“Saç şekillendirirken de teknolojinin gücü hep yanımda olsun.” diyenlerden misin? Şimdi, yeni nesil
Saç Bakım “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey (Sayfa 13) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3517 “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
Ceyren34 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Sanırım saçlarımı sadece dysona emaney edebilirim 0 0 Yorumla
muratti-rosso34 Takip Et Xper 3 Yaş: 35 +1 yıl en korktuğum ürün osman pazarlama gelir hep aklıma 0 0 Yorumla
Ne_Diyebilirim Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Çok kullanınca saçlar yanıyor ya yanmasın yeter 0 0 Yorumla
Mert7727 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Ütü tarih oluyor desene ama her iksirde yıpratıyor 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
425Cevap
Benim saçım zaten düz ya bana gerek yok 🤣🤣
210 derece ve ustu olmasi
Sanırım saçlarımı sadece dysona emaney edebilirim
en korktuğum ürün osman pazarlama gelir hep aklıma
çok ağır olup elimi yormamalı
Geniş alanı kaplaması aradığım özellik
Sac duzlesmeden ziyade beyaz sac harika
Güzel miş hjjjjjjjjjjjjjjj
İyi ısı vermesi ve saçımı çekmemesi
Kiz kardeşlerim kullaniyor baya memnunlar
saçımı yakmadan şekillendirme verse keske
Saç düzleştirmekten kaçınıyorum doğrusu🤫
Kızları ilgilendirir 😅😅
Saç düzleştirici kullanacak saçım yokki
Maşa da olabiliyor olması mikemmelll
Maalesef saçım yok, yorum yok 😅
Gerçekten harika bir ürün 😍😍
Muhteşem ve muazzzam bir şey
Ben de artık dyson kullanıyorum.
Harika bir ürün biri bana bundan hediye alsın
Gummy al makineye gerek kalmaz
Biraz iyi olsun, yoksa...
Kadınlar için düz saç harika
Çok kullanınca saçlar yanıyor ya yanmasın yeter
Yakmasın yeter bence peki ya sizce
Sağlam olması dayanıklı olması çabuk ısınması
Vay be harika bise arastirip sparis vericem
Kulan muyorum saçlar zarar görüyor
Uzun saçı olan düşünsün..
Kullanılan makinenin verdiği isi miktarı önemli
2009 emo dönemi is coming
Düzleştirici kullanmıyorum. Malum kısa saç wkwk
Kesinliklə 1 numara zaten çabuk yıpranıyor
Kesinlikle elektriklenme yapmamalı
Ben aldım çok memnun kaldım
Fön saça zarar veriyor kullanmıyorum
gerçekten düzleştiriyor asdfgh
Kullanmıyorum hep düz saçlarım 😂
bir aralar kullanmıştım ama şu an saçlarım kısa
bunu bir kıza hediye almak isterim
Ütü tarih oluyor desene ama her iksirde yıpratıyor
Güzel paylaşım beğendim eline sağlık
Abi benim sacim seyrek korkuyorum kullanmaya
kadınlar için güzel makine
keratin yayması ve düzleştirmesi kdkdk
Saçlarım kısa olduğu için gerek yok 👋🏻
iyi gibi sanki denemek lazım :D
Kablolu ve kablosuz olması güzel 👍
Yeni gizli silah.. güzel başlık olmuş
Hepsi de çok doğ ru vallahi
Hemen şu an gidip Dyson alıyorum kanka 😂
Saçim uzarsa deneyebilirim dksksk
Saçım dalgalı kıvırcık umursamıyorum pek
Şaçımı düzleştirsin yeter bana 😀😀
Süper gerçekten harikasınız
Yine muhteşem bir şey yapmışsınız... 👌👌👌
Bu ürün harika. Bende kullanıyorum.
Saç düzleştirici de dyson iyidir
kıvırcık olması bence daha iyi
Saç düzleştirmeye gerek duymuyorum.