Depersonalizasyon/derealizasyon bozukluğu için nereye gidilmeli?

Bununla ilgili hayattan keyif alamıyorum antidepresan kullanıyorum yinede iyi gelmiyor nereye gitmeliyim kendimi çok mutsuz huzursuz hissediyorum elimden telefonu düşüremez yalnız kalamaz oldum afedersiniz lavaboya bile bu hissi hissederim diye telefonla girer oldum gerçekten çok yoruldum sürekli ağlamak istiyorum ama ağlamak bile bu hissi hissettiriyor yaşayıp tedavi gören nolur bilgi versin
Depersonalizasyon/derealizasyon bozukluğu için nereye gidilmeli?
Cevapla