7 ay geçti saçlarım düzgün şekilde uzamıyor ve açılma var, düzelir mi?

Arkadaşlar saçm uzunken baktım uzamıyor falan bide yanlardan açılma vardı 3 numarayı vurdur kendine gelsin saçın nefes alsın falan dedi babam o gazla bir 3 numara yaptırdım, neredeyse 6 ay geçti saçımın arkası kulak tarafını 2 kere daha kestirdim ama üstü onu çok uzamıyor, yaşım 18 protez saç yaptırıcaktım ama arkadaş bir cildiyeye git daha yaşın genç ilaçla vs tedavisi olur dedi, çok ümitsizim sizce düzelir mi?
7 ay geçti saçlarım düzgün şekilde uzamıyor ve açılma var, düzelir mi?
Cevapla