İlk defa saçlarınızı boyatmaya karar verdiniz fakat karar verdiğiniz renk sevgilinizin hoşuna gitmedi ve saçlarınızı o renge boyatmanızı istemiyor.
Buna rağmen saçlarınızı o renge boyatır mısınız?🐞
10/01/2018
19.03🐞


Sevgilinizin karakterine bagli. Bazilari kiskanclik isini abartip size yakisan seyleri özenle istemeyebiliyo. Oyle bir karakteri varsa boyatma dedigi renge boyatmak en mantiklisi 😂
Hayır.
Ben kendime yakıştırıyorsam o da genelde beğenir zaten. Ama düşünmeme gerek yok çünkü sevgili gibi bir derdim yok şimdilik :D
Boyatmam
Cevap
59Cevap
Önemli olan benim isteyip istemediğim eğer ki gerçekten istoyorsam boyatirim sevgilimin düşüncesi önemli ama kararlarima karsiamaz. Ama eşim istemezse bilemiyorum
Aslında benim beğeniyor olmam daha önemli. Ama birisi bana güzel olmadığını söylerse ister istemez etkileniyorum üstelik bir de sevdiğim birisi ise daha çok etkileniyorum. Yani sonuç olarak hayır boyamam
Saç bilmiyorum, kendım cok istiyorsam boyatırımm. Bazen eşimin istemediği ama benım tarzım olan sryleri alıp giyiyorum sacıda cok istemişsem yakıscagına da emınsem boyatırım ☺️
Erkek saçmı boyatırmış? Boyatmam hadi diyelim öyle bir erkeğim eşim istemezse boyatmam. Tabi bende ona karışırım :)
Boyatırım. Belki mor seviyor diye mor yap diyecek ama bana yakışmayacak. En iyisi kendi bildiğini yapmak.
Sevgilim zaten saçlarımı göremez fakat eşimin görüşlerini de kulak arkası etmem. Sonuçta bir tek o görecek.
Boyatmam kesinlikle. Ucunda ölüm yok ya sonuçta, elbet ikimizin de beğendiği ortak bir nokta bulunur, egoist olmaya gerek yok.
Ben boyatırım. Beni seven her halimle sevsin. Dış görünüşüm onun sevdiği standartlara göre olduğu için değil.
Beni seven saç renginden ziyade ben olduğum için sevmiştir, yakışacak bir renkse o halimede alışır aşık olur :)
Asla yapmam yapmaya kalktım danıstım gözume gorunme dedı cesaret edemedım
Dedigi gibi kestirdim boyada da ne derse o olurdu 😊
Kendimi nasıl iyi hissediyorsam o renge boyatırım baskalarının düşüncelerini bu konuda önemsemem 🙂
Sevgilimi böyle bir şey için zorlamam. Canı ne isterse onu yapsın. O mutlu olmadıktan sonra..
Saç sağlığına yazık hep kimyasal sac boyasina karisilmasi cok abzürt birsey
Boyatınca zaten pişman olacağımı biliyorum o yüzden boyatmam
Benim begenmem onemli begenmezse ayy gotum gotume makyaj yapsam ayni sen derim
Fenomen baci eig yi bana vericeksin dimi 😂
Boyatmam beni sonucta boyle sevdi boyle tanidi boyle kalirim degistiremez beni sevmeseydi ozaman
Hayir tabikide eşim mor a boya diye cok dedi banada ama sarıdan vazgecmedim 😆
Saçlarımı boyatmam. Sevgilime bağlı olan bir şey değil.
Bana yakışacağını düşünüyosam annemde aynı fikirdeyse boyatırdım
Boyatmamm bana yakışmadığını düşünmûştür belki boyatmaaamm
O istemediği için kestiremiyordum bile boyatmak mı aslaa
Sen onun sevgilisin ve hayatını birazda olsa ona göre şekillendir melisin
Çok beğendiysem gercekten boyatırım sevgilim de öyle bir şey söylemez zaten
Uzay grisi yapın etraf da ayfon gibi dolanın
Belki ayfonun yetkilileri reklam olarak görüp milyonlar verir
Hangi renge istiyosam ona boyatırim. Baskasini dinlemem. Ona soracak halim yok.
İstiyorsam boyatırım, ona sormuşsam fikir almak amaçlıdır
Bu işi kadınlara bırakmak lazım, kendilerine hangi rengin yakışacağını bilirler
Önemli olan benim düşüncem kendimi nasıl rahat mutlu hissedersem öyle yaparım yani boyattim
Ben ne renk istiyorsam yaptiririm saç benim saçım istediğimi yaptiririm ve kimse karisamaz!
Boyattım yine boyatırım
Boyatırım beğendiysem eğer😀
Ben istiyorsam ona ne
Önemli olan kendi kararım
sac boyatmayan biri olarak asla boyatmam
hayır isteklerini beğenilerini dikkate alırdım
Olmayan sevgilimin görüşleri önemli benim için :D
Ben istiyorsam sevgilime b*k yemek düşer
Evet ben istiyorsam bitmiştir
Tercih meselesi , saygı duyarım
Ben istiyorsam boyarım onu takmam 😂
Evet ben seviyorsam boyatirim
Sevgilim saç rengime karışamaz. 🤗
Ya sevgilim istesin gendimi pıçaklarım
😃 😃 Harikasınız..
Kafama koyduysam yaparim
Ayrılınca boyatırım ahshdj
Keyfimin kahyasi değil ya tabi boyatirim
Eğer çok istiyorsam boyatırım.
Ben begendiysem boyarim
Hayır onun istediği renge boyatırım..
Hayir boyatmam begenmesi onemli.
Gonlunce olsun isterim.
Boyatırım saç benim değilmi
ben begeniyorsam karisamaz
Saç benim sonuçta boyatırım.
Çok beğendiysem ayrıladabiliriz
Evet aşkın gözü kör: )
Hayir asla sacima boya surmem
Kendime yakisacagindan eminsem boyatirdim
Evet ben istiyorsam olay orda biter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar