“Saç şekillendirirken de teknolojinin gücü hep yanımda olsun.” diyenlerden misin? Şimdi, yeni nesil
Saç Bakım “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey (Sayfa 9) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3517 “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
meyvelisedaaaa Takip Et Yoda Yaş: 24 +1 yıl bayyyıldımm ama fiyatı ne kadar bilen var mıı 0 0 Yorumla
PiLLy_BheBek Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Dyson sana aşığım resmen, harika bir markasınız❤ 0 0 Yorumla
Fkusna_Huy Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Ben kısa saçlıyım. Gerek duymuyorum bu ürünlere 0 0 Yorumla
darkleyl96 Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Saç Bakım konusunda 375 cevap paylaştı. Güzelmiş beğendim, tam benlik.. 0 0 Yorumla
MrsVampirella Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl gerçekten güzel ama alınmayacak kadar pahalı. 0 0 Yorumla
ĹòŔd-Òf-ťhe-ĶŚ Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Bayanların en can alıcı ürünlerinden biri daha :) 0 0 Yorumla
nextlevel Takip Et Master Yaş: 41 +1 yıl Saça ve renk pigmentlerine zarar vermemesi önemli 0 0 Yorumla
oguzhans0303 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Düzleştirmeye gerek yok ben seviyorum bu halimi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
425Cevap
Keşke çekilisle bana çıksan. ...
dyson elektrik süpürgesi değilmiydi 😂
bayyyıldımm ama fiyatı ne kadar bilen var mıı
Elbette sizler çok daha iyi bilirsiniz.
Harika bir urun ama pahali malesef
Saç bakımı önemli. Emeğine sağlık 🌺
Saçlarıma ısı uygulamama taraftarıyım
Bayanlar için güzel bilgiler
Güzelmiş ama ben saçıma ısı uygulamıyorum.
Saçı olmayan ne yapacak eline sağlık
Cokk güzelmiş çok pahalıdır bu yaa
Harika bir yazı yine teşekkür ederiz
fiyatını merkat ettim ne kadar acaba
Duzlestirici saçı mahvediyor
Düz saçlar güzelliğe güzellik katıyor.
Elbette sizler çok daha iyi bilirsiniz.
Dyson sana aşığım resmen, harika bir markasınız❤
Güzel ve faydalı öneriler 👍🏻😊
Dyson Corrale baya iyiymiş
Çok iyi ne kadardır Allah bilir
Saç düzleştirici kullanmıyorum.
saçımı yakayacak şekilde sıcak olması gerekir
Bana gereği olduğunu düşünmüyorum
Saçı da Cebi de yakmasın Yeterli 🤔
Kizlar bilir bu işleri her zaman
Kalıcı olsun ve saçı yakmasın
Ben kısa saçlıyım. Gerek duymuyorum bu ürünlere
Yani kadınların kullanması gereken bir ürün.
Faydalı bilgiler güzelmiş
Güzelmiş beğendim, tam benlik..
Kablolu kablosuz seçeneği beni benden aldı
Kaliteli ve hafif olmali saci yakmamali
Offf nasil bisiy bu harika
keşke bir hediye etseniz bana cok isterdim
imkan olsa hemen alırdım o kadar beğendim
Doğuştan düz saçlı olan ben 🤦🏻♀️
güzel ürün evet. beğendim alacam mutlaka
ilgi alanımız değil ama mecburi :)
Ben saçlarimi uzatip düzleştiricem sag dogru 😂😂
Kıvırcık olmasam çok güzel icat aslında..
Paylaşım için teşekkürler.
Kesin çekilişle bana çıkacak
Guzelmis birine hediye alırım
yakmayın saclarınızı bosunaaa
Kaliteli bir düzleştirici. Mümkünse dyson.
yıpratmaması, kaliteli olması.
Harikaaa tek kelimeleyle bayıldım
Tarak olanını kullanıyorum memnunum da aslında
gerçekten güzel ama alınmayacak kadar pahalı.
Faydalı bir paylaşım olmuş
Yakmamalı saçlarımızı ve uzun süre düz tutmalı
Almak isterdim ama gereksiz pahalı
Mükemmel bir ürün ya herkese tavsiye ediyorum
Saç kırmayan modelindenmiş
Vallahi duzlestirsin yeter beya
Bayanların en can alıcı ürünlerinden biri daha :)
Saça ve renk pigmentlerine zarar vermemesi önemli
Kullanmıyorum da hediyee olarak düşünebilirim
Düzleştirmeye gerek yok ben seviyorum bu halimi
Güzel bir şey gibi duruyor ablama alabilirim