Herkese merhaba öncelikle Kurban Bayramı’nızı kutluyor sağlıklı bir bayram diliyorum.

Kurban bayramı geldi çattı peki bu bayramda önümüze gelen etler nasıl tüketilirse daha sağlıklı olur?
Kurban kesildikten hemen sonra kurban eti tüketilmemelidir!

Kurban etinin sıcak sıcak tüketilmesi sağlığınıza iyi gelmeyecektir. Birazcık daha sabredin.
Kurbanı kestikten sonra, eti 12 ile 24 saat arasında dinlendirin.

Bu et dinlendirme işlemi profesyonel ortamda yapılmıştır. Siz evinizde güneş ışığında mahrum bir yer tercih edebilirsiniz. Kurban etini en az 12 saat dinlendirmeye bırakmanız sağlık açısından oldukça olumlu olacaktır.
Eti dinlendirmeden sonra ufak ufak parçalara ayırıp buzdolabına kaldırın

Etimizi önce güneş ışığından mahrum bir ortamda dinlendirdikten sonra saklama poşetlerinde buzdolabına kaldırın.
Dolapta kendini bulan eti en erken 24 saat sonunda tüketmeye başlayın

Önce dinlenme işlemi, sonra dolapta bekleme aşamasından sonra rahatlıkla etinizi tüketebilirsiniz.
Afiyet olsun :) İyi bayramlar...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar