“Saç şekillendirirken de teknolojinin gücü hep yanımda olsun.” diyenlerden misin? Şimdi, yeni nesil
Saç Bakım “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey (Sayfa 7) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3517 “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
bayansebastiyan Takip Et Xper 7 Yaş: 30 +1 yıl Çok güzel.. Herkesde bulunması gereken bir alet 0 0 Yorumla
dgrlkmu_csrtmi Takip Et Yoda Yaş: 39 +1 yıl Tasarımı gayet şık olmuş, dyson bu işi biliyor 0 0 Yorumla
Betül_aru Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Kullanım kolaylığı olması ve çabuk şekil vermesi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
425Cevap
Saçları filinta gibi yapması
Kıvırcık saçların bakımı zordur./
Hiç kullanmadığım için :))
Gerek yok saçım kapalı. 🙄🤣🤣
Güzel birşeye benziyor emeğine sağlık @Dyson 😊
Guzelde cok pahalii alamayiz ki
Nasıl duzlestirmek silah oluyor muski
teşekkürler. elinize sağlık.
Harika bir ürün muhteşem :)
Hiç kullanılmadım ama öyle uzun saçım olmadı
Çok güzel olmuş tebrik ederim
Kızlar için Büyük dert regl gibi 😁
Dyson iyidir hoştur tercih edilmesi marka
Ütüyü kullana iyi olur bence
dyson olmadan asla 😄😄 dyson kabarmaya son 😁😁
Duzlestirecek kadar uzun degil malesef
Adeta bir teknoloji harikası.. ba yıl dımmm😍
Berber Ayarlıyor onu ben kullanmam
ergonomik olması çok önemli
Kullanıyorum ve çok memnunum
Saçım böyle şeyler için uygun değil :D
Çok güzel.. Herkesde bulunması gereken bir alet
Dogru bir kara olabilir bencr
Tasarımı gayet şık olmuş, dyson bu işi biliyor
Dyson mükemmelsin gerçekten
Saç sağlığına zararlı. Kullanmayın.
Düzleştiriciden asla vaz geçmem
Kablosuzudaa olması çokk mükemmel
Kadınlar için vazgeçilmez olması gerek
sac duzlestirici cok iyi is goruyor yararli
Kalıcı şekil verebilmesi çok mühim
Kısa saça düzleştirici gerekmez 😀
Sanirim bayanlarla alakali
Kız olmadığım için bir fikrim yok
10 number post ollmud tbriklerr
Saç düzleştirici kullanmıyorum
fiyat performans bakımından iyi olması..
Ben de istiyorum bundan ya
Teşekkürler güzel paylaşım
Düz saçlılar seri üzgün dalga tutmuyor :)
Saça en az zararı vermesi
Eşime tavsiye edeceğim.. Ben zaten sıfıra vhurım.
Güzel icatmış ☺hediye olarak düşünülebilir 😉
Cok severek kullaniyorum ayrica saci da yakmiyor
Uygun fiyatlı olsunn bir de
Arkadaşlar bu makineyi kullananlar var mi
Kullanım kolaylığı olması ve çabuk şekil vermesi
Kabarma olmamalı ve uzun süre düz bırakmalı
kaliteli olmazsa olmaz kanımca
kolay şekil vermesi iyi oluyor
Saçım olmadığı için beni ilgilendirmiyor
Kolay sekil veren kullanimi kolay olmasi
yüksek dereceli olmalı, saçımı koparmamalı
Olmaması yeterli. Saçlarım kısa
Elektirklwndirmiyosa adamdır o düzleştirici
Güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler 🌸 🌸🌸
Tavsiyeler icin tesekkurler
Kablosuz olması gönlümü fethetti 😍
Acil durumlar için iyiymiş
fiyatlar nominal değerlere düşse de alsak