“Saç şekillendirirken de teknolojinin gücü hep yanımda olsun.” diyenlerden misin? Şimdi, yeni nesil
Saç Bakım “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey (Sayfa 12) Dyson Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3517 “Benim Yeni Gizli Silahım” Dedirtecek Bir Saç Düzleştiricinin Sana Sunması Gereken 8 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 52 kişi beğendi
Karaök951 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Kiz degilim kiz kulanmadim tragi teci ederim 0 1 Yorumla Karaök951 +1 yıl Gine kiz yazmisim oraya Yorumla
RavenKuzgun Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Bence sadece saça zarar veriyor hiç fark etmez 0 0 Yorumla
hummakdi Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Sac onemlivkizlarda ozellikle kalcaya kadar uzunsa 0 0 Yorumla
sksjsjakskshha Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl saclarim duzlestirecek kadar uzun degil malesef 0 0 Yorumla
_muslera_fernando_ Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Saçımı emanet edecegim tek sey taraktir 0 0 Yorumla
unknownclient1 Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Kullanışlı olsun ucuz olsun sağlambi makina olsun 0 0 Yorumla
yokgibibirigibi Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl Olmazsa olmazım saçımı düzleştirmesi djdjhdhf6 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
425Cevap
Saçı kabartmaması ve fazla yıpratmaması
bbencedee ama her yerfe olmalı
Tabiki saçlarımı yıpratmayacak
Kiz degilim kiz kulanmadim tragi teci ederim
Gine kiz yazmisim oraya
Kaliteli bir şeye benziyor
Saçı kabartmaması ve uzun süre kalıcılığı.
Kaliteli bir şeye benziyor
Sıkıştırmamalı hafif olmalı
Harika bir şey gerçekten işe yarat
Hımmmmmmm sanırım elektrik
Isı ayarı
Tutuşu. Fiyatı
Bence bunlar
beni ve saçımı yakmaması herhalde
Çok güzellllllllll 😍😍😍
Bence sadece saça zarar veriyor hiç fark etmez
Sac onemlivkizlarda ozellikle kalcaya kadar uzunsa
Adamsın çok iyi yazmışsın.
Saçları kırmasın ve güzel göstersin yeter
Gerçekten güzel bir makale olmuş.
Yüksek ısılara çıkabilmesi ve ağır olmaması
saclarim duzlestirecek kadar uzun degil malesef
Güzel reklam saçlar hep düz 👍👍👍👍
güzel anlatım olmuş ellerine sağlık
Harika bir düzleştirici bayıldım 😍😍
erkek olduğum için kullanmıyorum
Saçım uzafığında düşüneceğim 😂
Saçlarım duz olduğu icin gerek duymuyorum
Kesinlikle ısı ayarı saça uygun olmalı
Saça zarar vermeden hizmet etsin yeterli
elinize sağlık güzel yazı olmuş
Saçımı emanet edecegim tek sey taraktir
düzleştirmeye karşıyım aslındaa
Tarakla yapiyorum genelde
Iyide saçım zaten düz ki benimm
Düz kıvırcık olsada güzelsiniz
Isı ayarı çok önemli benim için
çok guzel bir bilgi benceee
Cabuk isinsin ve kirmasin
hepsi birbirinden önemli bilgiler
Kullanışlı olsun ucuz olsun sağlambi makina olsun
Hiç bu markayı duymamıştım
Olmazsa olmazım saçımı düzleştirmesi djdjhdhf6
Saçım kısa ve düzlüğe ihtiyacı yok 😬🤪
kıvırcık saç sevmem dışında bir sorun yok.
Kaliteli marka ama biraz pahalı gibi
Saçımı yıpratmayacaksa hepsi okur
Öğrenci olmasam bunu alırdım net.
O kadarda önemli değil benim için
kolay tutulması benim için çok önemli
Saç önemli tabi. Bakımıda onemli
Banyoda bitecek olması ;)))
Makinanın markasına bağlı olan bişey
hiç kullanmadım ben :))))
Saçlara zarar veriyor ama yinede kullaniyoruz
Düzleştirici saçı tahrip etmiyo mu
Harikabir ürün tavsiye ederim
Saç düzeştirici kullanmıyorum
Saç düzleştirici kullanmıyorum benim saçım düz
Saçım elektirilenme yapmamalı
Çocuk kilidi olmazsa olmazım😄
Kullandığım muhteşem ürün ❤️