Atıştırmak diyorum çünkü bazen atıştırırken bir bakmışız ki karnımız doyuvermiş. Hepimiz yiyip yiyip zayıf kalmak istiyoruz yalansa yalan deyin ☺ Sıkıldığımızda ya da stres altındayken hep bir yeme ihtiyacı duyarız ya abur cubur bir şeyler alırız ya da hemen mutfağa koşarız. Kilo verirken sağlıklı kalmak da hayallerimizin içinde tabii. ☺ Açığımızı nasıl bastırabiliriz bir bakalım. 👇
Lifli gıdalar tüketelim

Lifli gıdalar hem doyuruyor hem enerji veriyor. Malumunuz ben de diyette olan bir üye olarak bu şekilde beslenmeme dikkat ediyorum. ☺ Lifli gıdalar tükettiğimizde sindirimimizee uzun sure kalıyor ve acıkma süremizi uzatıyor.
Kahve içelim

Günde 3-4 fincan kahve içmek gerçekten iştahı kesiyor. Özellikle sabahları içerseniz metabolizmanızı hızlandırmış olursunuz. Ayrıca kahve içmek ömrü uzatıyormuş ( bu da benden küçük bir tüyo ☺)
Kulak mememizi sıkalım

'Ne alaka' dediğinizi duyar gibiyim. ☺ Alakasını şöyle açıklayabilirim, kulak memelerimizde akupunktur noktalarımız var. Bu da o noktayı uyararak enerjimizi dengelememize neden oluyor ve kilo vermemize yardımcı oluyor.
Şekersiz sakız çiğneyelim

Çiğneme hareketiyle bir bakıma beynimizi kandırmış oluyoruz diyebiliriz buna. ☺Ağzımızı sakızla meşgul ettiğimiz için de açlık duygumuzu da bastırmış oluyoruz.
Atıştıralım derken doymayalım lütfen 🌺
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar