Saç düzleştirici bayanların olmazsa olmazı çantasında gittigi yere bile götürenler var bakımına düşkün olan bayanlar mutlaka saç düzleştirici evinde bulundurur
Saçlarım sürekli olarak dağınık ve çabuk yağlanıyor. Hiç bir şekilde kolay şekil almıyor ve saatlerce zaman harcamam gerekiyor. Ancak bu saç düzleştirici sayesinde çok daha düz ve diri saçlarım var. Teşekkür ediyorum.
Sac duzlestiricisine ihtiyacim yok ama alacak olsam sizin de dediginiz gibi sacimi kotu etkilememesi gerek yakmamasi vs yoksa uzamasinda sıkıntı cekilebilir ve pratik olmali her an her yerde ise yaramasi gerek, ki guzel olsun
Isı ayarı kesinlikle çok önemli benim için ve markası da önemli bence gelip 15 tl ye sinbo duzlestirici alırsanız saçınızı mahveder ama kaliteli bir duzlestirici ısı ayarıyla mükemmel sonuçlar elde eder
Isısını dengede tutmadından dolayı saçları çok daha az yıpratıyor bence boyanmış hatta bleach yani sarıya boyatılmış saçlar için güzel bir çözüm hemen kırılmaması için❤️
Severim ama saçlarım mahvediyor :( çok dökülüyor. Düzenleyici yaptırmazsam normalde dökülmesi var ama yaptırsam 2 kat dökülüyordum saçlarım biter diye korkuyorum :( fön yoluyla düzenlersem iyi gibi...
1. Öncelikle derecesi ayarlanabilen olmalı 2. Öyle hayvan gibi olmasın ince ama iş gören olmalı 3. Çabukta bozulmasın yahu 4. Pırasa gibi dümdüzzz yapsın
Tabiki öncelikle saça iyi şekil vermesi 2. si en önemlisi saçı yıpratmaması kurutup kırmaması salondan çıkmış bir hava verirse de mükemmel olur fazla mı şey istedim 🙂
Öncelikle saçı kesinlikle yakmamalı, düzleştirirken kırmamalı, elektriklenmeyi önlenmeli ve aynı zamanda saça bakım yapmalı ve benim buna uygun gizli bir silahım var zaten. 😉
Kıvırcık saçlarımı sevıyorum ve nerdeyse hıc duzlestırmıyorum. Zaten hıcbır duzlestırıcı de istediğim düzlüğü şekli kalıcılıgı vermıyor.. Yıoratmaktan başka işe yaramıyor malesef..
Ben saç düzleştiriciyi sevmiyorum çünki saçlarımızı yalıyor ve saçkıranları çoğaltıyor. Yılda 1 defa falan saçımı düzleştiririm. Saçımı yıkadıktan sonra tararsan düz oluyor zaten :)
Bir kere nereye çevirirsem oraya göre yapsın saçlarımı. Aynı zamanda tarak kullanmama gerek kalmasın onu da mı ben yapayım. Saçımı tekrar tutunca elim de haşlanmasın şimdilik bu kadar ajladjlsdj
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
425Cevap
Kablolu ya da kablosuz olması kadar güzel bir özellik olamaz bayildiim
Güzel ama saçlarım ince telli pek saçlarıma işlem yapmıyorum ama faydalı bir ürün gibu geldi.
Güzelmiş yalnız, düzleştiriciyi de dalga yapanı da düşünüyorum.
Dyson Tr pazarı için bir tık pahalı olsada uzun vadede alınıcak ürünleri var.
Saç düzleştirmeye gerek duymuyorum. Çünkü kısa saçlıyım
dysonsuz saçlarımı düzleştirmem ben dyson olmadan asla yaani :):)
Guzel bir urun kuaforlere tavsiye edilir kiz arkadaslar dan biliyorum
Saçları şekillendirirken saç sağlığına zarar veren aşırı ısıdan olabildiğince uzak durmalı.
evet silah hatta silah az olur insana saçını 185 derecede yaktırtan bir silah önce kendine sıkıyo
Çok güzel görünüyor fakat saça ısı uygulamayı tercih etmiyorum.
Geçen ki saç düzleştirici saçımı yaktığından beridir tövbeliyim.
Saçlarımı yipratmamasi benim öncelikli beklentim ve saçlarımın parlaklığını korumasi
Kalbim kadar kırık olan saçlarıma uygun bir cihaz gibi görünüyor teşekkürler.
Kablosuz büyük rahatlık sağlar. Saç düzleştiriciyle her model yapılır.
İlk maddeye katılmıyorum. Ne olursa olsun her düzleştiricide ısı var sonuç olarak saçı yıpratır.
Çok güzel bir ürün ne kadar fiyatı yüksek olsa da 😀
Çok aşırı yakmamalı. Gerektiği kadar ısıyı alınca zaten yetiyor saça
bence eğer benim silahım diyebileceksem böyle birşey olmalı kesinlikle
kadın olmak da zor iş arkadaş ya bir sürü şey var Allah kolaylık versin ne diyim
Düzleştirilen saçlar doğal düz saçlardan çok daha güzel ama çok yıpranıyor bilemiyorum
Kaç kişi alabiliyor bu fiyatlara çok merak ediyorum
Bu konuda hiçbir bilgim yoktu ve değişen bir şey olmadı.
bunun saç düzleştirici olduğuna emin misiniz uzay mekiği gibi anlatmışsınız :D
Dyson ürünleri çok aşırı pahalı, bir fön makinesi 2500 TL olur mu hiç 🙄🙄
Saç düzleştirici bayanların olmazsa olmazı çantasında gittigi yere bile götürenler var bakımına düşkün olan bayanlar mutlaka saç düzleştirici evinde bulundurur
Saçlarım sürekli olarak dağınık ve çabuk yağlanıyor. Hiç bir şekilde kolay şekil almıyor ve saatlerce zaman harcamam gerekiyor. Ancak bu saç düzleştirici sayesinde çok daha düz ve diri saçlarım var. Teşekkür ediyorum.
Sadece tarak kullanıyorum. Sanırım büyük bir hata yapıyorum!
Saçım kabarmamalı ve gün voyu uçları bile dümdüz olmalı ve çok zarar vermemeli
annemin yıllar önce aldığı sac düzlestiricisini kullanıyom yeterli
güzel paylaşım olmuş beğendim saçlara zarar vermemesi lazım öncelikle
Hayatım boyunca, bir düzleştiriciye ihtiyacım olmadı.
Kalitesi tartışılmaz ama fiyatları Türkiye şartlarına göre yüksek.. 🤔
Sac duzlestiricisine ihtiyacim yok ama alacak olsam sizin de dediginiz gibi sacimi kotu etkilememesi gerek yakmamasi vs yoksa uzamasinda sıkıntı cekilebilir ve pratik olmali her an her yerde ise yaramasi gerek, ki guzel olsun
Isı öncesinde saci yıpratmaması icin loreal elseve mucizevi yag 👍
Zorla saçımı kapattırdılar artık ne düzleştirici ne maşa kaldı
sen istemiyosan kapatma zorla yapamazlar
Muhteşem ❤️
Elinize emeğinize sağlık çok güzel anlatmış açıklamışsınız ❤️
Bozulmaması, benim var öesela 12 yıldır kullanıyorum taşınmalar düşmeler gördü yinede fıstık gibi. Ha birde ısınma ayarı önemli
Isı seviyesi 140-200 civarı ayrıca saçlarda elektriklenme yapmamalı
En mühimi elimi yakmasın
Çünkü saç düzleştirici nedense hep el yakar
Isı ayarı kesinlikle çok önemli benim için ve markası da önemli bence gelip 15 tl ye sinbo duzlestirici alırsanız saçınızı mahveder ama kaliteli bir duzlestirici ısı ayarıyla mükemmel sonuçlar elde eder
Saça zarar vermesin yeter. Bir de kullanım kolaylığı olmalı.
Saç düzleştirmeye gerek duymuyorum. Çünkü kısa saçlıyı
gerçekten bayıldımmm harika bir ürün bu. En kısa zamanda ben de almak istiyorum.
Isısını dengede tutmadından dolayı saçları çok daha az yıpratıyor bence boyanmış hatta bleach yani sarıya boyatılmış saçlar için güzel bir çözüm hemen kırılmaması için❤️
Harika bir ürün , bu sitede vakit geçirmek aşırı avantajlı gerçektende.
Saç düzleştirici olmazsa olmaz bence en gerekli ihtiyaç
Bir saç düzleştiricide aradığım olmazsa olmazım saçı düzleştirmesidir..
Makina
Marka
Derecesi
Isisi
Kullanim klavuzu
Güzel elektrik
Saçlarını kırmıyor mu? Kırılan saçlar için ne yapabiliriz
Saçlarımı ısıdan koruyorum çünkü yeterince yıprandı
90 lı yıllarda ütü ile düzelen saçlardan nereye geldik :) hanımlar için güzel şeyler bunlar
Severek kullanıyorum burda yazanlardan daha cok kullanışlı ve güzel 💓
Her şeyiyle harikada da 3.499 tl ye düzleştirici olmaz yani hele öğrenciye hiç olmaz keşke hediye etseniz
Severim ama saçlarım mahvediyor :( çok dökülüyor. Düzenleyici yaptırmazsam normalde dökülmesi var ama yaptırsam 2 kat dökülüyordum saçlarım biter diye korkuyorum :( fön yoluyla düzenlersem iyi gibi...
1. Öncelikle derecesi ayarlanabilen olmalı
2. Öyle hayvan gibi olmasın ince ama iş gören olmalı
3. Çabukta bozulmasın yahu
4. Pırasa gibi dümdüzzz yapsın
Tabiki öncelikle saça iyi şekil vermesi 2. si en önemlisi saçı yıpratmaması kurutup kırmaması salondan çıkmış bir hava verirse de mükemmel olur fazla mı şey istedim 🙂
Öncelikle saçı kesinlikle yakmamalı, düzleştirirken kırmamalı, elektriklenmeyi önlenmeli ve aynı zamanda saça bakım yapmalı ve benim buna uygun gizli bir silahım var zaten. 😉
Kıvırcık saçlarımı sevıyorum ve nerdeyse hıc duzlestırmıyorum. Zaten hıcbır duzlestırıcı de istediğim düzlüğü şekli kalıcılıgı vermıyor.. Yıoratmaktan başka işe yaramıyor malesef..
Ben saç düzleştiriciyi sevmiyorum çünki saçlarımızı yalıyor ve saçkıranları çoğaltıyor. Yılda 1 defa falan saçımı düzleştiririm. Saçımı yıkadıktan sonra tararsan düz oluyor zaten :)
Bir kere nereye çevirirsem oraya göre yapsın saçlarımı. Aynı zamanda tarak kullanmama gerek kalmasın onu da mı ben yapayım. Saçımı tekrar tutunca elim de haşlanmasın şimdilik bu kadar ajladjlsdj