Son birkaç haftadır tüketiyorum ve giderek alışıyorum. Ara öğünlerinizde ya da ana öğünlerinizde rahatlıkla yiyebilirsiniz. Tabii porsiyonları kendinize göre ayarlamanız gerekiyor.

KScanlar Merak Ediyor
Ürünün özelliklerini kısaca tanımlar mısın?
Yüksek tansiyon, diyabet ve varis tedavilerinde kullanılan yulaf, karbonhidrat, protein, vitamin ve mineral açısından çok zengin. İster ana, ister ara öğünlerin vazgeçilmezi. Kan şekeri düzenliyor ve lif içerdiği için sindirim yardımcı oluyor.
Bu ürün hayatını nasıl kolaylaştıracak?
Bazen yoğurtla bazen de sütle karıştırıp yiyorum. Eğer çok aç hissediyorsam az miktarda da kuru üzüm atıyorum. Tok tutuyor ve her besin değerinden almış oluyorum. 3 kaşık yoğurda 1-2 kaşık yulaf biraz kuru üzüm benim için yeterli oluyor.
Bu markayı tercih etme sebebin nedir? Başka markalara nazaran ne farkı var?
Her markanın ufak tefek farklılıkları farklı olsa da çoğunun tadı aynı. Ama ben daha doğal ürünlere yönelmeye tercih ediyorum.
Fiyatına göre performansını nasıl değerlendirirsin?
Fiyatına göre gayet güzel. Zaten tek kişi yediğim için bana bir süre yetiyor. Ben uğraşmamak için birkaç paket birden alıyorum. Açlık seviyem 😂 😂 😂
Bu ürünü almak isteyenlere kişisel deneyiminden yola çıkarak ne söylemek istersin?
Ara öğünlerinizde az miktarda yoğurt, süt ya da canınız ne isterse karıştırıp yemenizde fayda var. Tadı da çok kötü değil. 🤷♂️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

En İyi Cevaplar