Pilavı et bulyonlu mu yoksa tavuk bulyonlu mu seversin 🍗🍖?
Ben et bulyon 🍖🍖🍖😍😍
Ben et bulyon 🍖🍖🍖😍😍
Öyle bulyonlarla yemek yapmasını sevmiyorum. Tavuk ya da eti haşlayıp, suyunu kavanozlarla saklamak ve sonra pilavlarda kullanmak daha sağlıklı...
Sene olmuş 2019 bulyon mu kaldı. O kadar açsan gel sana iki kilo tavuk ve et alayım. Uğraşma bulyonla
Bulyon sevmem, kemik haşlayıp suyunu buz kalıplarında donduruyorum. Bulyondan çok daha güzel oluyor, öneririm.
Ikisinide sevmem cunku bana cok yapay bir tat veriyor gibi geliyor
Cevap
18Cevap
Bulyom yerine kendin yap et suyunu daha lezzeti.. Ayrıca Pilavı tavuklu severim
Bizde yanlış olmaz o yüzden silgi de olmaz
Bir de bizde tükenmez kalem olur yazılan silinmez. Sileceksek de üstünü çizeriz.
@heyyoheyyo23 Ben kendimi silecektim genç niye kızıyon ki..🤣
Kendini silme sana yazık
@heyyoheyyo23 Konumuz bolyonlu pilav değilmiydi ya🤔
Napacan pilavı bulyonu
Pilav bulyon etlisini arıyon.
İğrençti, gidiyorum...
Bulyon sevmiyorum mümkünse yanında ekmek banmaya mercimek çorbası olsun
şu an saat Türkiye saatiyle 11 buçuk ve konumuz pilav mı 🤔
Tavuk buluyon
onu haşlıyon
suyuyla pilav yapıyon 😊
Bulyon kullanmıyorum. kemikleri haşlıyorum dolapta muhafaza edip istediğim zaman kullanıyorum
Tavuk bulyon daha güzel
Bulyon yerine direk et suyu ile...
Bulyonsuz olan tabisi.
Bulyon nedir ya. Suyunu kullan haşlama yap etleri
Bulyonsuz candır bulyon hastalıktır
Kemik suyunda kaynatır um bilinç liyim okunuda
Sanane
Tavuk
Bulyonsuz👍
Bulyonsuz
et bulyonlu
Tavuk bulyon
Bulyon ne ak
Kullanmıyorlar evde
Tavuk.
Farketmez
Ikiside guzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar