak evde aynen babamda uygulamıstım :D
00 Yorumla
+1 yılBugün psikiyatriste gittim, psikoloğa değil :)))). O da bana ilaç falan verdi. Sorunum takıntılar ve uyku sorunuydu.
00 Yorumla
+1 yılPsikologa para bayılıp, psikoloğun deri koltuğuna uzanıp duyarlı mı olunuyormuş ?
01 YorumlaBir kere üniv sınavına hazırlandığım sene zorla gitmiştim. Psikologlara karşı bir önyargım yok ancak ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen de gittim, sorunum neyse onu anlattım ve tedavimi oldum, bu ayıp bir şey değil, kabul etmek de bir erdem ayrıca, insanlarımızın çoğu gururuna yedirip bunu kabul etmiyor.
10 Yorumla
+1 yılŞiddete karşı eğilim nedeni ile mahkeme zorunlu kılmıştı. 2 yıl boyunca her ay gidip görüşme yapmıştım. Pek bir faydası olmadı o ayrı :))
00 Yorumla14 yaşlarındayken aşırı sinir problemim yüzünden gitmiştim. Memnun kalmamıştım :)
10 YorumlaUzun süre gittim, halen kontrol amaçlı gidiyorum. İlk teşhisinde bipolar dedi daha sonra borderline. Şu an ilaç kullanıyorum. Eskiye nazaran daha iyiyim,
00 Yorumla
+1 yılGitmedim hiç. Ama gitmeyi düşünüyorum.. muayene ücretleri pahalıymış diye duydum..
00 Yorumla
+1 yılAslında problem olduğunda gidilmez doktara problem yaşamamal için gidilir psikologa ama bizim halkımız tersten yapıyor 😃
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGitmem gerek aslinda ama esimde bende ustune olmuyoruz... en ufak ofkemde kendime zarar verir oldum... kendimi kontrol edemez oldum.. her seye Ofkeleniroldum daha gidecegiz bakalim karar verebilirsek
00 Yorumla
+1 yılBen gittim uykusuzluk problemi vardi aldigim ilac sayesinde atlattim
00 Yorumla- Sağlık konusunda 516 cevap paylaştı.
+1 yılÇok küçükken gitmiştim. Ailemin beni neden götürdüğünü hatırlamıyorum.
00 Yorumla Sebebini yazmak istemiyorum ama psikiyatr kliniğine gittim.
00 Yorumla
+1 yılben insanmıyım diye sorardım yanıtıda biliyorum ama olsun :D
00 Yorumla
+1 yılKüçükken dikkat eksikliği ve hiperaktiflik yüzündendi. En sonda uyuşturucuyu bırakmak içindi ama şu an iyiyim. Harbi iyiyim ama
00 Yorumlalisedeyken gitmiştim. ergenlikti işte şimdi anlattıklarım çok saçma geliyor :)
00 Yorumlagıtsem neden şu ana kadar mutlu olamasım sorarım :(
00 YorumlaÖzel bir nedenden dolayı gitmiştim bir kaç defa. Faydasını da gördüm gitmiyorum artık.
00 Yorumla
+1 yılKüçükken gittim annemler ayrıldığında, 8 yaşındaydım galiba
00 Yorumla
+1 yılGittim çok saçma para veriyorsun seni dinliyor kafa sallıyor başka birşey değil
02 Yorumla- +1 yıl
Yalan söyle anlamaz gerçekten tedaviye ihtiyacın yoksa gitmesin kimse
- Devamını Gör (128)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar