“Saç şekillendirirken de teknolojinin gücü hep yanımda olsun.” diyenlerden misin? Şimdi, yeni nesil
Saç Bakım “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey (Sayfa 8) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3517 “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
BlacKandRedD Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl saçta güzelce kayması ısıyla saçı yıpratamaması 0 0 Yorumla
delidayı0234 Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Benim işime yaramıyor kim kullanıyorsa kullansın 0 0 Yorumla
Anı_yakala Takip Et Bilge Yaş: 43 +1 yıl Düzleştiricimden memnunum ama yinede merak ettim 0 1 Yorumla Cocukkalin109 +1 yıl helal olsun bız daha bırını bulamıyoruz sdahgh Yorumla
birsucuk2yumurta Takip Et Xper 7 Yaş: 45 +1 yıl Özellik olarak gayet iyi bence alın derim 0 0 Yorumla
SiyahCamel Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Emeğinize sağlık çok güzel olmuş (İlgilenmiyorum) 0 0 Yorumla
Mertizm2834 Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Kullanmiyorum ütüden terfi edenlere onerilir ama 0 0 Yorumla
ErkeklerdeSoruyorr Takip Et Xper 5 Yaş: 43 +1 yıl @Dyson harikasın herşey için teşekkürler 😊 0 0 Yorumla
AdilOlmayanYıldırım Takip Et Guru Yaş: 46 +1 yıl Kızlar için güzel güle güle kullansınlar 0 0 Yorumla
thatsourdestiny Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Kendini kapamsi muhtesem jir ozellik yalniz 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
425Cevap
Seramik olması ve aniden ısınmamasi.
bize fön makinasi yetiyo siz dusunun
Tarakdan başka biş kulanmıyore
Bundanım yok bundanda almak lazım
Saçı yıpratmaması ve kaliteli olması.
Düzlestirmesi dümdüz insanimdir
Doğallık her zaman iyidir aslında
saçta güzelce kayması ısıyla saçı yıpratamaması
Kullanacak bayanlara hayırlı olsun 😃
Ürünler çok güzel ama fiyatlar pahali
Çok güzel bir ürün almak isterim
Öyle bir aparat ihtiyacım yok ;)
Neden erkekler icin yok 😂
Benim işime yaramıyor kim kullanıyorsa kullansın
Dalga da yapılmalı, iyi elimde oturmalı
Dyson'nın ürünlerini beğenerek alıyorum...
Ben düzleştiricimden memnunum ya
pahalıdır bu hem ihtiyacım yok
Fiyatlar azıcık daha inerse ürünler harika. 👍
Harikasın da çok uçuk fiyatlar Dysoncığım.
neyseki biz erkeklerin böyle sorunları yok. :)
Saçlarım kısa öyle bir sorunum yok çok şükür
Bu gerçekten çok güzel ben de alacağım
Ahhh bee eskiden amma kullanırdım ha
Bence doğal olmakta fayda var
Bence keratinde güzel bir çözüm
Saçım uzun olmadığı için pek ilgimi çekmedi
Kesinlikle haklı ve mantıklı
Düzleştiricimden memnunum ama yinede merak ettim
helal olsun bız daha bırını bulamıyoruz sdahgh
bilgiler için teşekkürler
Güzel yazı olmuş elinize sağlık
Çok güzel bir silahmiş tebrik ediyorum
Saçı düzleştirmesi başka bir şey ihtiyaç yok
Bayanlar icin cok kullanisli bisey galiba.
Özellik olarak gayet iyi bence alın derim
Güzel yazı olmuş eline sağlık
zaten bütün maddelerde belirtilmiş..
Saç düzleştirici kullanmıyorum.
elinize sağlık güzel yazı olmuş
kadınlarımızın işleri ne kadar zor yaaa
Harika olmuş bence tebrikler
Harika olmuş 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Emeğinize sağlık çok güzel olmuş (İlgilenmiyorum)
En mühimi saçları kırmasın şekil verirken
Kullanmiyorum ütüden terfi edenlere onerilir ama
Allahtan saclarım kısa 😂😂😂
Güzel bir paylaşım, teşekkürler.
Saç bakımı önemlidir tabii
Her ısıtıcılı ürün saçı yıpratır net yani
Çok güzel ❤️😍❤️ bir ürün
saçım olmasada çok güzel bir paylaşım olmuş ;)
@Dyson harikasın herşey için teşekkürler 😊
Kızlar için güzel güle güle kullansınlar
Kendini kapamsi muhtesem jir ozellik yalniz
Ben bunu yapınca hiç güzel durmuyor ya
Dyson asfaltı bile düzler 😀
Ürün güzel ama çok pahalı bütçemi aşıyo
Düz sacları severim ams kısa sac daha güzel
Güzel paylaşım için sağol
Çok güzel özellikli bir ürün anlisan