“Saç şekillendirirken de teknolojinin gücü hep yanımda olsun.” diyenlerden misin? Şimdi, yeni nesil
Saç Bakım “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey (Sayfa 5) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3517 “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
Sensizhayat_bu Takip Et Xper 3 Yaş: 43 +1 yıl Merhaba her işin bir ehli var uğraşmayın çok başarılı olmuyor 0 0 Yorumla
MetincePeruk Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl bunu da mutlaka deneyip kontrol edicem. sipariş verim de bir 0 0 Yorumla
kosteniuk6 Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Işi ayarı ve güvenlik kilidi benim için olmak ise olmazlsrdamdir 0 0 Yorumla
edasoyluu Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Kesinlikle kalıcı düzlük vaadetmeli , bunun haricinde kısa sürede düzleştirmeli ve saçları yakmamalı 0 0 Yorumla
Hazanıkıhece Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl makine çok kaliteli görünüyor aklımda tutacağı kendi evim oldğu zaman tekrar bakarım ye yo 0 0 Yorumla
cerennin Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Keratin bakım yapmasiSaçı kurmamasıMatlastirmamasi Kabartmamasi 0 0 Yorumla
şeyhoo Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl saç bedendeki en önemli şey iyi bakılması lazım evlat gibi 0 0 Yorumla
melis3737 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl yeterki kabarmasın.. kolay düzleşsin ufak saçları bile düzleştirsim 0 0 Yorumla
Mrsmermaid Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Bu markayı hiç kullanmadım ama güzel reklam yapılmış. Deneyeceğim. 0 0 Yorumla
yağmurdelireis Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Herkesin kendi düzleştiricisi olmalı gizli silah güzel 0 0 Yorumla
Ekinmis Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl saçım yeterince kırık o kadar fiyata herkesin gücü yetmiyor 0 0 Yorumla
zafersivrikaya Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Çok sıcak olmamalı bence saç düzlestirmede veya fön makinesi 0 0 Yorumla
Mrry- Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Saçım kıvırcık olduğu için yaptığım hiç bir şey tutmuyor çok üzgünüm 0 0 Yorumla
madnyks Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Tabikide derece ayarı. Fazla ısıdan saçlarımı yakmak istemem 0 0 Yorumla
Heavenly_ Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Bazı düzleştiriciler saçı yakabiliyor o yüzden güvenilir olması çok önemli 0 0 Yorumla
emarala Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Saçımı dümdüz yapsın, yıpratmasın ve elektiriklemdirmesin. Benim için yeterli 0 0 Yorumla
AzraArıkan Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl almayı düşünüyorum ama fiyatı biraz fazla gibi geldi. değer mi gerçekten o kadar paraya 0 0 Yorumla
ertuypksz Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl 5 numara bana garip geldi ama ben 2 yi tercih ederim 0 0 Yorumla
Skywalker34 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Dyson baya iyi yaa genel olarak herkesin memnun olduğu bir saç düzleştirici 0 0 Yorumla
GümüşSörfçü Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl İyi bı ısıya sahip olup saçı yakmamasi için ısıyı kendisi ayarlamalı 0 0 Yorumla
moonlightsoruyor Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Dizayni hüzel olmalı, saça fazla zarar vermeyen türden olması ve kullanışlı olması 0 0 Yorumla
perilexe Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Kablolu ya da kablosuz kullanıma açık olması çok iyi 0 0 Yorumla
bayanfantasma Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl ısı dengesi çok örnmli bence yakacak cinsten olmamalı 0 0 Yorumla
sokrates55 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Saci yakmasin isi dengesi kademeli olsun duzlestirici aparatlarinin olmasi gerekir 0 0 Yorumla
zabahagadar Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Hem kablolu hem kablosuz kullanım.. İşte buna bittim. 0 0 Yorumla
anonimbirkadinn Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl saçlarınıza dokunmayın o kadar yıpratıyor ki bence gereksiz :( 0 0 Yorumla
Ogzhnnnn Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Saçımı emanet edebileceğim bir ürün yok çünkü saçım yok 🙄 0 0 Yorumla
memoli252 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl ben böyle bir şey hayatımda ilk kez gördüm bu nedir abiii 0 0 Yorumla
alliswell2 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Dyson yine mükemmel işler başarmış. Mutlaka tavsiye ederim 0 0 Yorumla
xmickyy Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Saç düzleştirirken saçın parlaklılığını kaybettirmicek🤔 0 0 Yorumla
Ötekiler Takip Et Xper 3 Yaş: 40 +1 yıl Saçı yakmıyorsa ve elektriklenme yapmıyorsa süper bence 0 0 Yorumla
Volaaaa98 Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl fiyatı uygun olsa hemen alırdım da işte öğrenci olmak zor 0 0 Yorumla
Grishjärta Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Saçımın kırılmasını sevmem saç düzleştirici kullanmayın 0 0 Yorumla
Fairydreams Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl bence en iyi düzleştirici düzleştirirken fazla yıpratmamalı fazla yakmamalı bana göre 0 0 Yorumla
bidkbenkonuscam Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl şu an düzleştiricimden memnunum fakat bozulursa Dyson almayı düşünüyorum 0 0 Yorumla
hayvanatdunyası Takip Et Xper 1 Yaş: 28 +1 yıl Eski Bir düzleştiricim var çok memnunum ama eğer bozulursa ilk bunu alıcam 0 0 Yorumla
1Taner1 Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Çok uzun süreli kullanan birisi değilim, o nedenle etkisi uzun sürsün yeter 0 0 Yorumla
azraleyy Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Açıkçası düzleştirici ile işim yok. Saçımın orjinali dümdüz olduğu için 0 0 Yorumla
DarkBlueInDeep Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Kadınların işi gerçekten zor,Allah kolaylık versin...🤔 0 0 Yorumla
İremxwq Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Saç düzelticisi en çok kullandığım teknolojik aletlerden birisidir bunu istiyorumm 0 0 Yorumla
Hislerinsonuuu Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Bana hediye gelmişti kapalı olduğum için kullanmadım bakalım kısmet 0 0 Yorumla
Birmarslii Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Ürün çok iyi bir duzlestiricide olmasi gereken ne varsa var 0 0 Yorumla
Simirrnaa Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Saçlarımı kırdığı için uzun süredir kullanmıyorum ama bu ürün ilgimi çekti neden olmasın ki¿ 0 0 Yorumla
drotopsi_ Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Uçak modu ne alaka😏😳🙄 uçak fobim var daha önce binmedim normal düzleştiriciler koyulmuyor mu 0 0 Yorumla
queen5466 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Çok kullanışlı bir ürün saça hiç zarar vermiyor 👌🏻👏 0 0 Yorumla
kds21 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Tam Şu an saçıma gerekli bir şey hediye kabul ediyorum😁😁😁 0 0 Yorumla
Mirage30 Takip Et Xper 3 Yaş: 126 +1 yıl Çok rahat kullanışlı hediye içinde çok iyi olacak hem. 0 0 Yorumla
capi35 Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Tost yapabiliyor olması önemli 2 işlev için kullanılmalı ekonomik oluyor. 0 0 Yorumla
xxatrac Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Elektriklenme yapmasın yaa. Leş bir görüntü oluşuyorr 0 0 Yorumla
yagmur598598 Takip Et Xper 1 Yaş: 24 +1 yıl Resmen bayıldım tereddüt etmeden kullanabileceğiniz bir ürün 👌🏾👌🏾👌🏾 0 0 Yorumla
VahşiKraliçe Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Neyse ki saçlarım düz bunlara ihtiyacım yok:))) 0 0 Yorumla
Erik0812 Takip Et Xper 4 Yaş: 47 +1 yıl Düzleştirici kullanamıyorum , saçımı kısa kestiririm 0 0 Yorumla
niickyy Takip Et Xper 2 Yaş: 45 +1 yıl Acil çıkınca kapattımmı düşüncesi olmamalı bu çok güzel 0 0 Yorumla
BirkanEski Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Kızları bilmem ama erkeklere tarak saç spreyi ve fön makinası yetiyor 😁 0 0 Yorumla
kızlardertleşsin Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Harika bir tasarım uygun fiyatı olduktan sonra çok güzel bir yardımcı olur 0 0 Yorumla
srknkrblt8434 Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl Kısa saç seviyorum ben uğraşamam şekil şükül falan yapmayla 0 0 Yorumla
Ferforge_ Takip Et Xper 2 Yaş: 43 +1 yıl Kişi önce kendine güvenmeli. Makyaj, saç vb sonradan gelir. 0 0 Yorumla
yuppiyyyyy Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Güzelmiş dduzletirici benimde olduğu halde kullanmıyorum 0 0 Yorumla
JACKBJK Takip Et Xper 3 Yaş: 43 +1 yıl Guzel bir urun kuaforlere tavsiye edilir kiz arkadaslar dan biliyorum 0 0 Yorumla
Neonwo Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Mümkünse saçlarımı cok kırmasın ve hemen düzlestirsin elektriklenme yapmasın 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
425Cevap
Merhaba her işin bir ehli var uğraşmayın çok başarılı olmuyor
bunu da mutlaka deneyip kontrol edicem. sipariş verim de bir
Işi ayarı ve güvenlik kilidi benim için olmak ise olmazlsrdamdir
Kesinlikle kalıcı düzlük vaadetmeli , bunun haricinde kısa sürede düzleştirmeli ve saçları yakmamalı
makine çok kaliteli görünüyor aklımda tutacağı kendi evim oldğu zaman tekrar bakarım ye yo
Keratin bakım yapmasi
Saçı kurmaması
Matlastirmamasi
Kabartmamasi
saç bedendeki en önemli şey iyi bakılması lazım evlat gibi
yeterki kabarmasın.. kolay düzleşsin ufak saçları bile düzleştirsim
Bu markayı hiç kullanmadım ama güzel reklam yapılmış. Deneyeceğim.
Herkesin kendi düzleştiricisi olmalı gizli silah güzel
saçım yeterince kırık o kadar fiyata herkesin gücü yetmiyor
Çok sıcak olmamalı bence saç düzlestirmede veya fön makinesi
Saçım kıvırcık olduğu için yaptığım hiç bir şey tutmuyor çok üzgünüm
Tabikide derece ayarı. Fazla ısıdan saçlarımı yakmak istemem
Bazı düzleştiriciler saçı yakabiliyor o yüzden güvenilir olması çok önemli
Saçımı dümdüz yapsın, yıpratmasın ve elektiriklemdirmesin. Benim için yeterli
almayı düşünüyorum ama fiyatı biraz fazla gibi geldi. değer mi gerçekten o kadar paraya
5 numara bana garip geldi ama ben 2 yi tercih ederim
Dyson baya iyi yaa genel olarak herkesin memnun olduğu bir saç düzleştirici
İyi bı ısıya sahip olup saçı yakmamasi için ısıyı kendisi ayarlamalı
Dizayni hüzel olmalı, saça fazla zarar vermeyen türden olması ve kullanışlı olması
Kablolu ya da kablosuz kullanıma açık olması çok iyi
ısı dengesi çok örnmli bence yakacak cinsten olmamalı
Saci yakmasin isi dengesi kademeli olsun duzlestirici aparatlarinin olmasi gerekir
Hem kablolu hem kablosuz kullanım.. İşte buna bittim.
saçlarınıza dokunmayın o kadar yıpratıyor ki bence gereksiz :(
Saçımı emanet edebileceğim bir ürün yok çünkü saçım yok 🙄
ben böyle bir şey hayatımda ilk kez gördüm bu nedir abiii
Dyson yine mükemmel işler başarmış. Mutlaka tavsiye ederim
Saç düzleştirirken saçın parlaklılığını kaybettirmicek🤔
Saçı yakmıyorsa ve elektriklenme yapmıyorsa süper bence
fiyatı uygun olsa hemen alırdım da işte öğrenci olmak zor
Saçımın kırılmasını sevmem saç düzleştirici kullanmayın
bence en iyi düzleştirici düzleştirirken fazla yıpratmamalı fazla yakmamalı bana göre
şu an düzleştiricimden memnunum fakat bozulursa Dyson almayı düşünüyorum
Eski Bir düzleştiricim var çok memnunum ama eğer bozulursa ilk bunu alıcam
Çok uzun süreli kullanan birisi değilim, o nedenle etkisi uzun sürsün yeter
Açıkçası düzleştirici ile işim yok. Saçımın orjinali dümdüz olduğu için
Kadınların işi gerçekten zor,
Allah kolaylık versin...🤔
Saç düzelticisi en çok kullandığım teknolojik aletlerden birisidir bunu istiyorumm
Bana hediye gelmişti kapalı olduğum için kullanmadım bakalım kısmet
Ürün çok iyi bir duzlestiricide olmasi gereken ne varsa var
Saçlarımı kırdığı için uzun süredir kullanmıyorum ama bu ürün ilgimi çekti neden olmasın ki¿
Uçak modu ne alaka😏😳🙄 uçak fobim var daha önce binmedim normal düzleştiriciler koyulmuyor mu
Çok kullanışlı bir ürün saça hiç zarar vermiyor 👌🏻👏
Tam Şu an saçıma gerekli bir şey hediye kabul ediyorum😁😁😁
Çok rahat kullanışlı hediye içinde çok iyi olacak hem.
Tost yapabiliyor olması önemli 2 işlev için kullanılmalı ekonomik oluyor.
Elektriklenme yapmasın yaa. Leş bir görüntü oluşuyorr
Resmen bayıldım tereddüt etmeden kullanabileceğiniz bir ürün 👌🏾👌🏾👌🏾
Neyse ki saçlarım düz bunlara ihtiyacım yok:)))
Düzleştirici kullanamıyorum , saçımı kısa kestiririm
Acil çıkınca kapattımmı düşüncesi olmamalı bu çok güzel
Kızları bilmem ama erkeklere tarak saç spreyi ve fön makinası yetiyor 😁
Harika bir tasarım uygun fiyatı olduktan sonra çok güzel bir yardımcı olur
Kısa saç seviyorum ben uğraşamam şekil şükül falan yapmayla
Kişi önce kendine güvenmeli. Makyaj, saç vb sonradan gelir.
Güzelmiş dduzletirici benimde olduğu halde kullanmıyorum
Guzel bir urun kuaforlere tavsiye edilir kiz arkadaslar dan biliyorum
Mümkünse saçlarımı cok kırmasın ve hemen düzlestirsin elektriklenme yapmasın