Bu Bence'de geçenlerde spontane olarak yaşadığım bir tecrübeyi sizinle paylaşacağım. Bu Bence'yi yazmamdaki amaç, KS'de bugüne kadar gördüğüm birçok soruda gittiği doktordan çekinen, hatta bu nedenle doktora hiç gitmeyen çok sayıda KScan'a rastlamış olup durumun çekinilecek bir yanı olmadığını size anlatmak istememdir.

İtiraf etmeliyim ki, cinsel bir sorun yaşasaydım bir doktora gidip durumu izah etmekte biraz zorlanabilirdim. Benim durumum ise biraz farklı gelişti...
Ellerimde hafif bir kızarıklık olduğunu fark ettim. Bu nedenle ilk muayeneyi birçok insan gibi Google'a oldum.

"Elde kızarıklık" yazdığımda cilt kanserinden sedefe, Behçet hastalığından pemfigusa kadar binlerce çeşit hastalığa yakalanmış olabileceğimi okudum. İnternete bakarak karar vermek cehalettir elbette, o nedenle cildiye bölümünden randevu aldım. Üstelik kadın hakları savunucusu olduğum için randevuyu kadın bir doktordan aldım :D
Sıram geldi ve içeri girdim. Doktor hanıma, ''Ellerimde hafif kızarıklık var.'' dedim. Yaklaşık 1 dakika boyunca dikkatli dikkatli inceledi.

"Pek bir şey göremedim, üzerini çıkar sadece iç çamaşırın kalsın." dedi. Esasen sadece ellerimi göstermeye gitmiştim ama uzman doktor her yerimi görecekti, açıkçası bunu beklemiyordum. Ben üzerimdekileri çıkarırken doktor hanım son derece profesyonel bir tavırdaydı, kendisi o sırada bilgisayarla uğraştı -doktorlar arasında soyunan hastayı izlememe prensibi vardır nezaket gereği-
Doktor hanım görünür bölgeleri muayene ettikten sonra.

"Cinsel bölgeyi de göreyim." dedi. Bu anın geleceğini biliyordum ve o 5-6 dakika içinde istem dışı bir ereksiyon durumu olmaması için penisime çok sayıda telepatik mesaj göndermiştim. Penisim sağ olsun benden daha nazik ve beyefendi çıktı. Muayene esnasındaki masumiyeti beni bile şaşırttı. Doktor hanım da çekingen biri olmadığımdan yola çıkmış olsa gerek daha rahat muayene etmek için iç çamaşırımı kendisi indirdi.
Sonra yerine oturarak birkaç tane soru sordu bana. Ben duruma iyice alışmış olduğum için biraz da salaklık ederek yayıldım, oturdum ve doktor hanımın sorularını o şekilde cevapladım. Doktor hanım en sonunda gülerek "Giyinsene artık." dedi, giyindim ve işlem tamamlandı :D
Sonuçta herhangi bir hastalığım olmadığı gibi ilaç tedavisine bile gerek olmadığını söyledi doktorumuz. Ben de özel/genel her yerimi bir cilt doktoruna muayene ettirmiş oldum. Hepsinden öte doktorların genital bölge görme kompleksinin olmadığını bu konuda gayet donanımlı ve rahat olduklarını gözlemledim. Güzel bir tecrübe oldu. Bize düşen ise aynı şekilde komplekslerden sıyrılmak ve sağlımızı birinci sıraya koymaktır...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Neden utanılsın. Utanılacak bir şey yok. Genital bölgede vücudumuzun bir parçası olduğuna göre bu bölgenin de muayenesi gayet doğal.
tam olarak bunu anlatıyorum bencemde ama bu benceye hiç yorum gelmemesi bile durumun toplumdaki algısına dair ipuçları veriyor :)
teşekkürler panpiş hanım
Kadın doğum branşında erkek doktor sayısı bayanlara nazaran daha fazla, üroloji branşında bayan doktor ne gördüm ne duydum.