Saçlarım çok kötü durumda ya ne yapıcam düzelmiyor uzamıyor 3 yildri böyle?

Saçlarımı kesmeye korkuyorum daha kısa durur diye kuaförde sarıya boyatmıştım o günden beri uzamıyor düzleştirmiyoryn hergün saçlarım kivircik yapısı bile bozuldu haftada düzleştiriyorym çünkü başka model veremem o saça kötü duruyor ve olmuyor güzel modeller ne yapıcam uzamıyor moralim çok bozuk kendimi güzel bile bulmuyorum 3 yildir böyle
Saçlarım çok kötü durumda ya ne yapıcam düzelmiyor uzamıyor 3 yildri böyle?
Cevapla