Yaklaşık 4 senedir Derealizasyon Depersonalizasyon bozukluğum var yardım eder misiniz?

OKB ve Anksiyete bozukluğum var. Antidepresan kullanıyorum. Hiç umutlu değilim. Kurtulabilme ihtimalim var mı? Lütfen yardım edin. Hangi psikiyatriye gittiysem bu sorunumun üzerinde durmadılar. Çok umutsuzum lütfen yardım edin.
Yaklaşık 4 senedir Derealizasyon Depersonalizasyon bozukluğum var yardım eder misiniz?
Cevapla