Sevgiliniz saç modelinizi/kesiminizi beğenmiyorsa eğer ve bunu dile getiriyorsa değiştirir misiniz?
Dile getirmemesinden iyidir bence. En azından nasıl saçlardan hoşlandığını biliyorsunuz. Bazıları siz kırılırsınız diye söylemiyor bile. Söylememesindense söylemesi daha iyi. Siz ne düşünüyorsunuz?
"Bu saç modeli sana yakışmıyor." Diyen sevgiliniz için saçlarınızda değişiklik yapar mısınız?
Beni bu hayatta beğenmesi gereken tek kişi sevgilimdir ailem arkadaşlarım beğensede beğenmesede sorun olmaz kendim zaten kendimin her halini beğenirim o yüzden beni beğenmesi önemli olan tek kişi sevgilim o yüzden yakıştırmıyosa değiştiririm bende ona sakallarını yakıştırmıyorum bunu söylüyorum o da sık sık traş herkes asla değişmem falan diyo ama bence o kadar sert olunacak bir konu değil
Valla saçlarımı griye boyadım hic yakışmadı dedi yine degistirmedim tabi ozman sevgili degildik ama yine deseydi degistirmezdim ise baslayijca mecbir geri saç rengime döndüm ama 😂 oda küpeli ben hoşlanmıyorum ama yine takiyor yani oda değiştirmez insan nasil mutluysa oyle olmali bence.
Eğer ilişkimiz belirli bir seviyeye gelmiş ve ciddi düşünüyorsak saçlarımı değiştiririm onun için. Bu beni düşündüğünü ve benim önemsediğini gösterir. Boyatırımda kestiririm de.