“Saç şekillendirirken de teknolojinin gücü hep yanımda olsun.” diyenlerden misin? Şimdi, yeni nesil
Saç Bakım “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey (Sayfa 6) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3517 “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
Birdostgibi Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Kablosu da yok sağa sola takılmaz ama işte az daha uygun olsa keşke 0 0 Yorumla
Nfluy Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl saçımı düzleştirmiyorum kıvırcık saçlıyım kıvırcık bence daha iyi 0 0 Yorumla
insanimp1 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Bir sey dikkatimi cekti reklam olunca kullanici gizli olamiyor 0 0 Yorumla
İkizlerinşahıı Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Saçım güzel gözüKSün ışıl ışıl olsun ne güzel olurrr 0 0 Yorumla
nedensizbirisi Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl sevgilime doğum günü hediyesi olarak tercih ediyorum seni 0 0 Yorumla
Melekaydinnn Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Nemlendiricili olanı yok mu, kupkuru etmesin istiyorum. 0 0 Yorumla
FarklıBiri123 Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl saç düzleştiricinin kablosuz kullanım seçeneği olması gönlümü fethetti 0 0 Yorumla
Ruhhastasıxd Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Yakmaması kesinlikleee ve tek seferde düzleştirmesi 0 0 Yorumla
emreey1 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Saçım kısaaaaa yeni uzatmaya başladım ama dalgalı olması benim daha çok hoşuma gidiyor 0 0 Yorumla
selevree Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Düzleştirici çok kötü yapıyor saçı o yüzden fön çekiyorum ben her zaman 0 0 Yorumla
Mamileytooo Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Mükemmel olmuş bir daha da iyi akşamlar yarın görüşürüz o 0 0 Yorumla
Zarif_Hatun Takip Et Xper 4 Yaş: 34 +1 yıl Yeni nesil saç düzleştiricisinde uçuş modunun olması ne güzel 0 0 Yorumla
fstklpzz Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl saçım çok hassas ve kırılıyor sürekli düzleştirmek bile zulüm oluyor saçıma 0 0 Yorumla
Mavimelek001 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Kıvırcık saçlıyım ve memnunum halimden düzleştiriciye gerek yok 0 0 Yorumla
fikirsormayageldim Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Bir ya da en fazla 2 geçişte düzleştirsin yeter. Benimkiyle 10 kere geçiyorum yine bile dalgalı 0 0 Yorumla
Kökleyiciiiiii Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Sac duzlestirici kullanmiyoeum ama iyi biseeymis bu 0 0 Yorumla
hasanncoban Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Çok fazla sıcak uygulamamalı kendisi sıcaklığı ayarlamalı 0 0 Yorumla
Yusuf0023 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Kullanisli birazea dayanalik olsun yeter maşa sonucta 0 0 Yorumla
SevdaYalçınkaya Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl ben saçlarımı daha farklı ve yıpratmayan yöntemlerle şekillendiriyorum 0 0 Yorumla
Kaan_45 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Saç şekillendirirken de teknolojinin gücü hep yanımda olsun 0 0 Yorumla
buzlarkralicesi22 Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl düzleştirirken maşada yapması ve yıpratmaması :) 1 0 Yorumla
sabırlıbiri Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl gerçekten çok memnunum ben tavsiye ederim herkese 1 0 Yorumla
izmitliykıs Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl kablolu da kablosuzda kullanılır olması güzel bişi 1 0 Yorumla
Elfprincess Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl Tabi en yuksek derecede 1 saat en az duzlestirin 1 0 Yorumla
drestivite Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Yakmayacak yıpratmayacak ve fazla ugrastirmicak 0 0 Yorumla
aslanburcubirbey Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Bütün özellikler harika daha ne olsun ki 😅 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
425Cevap
Kablosu da yok sağa sola takılmaz ama işte az daha uygun olsa keşke
saçımı düzleştirmiyorum kıvırcık saçlıyım kıvırcık bence daha iyi
Bir sey dikkatimi cekti reklam olunca kullanici gizli olamiyor
Saçım güzel gözüKSün ışıl ışıl olsun ne güzel olurrr
sevgilime doğum günü hediyesi olarak tercih ediyorum seni
Nemlendiricili olanı yok mu, kupkuru etmesin istiyorum.
saç düzleştiricinin kablosuz kullanım seçeneği olması gönlümü fethetti
Yakmaması kesinlikleee ve tek seferde düzleştirmesi
Saçım kısaaaaa yeni uzatmaya başladım ama dalgalı olması benim daha çok hoşuma gidiyor
Düzleştirici çok kötü yapıyor saçı o yüzden fön çekiyorum ben her zaman
Mükemmel olmuş bir daha da iyi akşamlar yarın görüşürüz o
Yeni nesil saç düzleştiricisinde uçuş modunun olması ne güzel
saçım çok hassas ve kırılıyor sürekli düzleştirmek bile zulüm oluyor saçıma
Kıvırcık saçlıyım ve memnunum halimden düzleştiriciye gerek yok
Bir ya da en fazla 2 geçişte düzleştirsin yeter. Benimkiyle 10 kere geçiyorum yine bile dalgalı
Sac duzlestirici kullanmiyoeum ama iyi biseeymis bu
Çok fazla sıcak uygulamamalı kendisi sıcaklığı ayarlamalı
Kullanisli birazea dayanalik olsun yeter maşa sonucta
ben saçlarımı daha farklı ve yıpratmayan yöntemlerle şekillendiriyorum
Saç şekillendirirken de teknolojinin gücü hep yanımda olsun
Hayur ben onu diyenlerden degilim mlsf
Gerçekten müthiş birşey 👍💯
dyson bir harikaaaa tek tercihim
Kendisi gibi fıyatı da iyidir bunun şimdi
düzleştirirken maşada yapması ve yıpratmaması :)
Saçlarım düzleştirmiyorum
Almak isterdim ama gereksiz pahalı 🤍
gerçekten çok memnunum ben tavsiye ederim herkese
kablolu da kablosuzda kullanılır olması güzel bişi
Dyson un ürünleri güzel gerçekten
Hem maşa yapacak hem düzleştirecek
Tabi en yuksek derecede 1 saat en az duzlestirin
Güzel ürün gibi denemek lazım
Güzel bir ürün belli 👍👏
Benimki bozulursa falan denerim
Yakmayacak yıpratmayacak ve fazla ugrastirmicak
Philips düzleştirici efsane bence ya
Kullanmıyorum malesef saçım o kadar uzun değil
Hangi marka tercihiniz peki?
Hızlı olması ısı ayari hassas olması
Saçlarım hep düz sadece sprey kullanıyorum
Kesinlikle öyle ama dahasini kızlar bilir
Vay be benım cok ama cok hosuma gıttı
Bilgilendirme için teşekkürler.
Bilgilendirme için teşekkürler
Çok ama çok iyi tavsiye ediyorum
Birden fazla ozellige sahip olmasi.
dyson harikalar yaratiyor
İyi ki erkegiz de böyle dertlerimiz yok 🤣
Yakmadan duzlestirsin yeter
manita olursa alırız bir gun
Güzeldir ama benena param yok
Bayıldım özellikleri harika
Düzleştirmesi lazım bence
Bütün özellikler harika daha ne olsun ki 😅
Ekonomik olmalıki eşime alayım.
Kendini 10 dk içinde kapatmasi cok iyiymiş
Çabuk düzleştirmesi yani ısı ayarı yüksek olmalı
Maşa olarak da kullanabilmem için ince olması
Uzun süredir kullanmıyorum