“Saç şekillendirirken de teknolojinin gücü hep yanımda olsun.” diyenlerden misin? Şimdi, yeni nesil
Saç Bakım “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey (Sayfa 14) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3517 “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
Gençbirisii11 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Beni çok ilgilendirmiyor ama yararlı bir bilgi 0 0 Yorumla
Dipleyici Takip Et Xper 2 Yaş: 41 +1 yıl Görseldeki beyaz sac cok iyi yakismis cok begendim 0 0 Yorumla
Furkandalgic01 Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Dyson bende kullanıyorum çok iyi şekil alıyor 0 0 Yorumla
birsanateseri Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Güzel bence olmuş, ellerine sağlık, teşekkürler. 0 0 Yorumla
KürşadBeyiniz Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Saçım kısa düzleştirecek bir yanı yok maalesef 0 0 Yorumla
zeyneppoiuytrew Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl cok guzel bir urun 😛😛😛 0 1 Yorumla alonezasemin +1 yıl kullandınız mı bisey sorucaktım da Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
425Cevap
Sacimiİ yakmamasidir herhalde
Tarak başka ne olabilir 😁😁
Beni çok ilgilendirmiyor ama yararlı bir bilgi
Çok faydalı bilgiler olmuş. Teşekkürler.
Benim yeni gizli silahım :D
Lise yıllarımda kullanırdım.
Mükemmel bir ürün tasfiye ediyorum 💜
bilgiler için teşekkürler
harika ama diğerlerinden daha pahalı :/
Sadv2 saçokı düz yapıp yapmasoüğna bakarın
saçın doğal hali en güzeli bence
Görseldeki beyaz sac cok iyi yakismis cok begendim
Sacları yakmayan o olmalı bence
Emeği geçen herkese teşekkürler
Güzel fotolar seçilmişler
Kaliteli olmalı bir saç düzleştiricisi
kesinlikle haklı ve mantıklı
Hiç ihtiyacım olan birşey değil
Kaliteli olmalı bir saç düzleştiricisi
Dyson bende kullanıyorum çok iyi şekil alıyor
Anlamam valla bu saç işlerin den
eşim için almayı düşünüyorum :)
Saç düzleştiricim yok. Ihtiyacım yok.
Saçım yok maalesef. Kullanmama gerek yok
emeğinize sağlık güzel bence olmuş.
Guvenli ve pratik tasinmali.
Saç bakımı çok önemli bir şeyy
Saç bakımı çok önemli bir unsurdur
Kıvırcık saçlı biri olaraktan umarım güzeldir
Hem maşa hem duzlestirici yapacak
Hepsi doru bence ii kslsaılslslsl
Masa cok onemli bir sey oldu
maalesef saçım döküldüğü için işime yaramaz
Teşkürler bilgiler için :)
Düz saçın ayrı bir güzelliği var
Güzel yazı olmuş eline sağlık
her makına kızlara özellllll
Güzel bence olmuş, ellerine sağlık, teşekkürler.
Saçım kısa düzleştirecek bir yanı yok maalesef
Saçı yakandan yıpratmadan düzleştirsin yeter 😂
Tek seferde düzleştirse yeter
Güzel yazı olmuş eline sağlık
zaten bütün maddelerde belirtilmiş
Dyson sen tek kelime ile muazzam birşeysin
Teşekkürler güzel olmuş :)
Bence doğal haliniz daha güzel
Saçlarımı daha güzel düzleştirmesi olurdu
bilgiler için teşekkür ederiz
Hic kullanmadim.. belki bir gun kullanirim
Çok iyi uzun süre etkisi kalıyor :)
Güzel bir bence eline sağlık
ne yani dyson diye saç kırmıyor mu bu
Saçı yumuşak bıraksın
Parlaklığı bozmasın yetrr
Pahalı olmasa bende alırdım 😂😂 sjsj
Resmen bayıldım ve ne güzel ürünmüş bu
cok guzel bir urun 😛😛😛
kullandınız mı bisey sorucaktım da
Bence aşırı ısıdan uzak durulmalı
yok öyle bir silahımbenim
Eşe doğum günü hediyesi olur mu
Saçlarımı sen bile düzeltemezsin emin ol 😁