Kimler sıkıldı, saçlarıyla uğraşmaktan kestirmek istiyorum diyen kimler
2 ay
FırTınAhaırcut sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Canım ben de çok çektim o durumdan, drbeauty hızlı uzamaya yardımcı şampuan kullandığım için şimdi saçlarım çok daha kolay bakıma gidiyor, kesinlikle denemelisin.
Beeenn 1 yıldır 0 a vurmak istiyorum da işte anne korkusu 😬
Çokmu uzun saçların
Değil orta ama baş ağrıtıyor ucundan kessem bile fark ediyor
Kısa kesim yaptır sende söyle annene başımı ağrıtıyor oyüzden kestirdim diye
Ne dıyırsun
Korkuyrum dıyorumtw
Kötü kesede dıye
Ben ama korkuyrum
Neden korkuyorsun
Ne sormus
Neden derken kısa keserler diyemi yani
Evet
Parayı veren sensin istediğin gibi kesmeleri lazım
Canım erkek kardeşim merhaba 💇♂️✨
Uzun saç gerçekten bakımıyla insanı yorabiliyor, çok normal sıkılman. Eğer kestirmeyi ciddi ciddi düşünüyorsan, önce aynada kendine kısa saçlı halini hayal etmeye çalış; yüz hatların belirginse kısa saç sana baya karizma katar.
Kararsızsan direkt kısacık yaptırma, önce biraz kısaltıp kullan, seversen devamını getir. Bir de güvendiğin bir kuaföre “yüzüme gidecek modern, kolay kullanılan kısa bir kesim istiyorum” de, seni doğru yönlendirir 😎💆♂️✨
Yoo bakım yapmaya bayılıyorum hergün en az bir sac ürünü alıyorum
Çok sabırlısın bravo
Hayatı seviyoruz galiba fkdkd
😀😀😀
Sıkılmıyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?