AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Ne saçma bisi. Kocan olsa hadi neyse de o kadr da değil .
Ne münasebet. Erkeği bağlayan bir durum yok burada.
erkeği soymak için başka bi sebep mi buda? benim için süslenmesin doğal halini severim ben onun. eşim olsa neyse hadi
İkisine de yararlı oluyor bu süslenmeyince gözler dışarı kayar
gözü dşarı kayan insan için ne yaparsan yap boş
Saç senin saçın, bakım senin saçına, senin saçına para, o halde senden para.
Ne münasebet. Lafa gelince tektaşımı kendim alırım derler icraata gelince öde.. Başka.
Yaw daha 1 ay önce 300 tl saçını boyattı bügün başka renk yad kesiyim diyor 1 ayda 300 tl kazanıo mu biz 300 tl için mesailere kalıoz neler yapııoz bence kadın da kendine bakmalı ama biraz sagdan kısıp sola atıcak ya
Gerçekten sevgiliniz için mi süsleniyorsunuz ben nasıl seviyorsam öyle yapıyorum ki çok kez bunun için kavga ettim sevgilimle
Evde yediklerinizin de parasını ödeyelim. Nasıl olsa bizim için yaşıyorsunuz. Bizimkileride siz ödeyin. Nasıl olsa sizin için yaşıyoruz..
Düğünde gelinin ve yakın kadın akrabalarınınkini damat öder denir ama benimkisi paran var deyip ödememişti. O ödemiş gibi yapıp karttan geçmiştim
Hala evli misin?
Ahahahha sonra trip attım birazcık
Ben olsam o lafa bırakırdım onu 😂 gerçi şimdi şey yapıyorlar damat sadece gelinin masraflarını ödüyor sende akrabalara öyle deseydin tek benimkini odiycek diye
Oldu. daha kendimize zor bakıyoruz, kızın masrafını da ödeyelim. Eşeğiz ya biz.
Hayır, ne mecburiyeti var?
Evli bile değil sevgililer, bir zahmet çalışsın kendi ödesin.
Mecbur değil elbette
Birlikte gittikleri bir mekanda birisinde olmadığında diğeri ödeyebilir onu anlarım fakat bu şekilde pek doğru olmaz.
Hayır ödemek zorunda değiliz biz bankamatik değiliz :)
Zorunda demedim de yani ufak tefek masrafları ödeyebilirler en nihayetinde :D
Arada olabilir de her zaman olmaz :)
Kendimi küçük duruma asla düşürmem canım evlenmeden de kimsenin parasını istemem yarın öbür gün ayrıldığında peki arkandan ne der hic düşündümü bunu 😉
Ödeyenler var da denk gelmiyor...
Ödememeli
Niye ödesin
Yemek yerken bike alman usulü hesap olmasını isterim ben
bence erkekler cüzdan değil ha belki kendileri ister bi kaç defalığına jest olsun diye öderler ama kızın kendi için yaptığı şeyi erkek neden ödesin?
Küçük Emrah moduna baglamışsın niye ödesin ki erkekler enayimi bukadar para göz olma
Ödeyebilir bence karsılıklı jestler benim hosuma gidiyo. Arada sevgi varsa paranın lafı olmaması lazım hem erkek hem kadın için
Hayır tabiki öylw bişey yok. Ama keşke ödese djdjdjdj
Tbaii :D
Bence ödemesine gerek yok sonra kendilerini bir şey sanarlar aman hiç gerek yok
Hayır ödememeli. Erkek kadına hiçbisey yapmasın bence, ayrılınca arkadan şunu yaptım bunu yaptım diyor. Bizzat yaşadım
Bence ödememeli herkes kendi kişisel bakımını kendisi yaptırmalı
Hiç jest yapmayacaklar mı birbirlerine
Hani bir iki defa istisna olabilir ama devamlı olmaz yani
Hak ediyorsa kredi kartının birini bile gönül rahatlığı ile verilir doya doya harcasın diye kuaför neki gitsin kendine kuyumcuya her ay ✍😉
süslenme o zaman. süslen diye kafana silah mı dayıyorlar?
Süslenmeyince gözleriniz dışarı kayıyor
saçma.
ne alaka
Jest olsun diye bir defaya mahsus ödeyebilir ama tekrarlanmamalıdır
Kemdisine saygısı olmayan ve vasıfsız kadınlar ister
yok yok az olur erkekler sevgililerine 10 kuruşluk sakız bşke aldırmamalı
hayır tabiki
Ödemeli tabi yani şimdi buda sorumu
Bana böyle biri lazım dbdns
Teşekkürler bence de :D
😄Darısı başınıza gençler
Yok daha neler herkes kendi saç yaptirma parasini kendisi ödemeli hele ki sevgililikte çok gereksiz
Niye ödesin ki metresi misin ki..
Ne alaka jajahahhahaha böyle bi seyi ödettirmemde ödedi böyle bir jest yapmak istiyor diyede kadını metres diye damgalamak komik
Erkekler hiçbir şeyi ödemek zorunda değil
karım olacaksa düşünürüz
Kısmet
nasip
Yok beee ödemesi gerekmez
Zorunlu değil de ödese iyi olur
Ödeyecek erkek bul öder sorun çıkarmaz
Annesi babasindan sonra ben bakacağım herhalde?
Evet
Evet abi devam edin bu şekilde ileride de eşinizin verdiği harçlıkla yetinirsiniz.
Ufak çaplı ise elbette, fazlası hayır.
Fazla derken ne kadar mesala :D
Kesim şekillendirme evet, diğerleri hayır. Gerisi zevke girer hanımefendi 😂
Peki öyleyse :D
buna evet dicek kız feminist olduğunu söylemesin
Hayır ne münasebet eşi olsa belki
allam detayı okurken sinirim hopladı
Ne kadar saçma bir soru. Ödememeli tabi.
Buna ödemeli diyen varsa
Ben varım. Bbs
EE varsa :D
İki kadınla bir tartışmaya giremicem 😀 o yuzden susuyorum
Bb dklsfjksd
Milletin parasına ihtiyacım yok
Hayır ne münasebet babanız baksın 😀
Ödemek isterse ödeyebilir engel olmam ödemesi içinde teklifte bulunmam.
Bir o kalmıştı ödemediğimiz 😒
Hayır. Sonuçta sevgilin kullan at mendil değil.
Eşim olursa öderim tabii
sevgili adı üstünde eşin değil neden ödesin
Sevgililerinş hayır eşlerini evet
Sorması bile gereksiz bence, bu ne
Ne alaka abi saçmalığa bak
Yooo biz onların traş masrafını ödüyor müyüz?
Hayır, tabi ki ne alaka.
Hayır birde onun bakımını mı üstleneceğim saçma.
Yok ya ne alaka. Kocan yapar onu anca.
Hayır tabi ki,çok saçma
Neden ödesin? Ne gerek var.
bence ödemek zorunda değil
Kızlar berber masrafını ödüyorsa olabilir.
Ona da yazık be, 200 lira çöpte bulunmuyor.
Sevgili çöpte mi bulunuyor