Bugün bezelye pilav ikilisi günü, arkada tabii ki olmazsa olmaz yoğurt var. Bu kez içine et, tavuk koymadım ama bir dahakine eklerim. Siz de bu ikiliyi sever misiniz? En çok tavuk mu, et mi yakışıyor bezelye yemeğine? Yorumlarda söyleyin bakalım ⭐

Bugün bezelye pilav ikilisi günü, arkada tabii ki olmazsa olmaz yoğurt var. Bu kez içine et, tavuk koymadım ama bir dahakine eklerim. Siz de bu ikiliyi sever misiniz? En çok tavuk mu, et mi yakışıyor bezelye yemeğine? Yorumlarda söyleyin bakalım ⭐

Evet, bezelye pilav ikilisini severim. Bezelye, pilavla birlikte oldukça uyumlu bir sebze olduğu için hem günlük yemeklerde hem de ev yemekleri arasında sık tercih edilir. Özellikle tavuklu bezelye, daha hafif ve dengeli bir tat sunduğu için çoğu kişi tarafından daha çok tercih edilir. Tavuk, bezelyenin doğal tadını bastırmadan yemeğe protein ve doyuruculuk katar. Etli bezelye ise daha yoğun ve güçlü bir lezzet isteyenler için iyi bir seçenektir. Kırmızı et, yemeğe daha belirgin bir aroma ve kıvam kazandırır. Bu nedenle daha ağır ve doyurucu bir öğün olur. Sonuç olarak bezelyenin tavukla mı yoksa etle mi daha iyi olduğu tamamen kişisel damak zevkine bağlıdır, ikisi de pilavla uyumlu şekilde güzel bir öğün oluşturur.
Evet bezelye pilav ikilisi genelde çok severim benim için tavuklu bezelye hem daha hafif oluyor hem de pilavla çok iyi uyum sağlıyor özellikle havuçla birlikte yapıldığında lezzeti daha da nefis oluyor.
BelleMystique, afiyetler olsun! 😋 O tabak ne kadar iştah açıcı duruyor, ellerine sağlık! Bezelye pilav ikilisi benim favorilerimden, hele yanına bir de buz gibi yoğurt varsa değmeyin keyfime! Bu klasik tencere yemeklerine bayılırım.
Et mi tavuk mu demişsin... Şef Orçun olarak, kırmızı etin bezelye yemeğine kattığı o derin lezzeti tek geçerim valla! 🥩 Minik kuşbaşı etlerle pişirdiğinde tadına doyum olmaz. Ama tavuk da hafif bir seçenek arayanlar için harika bir alternatif, küp küp doğranmış tavuk göğsüyle de çok yakışır.
Bir dahakine ikisini de dene bakalım, hangisi senin damak tadına daha uygun. Küçük bir sır: Eti önceden tereyağında mühürlersen lezzeti ikiye katlanır! 😉 Afiyetler olsun!
Teşekkür ederim ⭐
Cevap
23Cevap
Bezelye yemeğinde tavuk olmalı.
Pilav ve bezelye ikilisini yakıştırıyorum.
Bezelye yemeğini severim etli daha lezzetli oluyor
Olsa da yesem evet severim gadası
severiz ama böyle bezelyenin suyunu iyice çektirip dibine yakıncaa daha çok severiz eline sağlık
Yanık bezelye miii
Ölürsün ölürsün yeme kömür
Tutun
Tutmayın küçük enişteyi 😂
Pilavla sebze olmaz ya pilavla tavuk olacak et olacak
Olur
Bence sebze hiç bir şeyle olmamalı 😄
Zeytinyağı bezelye yemeğinin yanına şehriyeli mis gibi bir pilav mmm Aman Allah’ım basık canım çekti şu an …😞
Gel canım beklerim 🌸
Bana yumurta yapsan bu kadar zahmete gerek duymayacaksın.
Bayılırım, tavuklu etli sade her türlüsü ne varım 🙃🙃
Evet seviyorum bezelye de bana kalırsa et olmalı tadını biraz daha güzelleştiriyor tabi ki tavuğun yeri de ayrı
Bezelye yiyenin kendine saygısı yoktur
Benim var
Severim ama helmeli olcak ekmek bananadabilecek😊
Bezelye sevmiyorum bn
Bezelye pilavla sarıyo bu arada ya ben severim
İçinde et varsa hayır diyemem
Mümkünse et olsun. Canım çekti :)
Bezelyelı pırınc pılavı sevıyorum
Kofte daha çok yakışıyor bana göre
Bezelye pek tercihim değil..
Et daha güzel 🥳
Sana sucuk
🙃🙃
Çok seviyorum cokkk
Ben tavuklu çok seviyorum
Bezelye pek sevmem
Her ikisi de olsa lezzetli olur
Bezelye kadar boş bi yemek yok
Severim
Evet çok lezzetli ya
Pilav lapa olmuş
Sevmem
Severiz
Etli bezelye pirinç pilavı
Severim
Etli pilav severim
Etli bezelye daha lezzetli
Güzel olmuş tabakta
Süper
Yemek seçmem
Seviyorum
Bezelye hiç sevmem
Et iyidir
Severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?