Yeni nesil saç düzleştiricini uçuş modu özelliği sayesinde kabin bagajında veya el çantasında taşıyabilmelisin. Aynen birde yolda yürürken saç düzleştirsinler
bence çok güzel olmuş saç düzleştiricisi kızlar için olmazsa olmaz. sabah işe giderken al yanına arabanı sürerken kırmızı ışıkda durdukca düzeleştir :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
425Cevap
Yeni nesil saç düzleştiricini uçuş modu özelliği sayesinde kabin bagajında veya el çantasında taşıyabilmelisin. Aynen birde yolda yürürken saç düzleştirsinler
bence çok güzel olmuş saç düzleştiricisi kızlar için olmazsa olmaz. sabah işe giderken al yanına arabanı sürerken kırmızı ışıkda durdukca düzeleştir :D
Bazen bu saçlara çok mu eziyet ediyoruz diye düşünmüyor değilim.
Ben kullanmıyorum çaça ister istemez zarar veriyorlar
Fiyati ne kadar acaba? Benim GHD den ve kablosu uzun rahatsız etmiyor kendiliğinden kapaniyor
Bana göre çok zararlı. Aslında istifade ediyoruz. Amma zararlı
Eski sevgilime almıştım baya beğenmişti ayrılınca geri aldım annem de gayet memnun 😁
Sacı yipratmasin, kaliteli ve kullanim omru uzun olsun, kablosuz da kullanilabilme imkani olsun:))
Hatta benimle konussun:p
waow baya etkılendım ozellıkle kapattım mı dıye cok dusunuruz bız kızlar sipariş vermek istiyorum hemennn
Resmen bayıldım Hareketsizlikten sonra kendini kapaması harika, kaç kez yarı yoldan geri döndüm acaba düzleştirici açık mı kaldı düşüncesiyle
salla
tamda ıstedgim gibi sacimi yıpranmasın hata her duzlestirdigimde beslesin
Kullandıktan sonra saçların kabarması kadar kötü bir şey yok
Hic anlamam bu islerden. Kullanan bayanlara kolay gelsin.
Videolarda izledim gerçekten güzel bir ürün ama fiyatı çok yüksek
Tavsiye etmiyorum saça zarar verdiği gibi ilerde kişinin kendine olan güvenini de zedeliyor saça önem verenler için
çok ağır düzleştiricileri tercih etmiyorum hafif olmalı maşası kalın olursa daha iyi olur ısısı yüksek olmalı
İyi ısınması ve sonrasında saçlarımın kabarmaması çünkü çoğu düzleştirici bunu saglayamiyor saçlar elektrikleniyor ve kabarıyor
:D saçları düzleştirmekten başka masaj filandamı yapıyormuş bu makine bir sürü şey yazmışlar da varsa öyle bişey alalm
Anında düzlestirmesi
Çok isi olmaması
Birde içinde boyle saclar duzlestirirken koku sikmasi çok güzel olur
230 derece ısıtıyor benim çok memnunum 4 yıldır kullanıyorum. Ufgrastirmadan düm düz yapıyor benim için iyi olan tarafı bu sanırım
ne kadara almıstın
çok iyi lan çok kullanışlı ve efsane bir ürün hani bir saç düzleştirici ne kadar gelişebilirdi adlı çalışma
Saçım olmadığından bir derdim yok kısa herzzaman dik gösterir adamı uzun saçlı olup oğlan dedirmekten daha iyi
ya alt üstü bir makine tutupta dünyayı fethetmesini isteyecek değiliz ya fiyatı iyi olsun 2 sene dayansın yeter
Yeni çıkan saç düzleştiriciyi cok seviyorum saçlarımı hava yoluyla kıvırıyor dalgalandiriyor. Bu benim yeni gizli silahim.
Saçlarımı kırmamalı ve uzun süre düz kalmasını sağlamalı fazla ısı vermeden düzleştirmeli ki saçlarım yıpranmasın
Evde, arabada, işte, tatilde… İstediğin an, istediğin yerde, istediğin saç stilini yaratmak için yanımda olan ve pratik kullanimli bir alet olacak
Güzwl de biz nasıl ve nerde bunları yapıp da dışarı çıkacaz da coruna bizi bulmazsa saçımı yaptım diyecez de ohoooo
Biraz paramız var onu da saç düzleştirici ye mi verelim
Ama cidden Dyson saç düzleştiricisi diğerlerine bin basar
Zaten bir şaç düzleştiricide olması gereken herşey dysonda var 🙂
Kapalı olduğum için saçlarımla pek ilgilenemiyorum. 😕
Pahalı ama kaliteli, ablamınıkini kullanıyorum bazen iyi bir ürün
Bence düzleştirici ile her gün saçınızı yakmayın, gidin brezilya fönü çektirin anam
Erkek olduğum içi saçımı duzlestirmeye pek ihtiyacım olmuyor :)
Saçıma zarar vermemeli, iyi düzleştirmeli. Kablosuz da olsa güzel olur
Ergonomik olması. Yani kullanımı çok rahat olmalı. Hafif ve ısı ayarı iyi olmalı.
saçımı düzleştirmesi
bu arada olmazsa olmazın olacak o olmazsa ol azsın değil :)
kala kala kala merhaba 👋 nasılsın merhaba ve bu konuda
Saçlarımı düzleştirmeme gerek kalmıyor çünkü onlar doğuştan dümdüzler
Plakalarının ince olması kırık dalga için kullanımını sağlıyor
Mutis gercekten mükemmel gönlümü tam anlamıyla fethetti
Hızlı olması ısı ayarı hassas olması yeterli benim için.
sana sunması gerek tek şey var oda düzleştirmesi daha ne bekliyon makineden
İyi. Kaliteli. Olmasi. Guclu. Olmasi. Profesyonel. Olmasi
kızları tanıdığım kadarıyla ısısı saça zarar vermesin yeter
Saç düzleştirici hayat kurtarıyo galiba kadınlar için
Saç düzleştirici hayat kurtarıyo galiba kadınlar için
Dysonnnnnn çok teşekkür ederim böyle muhteşem bir paylaşım için
İyi ki erkegiz de böyle dertlerimiz yok Yoksa ne yapardık 😂😂
sevgilime dyson saç düzleştirici almıştım çok memnun kaldı.
Bencee saci yakmamalı ve saci yipratmamali benim beklediğim en önemli şey budur
Hiçbir şey çünkü saçın orijinal hali daha hayırlıdır.
bende zamanında uzun saçlı bir erkektim ve bu saç düzleştiricisini kullanıyordum
Düz yapsın yeter anam, valla saçımı düzleştiriyom 10 dk sonra kıvır kıvır oluyor...😤😤😤
Dyson güzel 👍🏻 ben de kullandım bu markayı ve gerçekten memnunum
Pek bilgim yok. Ama kardeşim düzleştirici olmadan yaşayamaz kesin.
Sevgiliye alınacak en iyi ve en güzel hediyelerden bir tanesi 😄
Kullanan kişilerde yanıklara sebep olmucak şekilde dizayn edilmesi yeterli bence :))
Kesinlikle ionizerli ve ısı ayarlı olmalı mümkünse profesyonel biri kullanmalı
Harika en yakın zamanda almak için sabırsızlanıyorum😍